- Katılım
- 10 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,656
- Konu Yazar
- #1
bugun sabahtan kalktım emnıyete gıttım ve ehlıyetımı aldımm ardından iş yerıne gıttım ve egıtımlerımı aldım ardından benım uzerıme zınmetlı honda actıva verdıler bır kac tur attıktan sonra işe basladım
yapımda ve yayında emegı gecen herkese tesekkurler(metehan abime)
mete han abim olmasaydı ehlıyetım çok geç elıme ulascaktı ehlıyet gec gelcegı ıcın işe baskalarını alcaklardı ve şuan bu güzel işim olmıcaktı . metehan abim çoooook saol :rendeer: öyle bi sevap işledinki hakkın ödenmez :rendeer:
kafamda hala kask var gıbı hıssedıom
:queen:
yapımda ve yayında emegı gecen herkese tesekkurler(metehan abime)
mete han abim olmasaydı ehlıyetım çok geç elıme ulascaktı ehlıyet gec gelcegı ıcın işe baskalarını alcaklardı ve şuan bu güzel işim olmıcaktı . metehan abim çoooook saol :rendeer: öyle bi sevap işledinki hakkın ödenmez :rendeer:
kafamda hala kask var gıbı hıssedıom
Son düzenleme: