sonç ne olur hapıse mi giderim para ödeyip konu kapanırmı
Ya arkadaşlar bu oltalara neden takılıyorsunuz anlamıyorum.
Ehliyetsiz araç kullanırksan birini öldürsem içeri girer miyim? yoksa para ile kurtulur muyum?
diye soru soran birine, verirsin iki üç tane psikolog linki, yormazsın parmaklarını....
Özellikle söylüyorum üstüne basa basa... Bu vesile ile belirteyim diyorum..
Bilerek ve isteyerek ortada hayati bir mevzu olmadan, düzenli olarak, EHLİYETSİZ ARAÇ KULLANAN ve EHLİYETSİZ ARAÇ KULLANMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN herkes. İnşallah başka birine zarar vermeden, kendi kendine bi duvara veya ağaca patlar... Toplum da birer birer kurtulur...
Bu ne la!
yuklenmeyin la çocuga bn 2 senedir ehliyetsiz kullanıyorum blki yüzlerce kez polisten kurtuldum lise 1 im 7.sınıftan beri motor kullanıyorum dikkatlı davrandıktan sonra ehliyetin varmış gbi olur
napıyım ehliyete 3 sene war sürmeyeyimmiAferim sana kralsın ama unutma her kral bi gün tahttan iner ha inince ne olursun bilemem olurda bi yerde patlarsan o zaman görürsün neler olacağını
napıyım ehliyete 3 sene war sürmeyeyimmi
ne gibi amaç çıkaraırsn sizinle dalga geçtiğimimi sanarsınSürme kardeşim SÜÜÜRMEEEE kaç sayfa çarşaf çarşaf yazdık ya çok afedersin en zekasız adam bile anlardı bukadar yazıya bu kadar yorumun altına gelipde yazıyorsan bundan başka amaç ve anlamlar çıkarırım
konuyla alakası ne .=Can sıkıntısından dolayı bir ünv. daha bitirme düşünceme önümüzdeki ilk öss de sosyolojiyi tercih ederek devam edeceğim. Sırf apaçilik hakkında gençlerimizi bilinçlendirmek, yaşadığım topluma kalıcı bir katkıda bulunabilmek için uzun bir zamandır apaçiliğin net bir tanımını yapabilmek maksadıyla uğraşıyordum ve bu konu başlığı altında tanımımı tamamlamama yardımcı olacak pek çok canlı örnekle birden karşılaştım. Böyle giderse çok yakında apaçiler ve apaçiliğin toplumumuzdaki yeri konusunda doktora yapabilecek düzeye gelirim. :bounce: