Efendy_iso ve LTF06 Kaza yapmış:(

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
cok geçmiş olsun iso ve latif... allah beterinden korusun.. cok şükür sizde birşey yok.. araba nasıl olsa halledilir... allaha emanet olun... ::melek02:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bişi daha sorcam kamyonun lastiğinde hasar varmı??:mrgreen::mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allahın sopası yok :mrgreen: geçmiş olsun .
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
çok geçmiş olsun yeni gördüm daha konuyu arabayı iso sürüyomuş herhalde o ana ferda aramıştır isoda ne yapacağını şaşırmıştır
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
Ferda ne olmuş?:((((
Beni sevgilim arasa kaza yaptim diye, bulundugum yere coker aglamaya baslarim heralde... dusunemiyorum Ferda'nin da yasadiklarini.

aramadı da yaa msj çekio her zamanki gibi ''kaza yaptım iyiyim'' hemen aradım allahtan anlattı herşeyi de içim rahatladı ilk aradığımda neye çarptıklarını da bilmiyolardı çok korktum yaa anlatamam
sonra 10 dk ya bir aradım
geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkür ederiz canım benim saol

çok geçmiş olsun yeni gördüm daha konuyu arabayı iso sürüyomuş herhalde o ana ferda aramıştır isoda ne yapacağını şaşırmıştır

abi aramadı yaa msj çekti ben öle aradım asıl ben naapcamı şaşırdım adanada da deildim allahtan bişe yok falan dedi rahatlattı beni

Allahın sopası yok :mrgreen: geçmiş olsun .

ne biçim konusuyosun sen yaa :farao:
basit bi konu deil bu KAZA diyoruz
geçmiş olsun diyosan doğru düzgün de
demiceksen yazmaa :farao::farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ya ne saçmalıyorsunuz arkadaşlar, daha yeni görüyorum :cyclopsan, insan bi haber verir.3 gündür sabah 06:00 dan 23:00 a kadar çalışıyorum arada int. e girebiliyorum oda kısaca.
çok üzüldüm :salut: öğle sonu yanındayım iso latif

Allahın sopası yok :mrgreen: geçmiş olsun .

arkadaşım böyle zamanlarda böyle sulu şakalar olmaz:pr:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
iso geçmiş olsun allah tekrarını göstermesin,ucuz atlatman sevindirici birazdaha dikkat lütfen
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
büyük geçmiş olsun ikinizede, allah beterinden korusun. iso bir kan akıtsan iyi olacak sanki :cat: akıtınca haber ver gelir yeriz :bounce:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
niye özellikle latif? aynı arabaydılar diye biliyorum :) yoksa hasarı latifmi ödede di ondanmı öyle söyledin? neden bi açıklama yapsan özellikle neden latif? yani neden öncelik onda :p
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
108
Geçmiş olsun

Büyük geçmiş olsun. Sizlerde bir şey olmaması sevindirici. Hatay/Reyhanlı'dan selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst