Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
Başak kim yengemiz mi?.....:wiinkk::wiinkk::wiinkk:
Hmm evet büyük patron.
Çok bin üyeli motosikletçilerin arasına kaçıp saklanim dedim burdada yakalandım, bambu mu ne feyk bir nick'i vardı.









