Ferda ne olmuş?

(((
Beni sevgilim arasa kaza yaptim diye, bulundugum yere coker aglamaya baslarim heralde... dusunemiyorum Ferda'nin da yasadiklarini.
aramadı da yaa msj çekio her zamanki gibi ''kaza yaptım iyiyim'' hemen aradım allahtan anlattı herşeyi de içim rahatladı ilk aradığımda neye çarptıklarını da bilmiyolardı çok korktum yaa anlatamam
sonra 10 dk ya bir aradım
geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkür ederiz canım benim saol
çok geçmiş olsun yeni gördüm daha konuyu arabayı iso sürüyomuş herhalde o ana ferda aramıştır isoda ne yapacağını şaşırmıştır
abi aramadı yaa msj çekti ben öle aradım asıl ben naapcamı şaşırdım adanada da deildim allahtan bişe yok falan dedi rahatlattı beni
Allahın sopası yok :mrgreen: geçmiş olsun .
ne biçim konusuyosun sen yaa :farao:
basit bi konu deil bu KAZA diyoruz
geçmiş olsun diyosan doğru düzgün de
demiceksen yazmaa :farao::farao: