Yaa ben kararsız kaldım sağdakimi soldakimi diye, ikisini birden rica edebilir miyim :queen::queen::queen:
Sağdakini Vodafone ayağana tavlayabiliriz gibime geliyo ya bakalım :queen:
masaüstündeyken klavyede print screen tuşuna basacaksın, daha sonra paint i açıp dosya dan kaydet seçeneğini seçeceksin .. masaüstün resim olarak kaydedilmiştir . geriye buraya eklemen kalıor .hadi kolay gelsin .
Ama olmazki ben daha yeni farkettim.
Yarışmada ben de varım, iddaalıyım
![]()