ehliyetimi aldım iş başı yaptım :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canım benim ya nasılda heyecan dolu bir topik, kask düşmüş, activa düşmüş, olaylı bir ilk günün ardından hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...ah ehlıyetımı özledim bende:(ama daha karakoldaki cezasının bıtmesıne tam 4 ay 23 gün var...:pr::pale:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Demek ehliyet almak bu kadar uzun sürüyormuş,
kazasız belasız çalışman dileğiyle. Bu arada
mete_han'ı sitenin yardımsever kişisi ilan etmek
gerekiyor, bana da satın alma konusunda yardım
ediyor.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Demek ehliyet almak bu kadar uzun sürüyormuş,
kazasız belasız çalışman dileğiyle. Bu arada
mete_han'ı sitenin yardımsever kişisi ilan etmek
gerekiyor, bana da satın alma konusunda yardım
ediyor.

ayıpsın biraderim...bazı şeylerin lafı bile olmaz...bana zamanında kimse yardımcı olmadı biliyormusun...bir zamanlar böyleydi...belki bu yüzdendir hayata inat sanal ortamdada olsa üzerime düşen vazife gibi geliyor içten gelen bir duygu bu..çünkü aynı duyguları bende yaşadım...:cat:

noldu senin iş...indirim yaptımı eleman...dediğim detayı düşün...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933


vesikalık resımlerde armut gıbı cıkarım goruntu kırlılıgı ıcın kusura bakmayın :)
bugun sabahtan kalktım emnıyete gıttım ve ehlıyetımı aldımm ardından iş yerıne gıttım ve egıtımlerımı aldım ardından benım uzerıme zınmetlı honda actıva verdıler bır kac tur attıktan sonra işe basladım 2 olay yaşadım
1. güzelim kaskımı yere dusurdum ve top gıbı yuvarlandı iyiki bişi olmadı
2. motoru düşürdüm :) bugun yagmur yagdıgı ıcın yerler ıslaktı ve sola donuse hızlı gırmememe ragmen motorun arka tarafı sag tarafa dogru kaydı ve motor yere dustu ben ayakta kaldım motor bıraz surtundukten sonra kaldırdım bısı yoqmus gıbı yoluma devam ettım :)
işimin ilk gununden çok memnun kaldım kım memnun kalmazkı :queen:
ssk+maaş+yolparası+ her siparişe 50kurus(pirim)+ bahşiş :)
yapımda ve yayında emegı gecen herkese tesekkurler(metehan abime) :)

mete han abim olmasaydı ehlıyetım çok geç elıme ulascaktı ehlıyet gec gelcegı ıcın işe baskalarını alcaklardı ve şuan bu güzel işim olmıcaktı . metehan abim çoooook saol :rendeer: öyle bi sevap işledinki hakkın ödenmez :rendeer:

kafamda hala kask var gıbı hıssedıom :) :queen:


bu islere bayan eleman da alıyorlar mı? ben de calısmak istiyorum.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
abilerim ablalarım kardeslerım hepınıze ııyı dıleklerınız ıcın tesekkur edıorum 1er dene cıcek yolluorum :rendeer: :)
cezerye abla 2 tane A2 ehlıyetlı dagılım elemanı arıolar part tımede olurmus :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst