Ehliyetsiz Yaralı,ölümlü kazaya karışmak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ehliyetim yok yaralı veya ölümlü kazaya karışırsam ne olur para cezasımı gelir hapis cezasımı
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
254
Para cezası desek ölsede parayı öder çıkarım boşver diyip motoru kullanıcakmısın? :farao: :pr:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonç ne olur hapıse mi giderim para ödeyip konu kapanırmı
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
1- Hapis cezası yoksa "Parası neyse öderiz kardeş" diye devam etme düşüncesindesin.
2- Sen az önce birini ezip kaçtın.

İtiraf et, hangisi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yahu durun masum masum bilgilenmek istiyor arkadaş yüklenmeyin hemen

kazanın şekline ve ölü yada yaralı olanların sayısına durumuna bakılarak hapis yada para cezası verilir ayrıca bir de ehliyetsiz olduğun için ceza yersin ve motorun bağlanır motoru trafikden geri almak içinde uğraşır tonla parada oraya harcarsın vs vs.. Hiç lüzumu yok ağustos dönemi geçti ama bi sonraki döneme kaydol paşa paşa bin motosikletine alnın açık yüzün dik bi şekilde dolaş

Ehliyet almak taş çatlasın 400tl ama bi kaza sonucu ehliyetsiz olduğundan trafik sigortası işlemez karşının masrafı motoru bağlarlar o masraf ehliyetsizlik cezası e üstüne bir de karşı tarafın hastane masrafları öldüyse tazminatı vs si ödendi diyelim peki ya ailesinin durumu acısı işte bu parayla geçecek bir şey değil!
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
olduğun yerden kıpırdama ip kontrolu ardından ekipten arkadaşları göndereceğim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi orda ehliyeti aldım demesen ehliyeti al dıye baskı yapcaklar bnde yalan soyledim


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

1- Hapis cezası yoksa "Parası neyse öderiz kardeş" diye devam etme düşüncesindesin.
2- Sen az önce birini ezip kaçtın.

İtiraf et, hangisi :)
1 tabiki başka ne olabilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu durun masum masum bilgilenmek istiyor arkadaş yüklenmeyin hemen

kazanın şekline ve ölü yada yaralı olanların sayısına durumuna bakılarak hapis yada para cezası verilir ayrıca bir de ehliyetsiz olduğun için ceza yersin ve motorun bağlanır motoru trafikden geri almak içinde uğraşır tonla parada oraya harcarsın vs vs.. Hiç lüzumu yok ağustos dönemi geçti ama bi sonraki döneme kaydol paşa paşa bin motosikletine alnın açık yüzün dik bi şekilde dolaş

Ehliyet almak taş çatlasın 400tl ama bi kaza sonucu ehliyetsiz olduğundan trafik sigortası işlemez karşının masrafı motoru bağlarlar o masraf ehliyetsizlik cezası e üstüne bir de karşı tarafın hastane masrafları öldüyse tazminatı vs si ödendi diyelim peki ya ailesinin durumu acısı işte bu parayla geçecek bir şey değil!
bn hiç bir motosikletin sebep olduğu ölüm görmedim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki yaralı veya ölüm olmadan kaza yapldımı ne olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir motosiklet katliyama bile sebep olabilir. Bir tır şöförü motosikletliye çarpmamak için yanlış bi hareket yapar izle se can pazarını
bu onun hatası

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

şaşırdım demekki bu hayabusa fln mış .)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst