offfffffff... iso((( cok korktum topigi ilk gordugumde. ben de yeni okuyorum
(( of yaa
(( nasıl bulur kaza senin gibi efendi bi adamı... anlamıyorum ya
(
üzüldümkesşke yanınızda olabilseydim
ufff
(
aricam şimdi ayshegülü zaten. yanındadır umarım, offf....