can artçısı rahat diyolar![]()
![]()
bahadinli vida neyin yinede bulunsun yanında![]()
kimse kusura bakmasın, bir tur, iki tur, yarım tur veremem![]()
erginbay erginbay duy sesimiziiii
![]()
plaka adanalı ama ben değilim
![]()
bahadinli vida neyin yinede bulunsun yanında![]()
yahu git uyu allah aşkına yaa :cherry:
niye sen forumun bekçisi misin
bu arada aradım geçen niye açmadın :queen: :mrgreen:
gün boyu motor süreyim istiyorum ama ne yaparım belli değil
Ben herkes miyim? AşkolsunKimi aradın?....Anlamadım....Arıyormusun sen herkesi?....:queen: :queen:
Pro benide ara.....
Sana ne! Bekçiliği kaptıracağın için mi korktun :cherry:niye sen forumun bekçisi misin
bu arada aradım geçen niye açmadın :queen: :mrgreen:
Ben herkes miyim? Aşkolsunr: