offfffffff... iso

((( cok korktum topigi ilk gordugumde. ben de yeni okuyorum

(( of yaa

(( nasıl bulur kaza senin gibi efendi bi adamı... anlamıyorum ya

(
üzüldüm

kesşke yanınızda olabilseydim

ufff

(
aricam şimdi ayshegülü zaten. yanındadır umarım, offf....