En Güzel Windows Masaüstü Yarışması (Desktop)

Seçimi Kim Yapsın!

  • SkullHunter

    Oy: 30 37.0%
  • BBRR

    Oy: 21 25.9%
  • EgeKnn

    Oy: 12 14.8%
  • Eyong

    Oy: 18 22.2%

  • Kullanılan toplam oy
    81
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
eeee sıralama nasıl oldu :silent: benmi kaçırdım yoksa havadamı kaldı bu konu :pale: 1 hafta geçmişş...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Evet, ankete bakılırsa birinciyi ben seçicem :cherry:
Yarın bitirelim şu işi, ve kazanana masaüstüne koyması için dantel takımı alalım :p
 
Katılım
7 Şub 2005
Mesajlar
106


BU BENİMKİ AMA NASI KOYUCAM SİMGELERİ ANLAMADIM MALIM GALİBA BİRAZ
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
klavyede print screen sysrq yazan bi tuş var ona bas ondan sonra painti aç düzen e tıkla yapıştırde kaydet ekle sonra buraya
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
.... buda benimki
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
mertdg' Alıntı:
xxxxxx ne güsel nick anlamı ne?

5 bilinmeyenli denklemden çıkıp gelmiş bir ucube olabilir mi :silent:. Anlamı gereksiz demek sanırım :cherry: ...
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
201
çıkın bakiim aradan :p fazer gelio

bu arada bu motorunun üstündeki orjinal parçası mı deilse böle bi şeyi Türkiye de yaparlar mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
tnt, senin masaüstündeki adam ehliyeti yeni almış. motorun üstünde rüzgarın tadını çıkaracakken oturmuş ben nasıl sürecem bu motoru diye kara kara düşünüyo :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
water teşekkür ederim dostum.forumda açıklaması var diyince eyong'un imzasını hatırladım ve ordaki bi arkadaşın verdiği proğramı aldım.İşe yaradı.Tekrar teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
O günkü durumuma göre deiğişir...

Favorim olan müzik topluluğu SlipKnot:
masastm18el.jpg


Sadelik ve güzellik gönüllerin birincisi:cat: :
masastm26kr.jpg


Kendimi çok sevdiğim günlerde ise:
masastm36wc.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5 ay sonra!.. neyse, bu da benden. İkonların sıkıcılığı ve siyahın asaleti... resime hiç ihtiyaç duymadım.



 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst