ben yuki tavsiye ederim kardeşim bende de 100-7 paşa modeli var daha tık demedi motor çok seri ve ben motoru zorlarım, zorlayarak kullanırım motorun ben koptum dediği noktaya kadar vites attırmam bazen. Allah'a şükür yolda bırakmadı hiç tıkta demedi şimdiye kadar 9 ay bitti şu anda 10. ayda motorum 0 almıştım. 4100km oldu. tabiki bakımınıda iyi yapman gerekiyor ben zorladığım kadarda motoruma bakarım. ne demişler bakarsan bağ bakmazsan dağ olur. yakıt konusuna gelince şehir içinde 140 km kadar götürüyor depoyu full boşaltırsam. yakıt olarakta bence çok iyi.