- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
saol yaa benimde içimi rahatlatlattın gercekten beyin cerrah falan deyince bende olay kopmuştu zaten ki ismaili düşünemiyorum bileale:
ismail cıktı
ben evdeyim ama psikolojikmen çökmüş durumdaa
ayşegül görünüşe göre bi problem kalmamış moral bozmaya gerek yok tekrar geçmiş olsun, Allah beterinden korusun.
Son düzenleme: