100'lük MotosikLet TaVsiyesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 18 yaşındayım ehliyeti aldım.1000-1500TL motora para ayırdım.Hangi modeli önerirsiniz.Cevapları bekliyorum.Şimdiden teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çin mallarına güvenmiorum kardeşim ama yinede bir araştırırım.İtalyan malı fln bulunmazmı bu fiyata
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
2
bws100 derim hem seri hem sağlam ama az yakmıo belirteyim:salut:
2.el olsun japon olsun ayrıca belirteyim kardeşim asyamotor aldı daha bin km demedi bütün elektrik tesisatını yaktı
benm bws ye 6 yılda yapmadıgım masrafı yaptı :queen:
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
2
bs 100 süper motor çin deyip geçme temiz kullandıktan sonra 110 120 falan yapıyoda temiz ikinci eli 1000 lira civarı tavsiye ederim
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
11
Tabii ki de bs 100.Çinli olduğu konusunda haklısın fakat kanuni bu motorda başarılı.Öncelikle motor dik değil yatay yapılmış son gazda titreşim 0.Ben 120 kilo yükle bayırda 90 gördüm yani çok çok iyi sonuçta motor 100 cc.Tek kötü özelliği(bana göre) vitesler çok kemikli hatta bazen atmıyor ama biraz daha sert basınca rahat geçer ona da alışırsınız.Sonuç olarak kesinlikle bs 100 alın :bestmt:
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
44
KArdeşim KUBA-XY100E al sıfırı 1500-1600 plaka masrafları+ fakan filan dahil 1800-1900 arası bişeye mal olur. Temiz kullan kendin bilip bilmeden kurcalama hiç pişman olmazsın
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
66
1300 km'dir bs 100 kullanıyorum şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadım sadece Guardian'ın dediği gibi vitesler çok kemikli bazen gürültülü geçebiliyo
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Arkadasım çin malları o kadarda kotu degil 7 senelik cin malı motorlar var al birtane bisan roadstar cup bmp 100 ben aldım cokta memnunum 200 tl daha ekle ûstüne ben 1700 e aldm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ustam bisan çok sorun çıkartıyo ve performasnı iyi değl kuba cg100 yatay nasıldır http://www.kubamotor.com/new2/tr/modellerimiz/touring/cg100-yatay özellikleri burda fiyatıda 1500-1650 arası

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------

Arkadaşlar 18 yaşındayım ehliyeti aldım.1000-1500TL motora para ayırdım.Hangi modeli önerirsiniz.Cevapları bekliyorum.Şimdiden teşekkürler.
ehliyeti adlım dedim ama aslında almadım
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Dostum 7 yillik bisan var ufak tefek sorunları çıkmış ayrıca kuba 1550 tl biSan 1700 tl bisan daha kaliteli ben kullanıyorum bisan cok güzel kaçırma bence
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
ben yuki tavsiye ederim kardeşim bende de 100-7 paşa modeli var daha tık demedi motor çok seri ve ben motoru zorlarım, zorlayarak kullanırım motorun ben koptum dediği noktaya kadar vites attırmam bazen. Allah'a şükür yolda bırakmadı hiç tıkta demedi şimdiye kadar 9 ay bitti şu anda 10. ayda motorum 0 almıştım. 4100km oldu. tabiki bakımınıda iyi yapman gerekiyor ben zorladığım kadarda motoruma bakarım. ne demişler bakarsan bağ bakmazsan dağ olur. yakıt konusuna gelince şehir içinde 140 km kadar götürüyor depoyu full boşaltırsam. yakıt olarakta bence çok iyi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saolun ama cup almayı düşünmuyrum cg100 yatay nasıldır son hız 120

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

:queen:
Dostum 7 yillik bisan var ufak tefek sorunları çıkmış ayrıca kuba 1550 tl biSan 1700 tl bisan daha kaliteli ben kullanıyorum bisan cok güzel kaçırma bence
lifan tay 100 bnım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst