Efendy_iso kaza yaptı durumu iyi :(

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun ya çok üzüldüm :pale:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
sabah anasayfada başlığı görüp ilk msjları okumaya başlayınca çok korktum, ucuz atatılmış olması yüreğimize su serpti,
geçmiş olsun, :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
İnsallah hastanede yatan şahısada ismailede birşey olmadan herkes sag salim hayatına devam edebilir.
Herseyin hayırlısı olsun.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
cok gecmıs olsun.amcayada acıl sıfalar.motor kullanırken yaslıları kollamak lazım .bı anda yola fırlıyorlar.olanda kullanıcıya oluyor.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Geçmiş olsun umarım son kazanız bu olur.
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
offfffffff... iso:(((( cok korktum topigi ilk gordugumde. ben de yeni okuyorum:((( of yaa:((( nasıl bulur kaza senin gibi efendi bi adamı... anlamıyorum ya:((

üzüldüm:( kesşke yanınızda olabilseydim:( ufff:((
aricam şimdi ayshegülü zaten. yanındadır umarım, offf....

canım benim cok cok cok tesekkür ediyorum aradığın ilgilendiğin için
merak edilecek bişe yok artık davacı olmiicaklarmış , anlasıldı işte bi şekilde amcanın ailesiylee
tekrar tekrar cok cok cok tesekkür ediyorum sana ve ilgilenen herkese
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Çok geçmiş olsun arkadaşım bu tür kazalarda haklı olsanız bile haksız duruma düşebiliyorsunuz..Motosiklet kullandığımızdan dolayı........
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun :pale: amca da iso da iyiyse motor halledilir. :rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
amcaya Allah acil şifalar versin :pale:
şükür ki sende birşey yok :)
motor için de dediğim gibi hiç sıkma canını, bi şekilde halledilir :bounce:
mal-para-pul hiçbişe --> sağlık herşey :cat:
Allah sağlık verdiği sürece çalışır kazanırsın :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Geçmiş olsun.Amcada ve sende kalıcı bir hasar olmaması sevindirici.

Umarım son kazan olur.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gecmiş olsun allah beterinden korusun
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Geçmiş olsun kardeşim, iyiki cana gelmemiş hani derler ya verilmiş sadakan var diye.

Hasarı bir şekilde halledersin, maneviyatını yüksek tut
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst