ehliyetimi aldım iş başı yaptım :)

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
bugun sabahtan kalktım emnıyete gıttım ve ehlıyetımı aldımm ardından iş yerıne gıttım ve egıtımlerımı aldım ardından benım uzerıme zınmetlı honda actıva verdıler bır kac tur attıktan sonra işe basladım


yapımda ve yayında emegı gecen herkese tesekkurler(metehan abime) :)

mete han abim olmasaydı ehlıyetım çok geç elıme ulascaktı ehlıyet gec gelcegı ıcın işe baskalarını alcaklardı ve şuan bu güzel işim olmıcaktı . metehan abim çoooook saol :rendeer: öyle bi sevap işledinki hakkın ödenmez :rendeer:

kafamda hala kask var gıbı hıssedıom :) :queen:
 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Hayırlı uğurlu olsun yeni işin ve ehliyetin:) Direksiyon sınavı geçen hafta değil miydi ; bende girmiştim ; hemen alınabiliyor mu:silent:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hayırlı olsun işin kardeşim aman dikkat et siparişleri yetiştiricem diye fazla gazlama :)
bak motor da zimmetli üstüne ona göre :)
hadi tekrar ehiyetin ve işin hayırlı olsun
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Hayırlı uğurlu olsun yeni işin ve ehliyetin:) Direksiyon sınavı geçen hafta değil miydi ; bende girmiştim ; hemen alınabiliyor mu:silent:

saol benım sınava gırdıgım tarıh 15 aralık dıreksıyon sınavına ocak 13de gırdım :) 100 yılda evraklar elıme ulastı 15 subatta gıttım emnıyete 5 martta gel dedıler 5 martta gıttım evrakları verdım 1 nısanda gel al dedıler ve metehan abim hızır gibi yetişti olaya el attı :) b.çekmece emnıyet çok fazla yere baktıgı ıcın işleri uzatıolar :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vayy kardeşim...şerefsizimm bende çok sevindim duygulandımm...nası bi duygu tarif edemem...ama şimdide tek korkum bu işlerde hızlı olman lazım ve hız demek tehlike demek...bak bugün aldığın bahşişleri sakla...adettdendir...onlar senin uğur paran olsun..onları cizdanda sakla...ilerleyen yıllarda bakarsın...sigortanda yapılcak muhtemelen...işe giriş tarihide önemli...prim az da yatsa veya yatmasada ssk ya giriş çok önemli...

sana yakışır İlhan...herşeyin hayırlısı olsun...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hayırlı olsun işin kardeşim aman dikkat et siparişleri yetiştiricem diye fazla gazlama :)
bak motor da zimmetli üstüne ona göre :)
hadi tekrar ehiyetin ve işin hayırlı olsun

saol :) siparişleri yetiştirme derdi yoq dagıtımda benle bırlıkte 5 kısı calısıo zaten hep yakın mesafeler oluo :) motor benım ustume bi duvara gırsem nolcak acaba :p
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
saol benım sınava gırdıgım tarıh 15 aralık dıreksıyon sınavına ocak 13de gırdım :) 100 yılda evraklar elıme ulastı 15 subatta gıttım emnıyete 5 martta gel dedıler 5 martta gıttım evrakları verdım 1 nısanda gel al dedıler ve metehan abim hızır gibi yetişti olaya el attı :) b.çekmece emnıyet çok fazla yere baktıgı ıcın işleri uzatıolar :)

Zor olmuş ama sonunda mutlu son ; Allah Metehan abi den de razı olsun ; sitemizin iyilik meleği:) ; kazasız,belasız ve hayırlı kazançlar:cat:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
vayy kardeşim...şerefsizimm bende çok sevindim duygulandımm...nası bi duygu tarif edemem...ama şimdide tek korkum bu işlerde hızlı olman lazım ve hız demek tehlike demek...bak bugün aldığın bahşişleri sakla...adettdendir...onlar senin uğur paran olsun..onları cizdanda sakla...ilerleyen yıllarda bakarsın...sigortanda yapılcak muhtemelen...işe giriş tarihide önemli...prim az da yatsa veya yatmasada ssk ya giriş çok önemli...

sana yakışır İlhan...herşeyin hayırlısı olsun...
walla ehlıyetı alıp boyle bir işe gırmek süper mutlu edıo adamı :) dedıgım gıbı hız pek onemlı deıl zaten en fazla 60 yapılıo :) sskve maas odemelerınde sorun olmaz maaslar her ayın 10unda yatcak :)
Hadi hayırlı olsun...

Okumuyor musun sen ?
saol tubiş abla :) yoq bu sene lisem bitti mayısda bofy buıldıng-fitness antrenorlugu ıcın sınava gırcem hazırandada össye gırıp spor academısıne yerlesmeye calıscam
hayırlı olsun :rendeer::rendeer:

saol :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
saol tubiş abla :) yoq bu sene lisem bitti mayısda bofy buıldıng-fitness antrenorlugu ıcın sınava gırcem hazırandada össye gırıp spor academısıne yerlesmeye calıscam

Hıımmm sıkı çalışman lazım biliyosun değil mi.. Hem sınavdan yüksek puan alacak, hem de mülakatta başarılı olacaksın... Kuzenim Akdeniz Üniversitesinde Akademide oradan biliyorum... 3 sene uğraştı... :)

Ama bence yapmalısın.. Dikkatini motosiklete değil, derse ver..:wiinkk: Yoksa hep bu seviyede kalırsın... İlerde kendine istediğin motoru almanı isterim... :rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2005
Mesajlar
8
hayırlı olsun... ya arkadaslar ehliyet alırken b-a2 alın hem daha uygun kolay hem daha guzel sonradan b almaya kalksanız bı dunya ıs para gene yok kart degısımı yok evrak dosya degısımı onun ıcın 1 2 ay sabredın 2 sını bırden alın daha donanımlı olun.... :)))
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Hıımmm sıkı çalışman lazım biliyosun değil mi.. Hem sınavdan yüksek puan alacak, hem de mülakatta başarılı olacaksın... Kuzenim Akdeniz Üniversitesinde Akademide oradan biliyorum... 3 sene uğraştı... :)

Ama bence yapmalısın.. Dikkatini motosiklete değil, derse ver..:wiinkk: Yoksa hep bu seviyede kalırsın... İlerde kendine istediğin motoru almanı isterim... :rendeer:

ewt tubiş abla :) antranorluk sınavı pek bısı deıl 12-15 gunluk bır egıtım verıolar ardından sınav buyuk bı ıhtımallede alıosun belgenı, spor academısının mülakatlerı benım ıcın kolay ama össde puan yapmak zor :) şuanlık dıkkatım motosiklettede deıl derstede yollarda :) şuanlık yaptıgım iş evlenene kadar yeter ama evlendıkten sonra ev gecındırmeye yetmez :) össyi kazanmam lazımm . istediğim motorda heralde aldıktan 2 sene sonra felan buyutmeyı dusunurum :) iyi dileklerin için tesekkurler :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
walla ehlıyetı alıp boyle bir işe gırmek süper mutlu edıo adamı :) dedıgım gıbı hız pek onemlı deıl zaten en fazla 60 yapılıo :) sskve maas odemelerınde sorun olmaz maaslar her ayın 10unda yatcak :)

saol tubiş abla :) yoq bu sene lisem bitti mayısda bofy buıldıng-fitness antrenorlugu ıcın sınava gırcem hazırandada össye gırıp spor academısıne yerlesmeye calıscam


saol :rendeer:

bide kanka şu cbr 125 hayalini ertelesene...ne dersin...zaten altında motor olacak...kendi motorundan bıkarsın valla...:phem peder beyide şaşırtırsın...kendi paranı bi biriktiririsn...her ay 500 atsan piyasayı sallarsın seneye...ama tabi hayallerini ertelemek zor iştir...demesi kolay bana...

kredi çeksen 1.250 ytlde faiz yeme diye...kendin belki sıfır alırsın... faiz olcak vs...o açıdan zarar etme..
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
hayırlı olsun hocam darısı başıma inşallah.
Allah kaza bela vermesin işin de hayırlı olsun bol km ve kazançlar
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hayırlı olsun... ya arkadaslar ehliyet alırken b-a2 alın hem daha uygun kolay hem daha guzel sonradan b almaya kalksanız bı dunya ıs para gene yok kart degısımı yok evrak dosya degısımı onun ıcın 1 2 ay sabredın 2 sını bırden alın daha donanımlı olun.... :)))

saol abi ama 2sini birden alsaydım b için subatta sınava gırmem gerekcektı yaşım yetmıodu :) sonra A2 için de nısanda gırcektım hem stajer olcaktım hemde a2 ehlıyetım agustosda anca elıme gelcektı ben aralıkta A2 ye girdim. B ehlıyette almayı dusunuorum
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
bide kanka şu cbr 125 hayalini ertelesene...ne dersin...zaten altında motor olacak...kendi motorundan bıkarsın valla...:phem peder beyide şaşırtırsın...kendi paranı bi biriktiririsn...her ay 500 atsan piyasayı sallarsın seneye...ama tabi hayallerini ertelemek zor iştir...demesi kolay bana...

kredi çeksen 1.250 ytlde faiz yeme diye...kendin belki sıfır alırsın... faiz olcak vs...o açıdan zarar etme..
yoq metehan abı olmaz walla agustosdan berı bunun hayalını kuruom :) 1 sene daha bekleyemem ömrümün ne zaman bıtcegı bellı deıl :p 3000-3500 ytl bı kredı cekcem 500-600 cıvarı bir faızı oluo alım satım ıslemlerı ıcın zaten param hazır :)
para biriktirmeye kalksam 750x4ayda da bırıktırırım ama 1 ay daha beklıycek halım kalmadı sıkıntı basmaya başladı :) abiii motorsuzluk ne demek bılırmısın :salut: üüü abı benım hiç motorum olmadı (kucuk emrah dan alıntıır) :)
hayırlı olsun hocam darısı başıma inşallah.
Allah kaza bela vermesin işin de hayırlı olsun bol km ve kazançlar

saol kardeş darısı senın basına :)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
yeni işinde yeni ehliyetinde hayırlı olsun kardeşim :) sorması ayıp derler ama ben sorucam :p ne kadar maaş alıyosun bu işten çalışma saatleri nasıl bende yapmayı dşünüyorum hazır ehliyetimde var :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst