En Güzel Windows Masaüstü Yarışması (Desktop)

Seçimi Kim Yapsın!

  • SkullHunter

    Oy: 30 37.0%
  • BBRR

    Oy: 21 25.9%
  • EgeKnn

    Oy: 12 14.8%
  • Eyong

    Oy: 18 22.2%

  • Kullanılan toplam oy
    81
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teknoloji özürlü biri olarak maalesef resimleri buraya koyamıyorum.Ama ofisteki pc de avatarımdaki motor,evdeki laptop ta Hayalimdeki motor olan Kawasaki VN 800 var
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
animanyak masa üstünü bize açman çok büyük incelik.hakkın ödenmez valla:queen:
metal açtı topici,ne jüriyi belirlerdi nede bi tarih verdi birinci seçimi için.hayır kendiside siteden biraz uzaklaşacam dedi gitti.konu havada kaldı.bi zahmet bi mod el atsın şu konuyada seçelim birinciyi:cat:
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
56
ya beni şu siteye mod yapsınlar motor bilgim pek iyi sayılmas ama web ten anlıyorum en azından şu konulara bi çeki düzen veririm yani mesela şu anki m.ü. resimlerinin hepsini silerim linklerini ilk başlıpa koyaram üyelerin adlarınız yazarım geriye kalan msj lar kalsın...
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
50
Ben de katılabilir miyim ::pembe::

Genelde temiz temiz siyah siyah kullansam da arada görsellik ihtiyacında şuna başvuruyorum ne hikmetse...

masaustuop5.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
masastzq8.jpg



imzamı atıyorum
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
en güzeli benimki çünkü benim ne hayal ürünü nede ulaşılamaz hemde sevimliiii
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eee birinci kim olmuş?..... Merakla bekliyoruz..... Hatta diğer konuyla birleştirilsin...:cat::cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ama olmazki ben daha yeni farkettim.:p

Yarışmada ben de varım, iddaalıyım:p

musop4.jpg
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
masaüstündeyken klavyede print screen tuşuna basacaksın, daha sonra paint i açıp dosya dan kaydet seçeneğini seçeceksin .. masaüstün resim olarak kaydedilmiştir . geriye buraya eklemen kalıor .hadi kolay gelsin .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst