vesikalık resımlerde armut gıbı cıkarım goruntu kırlılıgı ıcın kusura bakmayın

bugun sabahtan kalktım emnıyete gıttım ve ehlıyetımı aldımm ardından iş yerıne gıttım ve egıtımlerımı aldım ardından benım uzerıme zınmetlı honda actıva verdıler bır kac tur attıktan sonra işe basladım 2 olay yaşadım
1. güzelim kaskımı yere dusurdum ve top gıbı yuvarlandı iyiki bişi olmadı
2. motoru düşürdüm

bugun yagmur yagdıgı ıcın yerler ıslaktı ve sola donuse hızlı gırmememe ragmen motorun arka tarafı sag tarafa dogru kaydı ve motor yere dustu ben ayakta kaldım motor bıraz surtundukten sonra kaldırdım bısı yoqmus gıbı yoluma devam ettım
işimin ilk gununden çok memnun kaldım kım memnun kalmazkı :queen:
ssk+maaş+yolparası+ her siparişe 50kurus(pirim)+ bahşiş
yapımda ve yayında emegı gecen herkese tesekkurler(metehan abime)
mete han abim olmasaydı ehlıyetım çok geç elıme ulascaktı ehlıyet gec gelcegı ıcın işe baskalarını alcaklardı ve şuan bu güzel işim olmıcaktı . metehan abim çoooook saol :rendeer: öyle bi sevap işledinki hakkın ödenmez :rendeer:
kafamda hala kask var gıbı hıssedıom

:queen: