En Güzel Windows Masaüstü Yarışması (Desktop)

Seçimi Kim Yapsın!

  • SkullHunter

    Oy: 30 37.0%
  • BBRR

    Oy: 21 25.9%
  • EgeKnn

    Oy: 12 14.8%
  • Eyong

    Oy: 18 22.2%

  • Kullanılan toplam oy
    81
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bu yarışma ; birkaç yıl önce, Metal (semih) arkadaşımızın , kendi bilgisayarını tanıtma :) ,
overclock ile uğraştığını dünyaya gösterme :) gibi amaçlarla, kendi tarafından yapılmıştı :)
Ortada olmayan masaüstleri birinci seçildi :p:p

Sonuç olarak da yönetici güzellik yarışmasına döndü :mrgreen::mrgreen::p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Şuanda masaüstümün görüntüsü bu..:)


.
masastuw5.png
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
adamın biri haLa gta vice city oynuyo... :queen: kaç yıl oncesinin oyunuydu acaba.. :p

onun altındaki kısayol da red alert 1 yada 2 :D hadi 2 diyelim o bile vice city den eski sanırım :D

bymoto senin video hazır videolar bolumune beklerim 10dk icinde, begenirseniz yarın cok cekerim telefondan cekiyorum cunku :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamın biri haLa gta vice city oynuyo... :queen: kaç yıl oncesinin oyunuydu acaba.. :p

aga benim pc hurda,,döküntü,,külüstür olunca anca bu oyunları oynayabiliyorsun zati mt den oyunlara fırsat kalmıyo..

intelceleron 2.0ghz
512mb ddr400 ram
60 gb harddisk
geri kalanı onboard
bulanık gözüken bi monitör
arasıra kafasına göre çalışan hoparlör
tuşları ancak yumruklamayla çalışan bi klavye

bide kafadan kırık pc kullanıcısı..:mrgreen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
aga benim pc hurda,,döküntü,,külüstür olunca anca bu oyunları oynayabiliyorsun zati mt den oyunlara fırsat kalmıyo..

intelceleron 2.0ghz
512mb ddr400 ram
60 gb harddisk
geri kalanı onboard
bulanık gözüken bi monitör
arasıra kafasına göre çalışan hoparlör
tuşları ancak yumruklamayla çalışan bi klavye

bide kafadan kırık pc kullanıcısı..:mrgreen:


yenile be agam kaç kere geliorz dünyaya :cherry:


Mt den bana da zaman kalmıyo san andreasa...( seninkinin bi üst oyunu..:p)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst