Ehliyetsiz Yaralı,ölümlü kazaya karışmak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
birde işn öbür tarafı vaar. deli birisine gelirsen kana kan diyen. adam seni bir gün arabasının altına alır sende ahirete taşınmış olursun.
 

Frx

Katılım
21 Tem 2011
Mesajlar
34
bak arkadaş sen kaza yapıp ölmeden kutulursan zaten öelecen en iyi baktın gitti kaza geliyorum dedi gazı köklede öl gitsin :)
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Ya arkadaşlar bu oltalara neden takılıyorsunuz anlamıyorum.

Ehliyetsiz araç kullanırksan birini öldürsem içeri girer miyim? yoksa para ile kurtulur muyum?

diye soru soran birine, verirsin iki üç tane psikolog linki, yormazsın parmaklarını....

Özellikle söylüyorum üstüne basa basa... Bu vesile ile belirteyim diyorum..

Bilerek ve isteyerek ortada hayati bir mevzu olmadan, düzenli olarak, EHLİYETSİZ ARAÇ KULLANAN ve EHLİYETSİZ ARAÇ KULLANMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN herkes. İnşallah başka birine zarar vermeden, kendi kendine bi duvara veya ağaca patlar... Toplum da birer birer kurtulur...

Bu ne la!
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
107
sonç ne olur hapıse mi giderim para ödeyip konu kapanırmı

beni kimse yanlış anlamasın ama bu zihniyet ve düşünce içinde yaşayan bir insanın aramızda olmasına mı yanayım! yoksa gerekli eğitimin ve bu tür konuların eğitimini vermeyene mi yanayım ya da bunu bu zamana kadar öğrenmemiş bir insana mı yanayım ne diyim bilmiyorum ki? yazık!!!!!

Bana kalsa seni idam ederdim hocam! kişisel bişi algılama sakın! ama güzel bi hapis cezası yersinnnn
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
birisi bana bu konunun şaka amaçlı açıldığını söylesin :pr: dostum tabiki hapis cezası ne sanıyordun elinde sürücü belgen olmadan ölümlü bir kazaya karışman demek bilerek adam öldürmekle aynı şeydir dostum... :pr: bu tür konular neden kapatılıp silinmezki forumdan :farao:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
AĞZINA SAĞLIK!KATILIYORUM....
Ya arkadaşlar bu oltalara neden takılıyorsunuz anlamıyorum.

Ehliyetsiz araç kullanırksan birini öldürsem içeri girer miyim? yoksa para ile kurtulur muyum?

diye soru soran birine, verirsin iki üç tane psikolog linki, yormazsın parmaklarını....

Özellikle söylüyorum üstüne basa basa... Bu vesile ile belirteyim diyorum..

Bilerek ve isteyerek ortada hayati bir mevzu olmadan, düzenli olarak, EHLİYETSİZ ARAÇ KULLANAN ve EHLİYETSİZ ARAÇ KULLANMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN herkes. İnşallah başka birine zarar vermeden, kendi kendine bi duvara veya ağaca patlar... Toplum da birer birer kurtulur...

Bu ne la!
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
99
Yazık, sorduğu soruya bak...

Ne fark eder?

Acilen 2 tekerden uzak kalmalısın toplum yararına......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yuklenmeyin la çocuga bn 2 senedir ehliyetsiz kullanıyorum blki yüzlerce kez polisten kurtuldum lise 1 im 7.sınıftan beri motor kullanıyorum dikkatlı davrandıktan sonra ehliyetin varmış gbi olur
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yuklenmeyin la çocuga bn 2 senedir ehliyetsiz kullanıyorum blki yüzlerce kez polisten kurtuldum lise 1 im 7.sınıftan beri motor kullanıyorum dikkatlı davrandıktan sonra ehliyetin varmış gbi olur

Aferim sana kralsın ama unutma her kral bi gün tahttan iner ha inince ne olursun bilemem olurda bi yerde patlarsan o zaman görürsün neler olacağını
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aferim sana kralsın ama unutma her kral bi gün tahttan iner ha inince ne olursun bilemem olurda bi yerde patlarsan o zaman görürsün neler olacağını
napıyım ehliyete 3 sene war sürmeyeyimmi
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
napıyım ehliyete 3 sene war sürmeyeyimmi

Sürme kardeşim SÜÜÜRMEEEE kaç sayfa çarşaf çarşaf yazdık ya çok afedersin en zekasız adam bile anlardı bukadar yazıya bu kadar yorumun altına gelipde yazıyorsan bundan başka amaç ve anlamlar çıkarırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sürme kardeşim SÜÜÜRMEEEE kaç sayfa çarşaf çarşaf yazdık ya çok afedersin en zekasız adam bile anlardı bukadar yazıya bu kadar yorumun altına gelipde yazıyorsan bundan başka amaç ve anlamlar çıkarırım
ne gibi amaç çıkaraırsn sizinle dalga geçtiğimimi sanarsın
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
85
Normalde trafik kazası sonucu ölümlü olaylarda dava taksirle ölüme neden olmaktan açılır. Şayet kişi ehliyetsiz ise bu bilinçli taksire girere ve cezayi müeyyide de arttırım gerektirir. Para cezası ödersin. ancak bu ehliyetsizlikten olur. Hapis cezasıda mutlaka olur. http://www.tbmm.gov.tr/kanunlar/k5237.html
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir motor 60 ile gidiyor bir adama çarptı adamın kurtulma şansı yüzde kaç
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Nasıl Çarpacagına Baglı olarak degişir 1 hafta bile olmuyo 60la çarptı ve 2 ayagı 1 kolu kırıldı ... Ehliyet yoktu kask'ta yoktu ... Mahkeme Bekliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ustam adam yaralandı ama ölmedi hayati tehlikesi yok sonuç ne olur
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
47
Can sıkıntısından dolayı bir ünv. daha bitirme düşünceme önümüzdeki ilk öss de sosyolojiyi tercih ederek devam edeceğim. Sırf apaçilik hakkında gençlerimizi bilinçlendirmek, yaşadığım topluma kalıcı bir katkıda bulunabilmek için uzun bir zamandır apaçiliğin net bir tanımını yapabilmek maksadıyla uğraşıyordum ve bu konu başlığı altında tanımımı tamamlamama yardımcı olacak pek çok canlı örnekle birden karşılaştım. Böyle giderse çok yakında apaçiler ve apaçiliğin toplumumuzdaki yeri konusunda doktora yapabilecek düzeye gelirim. :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Can sıkıntısından dolayı bir ünv. daha bitirme düşünceme önümüzdeki ilk öss de sosyolojiyi tercih ederek devam edeceğim. Sırf apaçilik hakkında gençlerimizi bilinçlendirmek, yaşadığım topluma kalıcı bir katkıda bulunabilmek için uzun bir zamandır apaçiliğin net bir tanımını yapabilmek maksadıyla uğraşıyordum ve bu konu başlığı altında tanımımı tamamlamama yardımcı olacak pek çok canlı örnekle birden karşılaştım. Böyle giderse çok yakında apaçiler ve apaçiliğin toplumumuzdaki yeri konusunda doktora yapabilecek düzeye gelirim. :bounce:
konuyla alakası ne .=
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Böyle konu mu olur? Bu sorularının hepsini emniyete sorarak öğrenebilirsin.
Bu arada milleti öldürüp para ödeyemeyi düşüneceğine gidip üç kuruşa ehliyet al.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst