Efendy_iso kaza yaptı durumu iyi :(

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
saol yaa benimde içimi rahatlatlattın gercekten beyin cerrah falan deyince bende olay kopmuştu zaten ki ismaili düşünemiyorum bile:pale:
ismail cıktı
ben evdeyim ama psikolojikmen çökmüş durumdaa

ayşegül görünüşe göre bi problem kalmamış moral bozmaya gerek yok tekrar geçmiş olsun, Allah beterinden korusun.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
ismail abi çok üzüldümmm yaaaaa umarım başına kötü bişey gelmez elimizden bişey gelirse haber ver yer offf yaaa :(:(:(:(:(
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
cok geçmiş olsun... acil şifalar amcaya.. iso nun karakoldan çıkmasına da sevindim.. herkese sorunsuz sürüşler..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
iso can .. çok geçmiş olsun ucuz atlatmışsın
amcayada gecmişolsun ...valla başlıgıda gördüm şok oldum... allah korumuş
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayşegül görünüşe göre bi problem kalmamış moral bozmaya gerek yok tekrar geçmiş olsun, Allah beterinden korusun.

yaw ister istemez bozuyosun moralini yaa bi de şekli görsen cümle kuramıyoo yaa ama geçti sayılır cok şükür
herşeye rağmen ÇOK ŞÜKÜR beterinden esirgesin ne diyelim kendine bişe olmadı, amca hayatta, motorda olmayıversin ne var
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yaw ister istemez bozuyosun moralini yaa bi de şekli görsen cümle kuramıyoo yaa ama geçti sayılır cok şükür
herşeye rağmen ÇOK ŞÜKÜR beterinden esirgesin ne diyelim kendine bişe olmadı, amca hayatta, motorda olmayıversin ne var

çok geçmiş olsun tekrar .. dedigin gibi kendinde bişey yok ... cana gelecegine mala gelsin .. :pale:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Aman geçmiş olsun yaa :( Allah korumuş umarım amca da iyileşirde sag salim atlatılır bu iş.Tekrar geçmiş olsun haberlerini bekliyoruz.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
yaw ister istemez bozuyosun moralini yaa bi de şekli görsen cümle kuramıyoo yaa ama geçti sayılır cok şükür
herşeye rağmen ÇOK ŞÜKÜR beterinden esirgesin ne diyelim kendine bişe olmadı, amca hayatta, motorda olmayıversin ne var

amin amin Allah beterinden korusun ismail daha şoku atlatamamıştır üstünden normaldir, amca iyi iso dışarda durum iyiye gidiyor çok şükür.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arkadaşlar ilginiz için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim,çok şükür bende bişey yok,karakola gelen haberler yüzünden biraz yıprandım,tam amcanın durumu iyiymiş taburcu ediyolarmış dediler,beni bırakıyolardı,bi haber daha geldi,beyin cerrahi servisine almışlar dendi,tekrardan beklemeye başladık,Allah devletimize milletimize zeval vermesinn,polisimizide başımızdan eksik etmesin,Amca'nın yanından geliyorumm ,çocuklarıyla amcayla felan konuştum,Allah'tan çok iyi insanlar,Amcanın çocuklarından biride doktormuş iyi insanlardı,Allah kimseyi sütü bozuk birinin eline düşürmesin

Rigel abi arayıp ,olayı arkjadaşlara bildirdiğin için çok çok teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Arkadaşlar ilginiz için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim,çok şükür bende bişey yok,karakola gelen haberler yüzünden biraz yıprandım,tam amcanın durumu iyiymiş taburcu ediyolarmış dediler,beni bırakıyolardı,bi haber daha geldi,beyin cerrahi servisine almışlar dendi,tekrardan beklemeye başladık,Allah devletimize milletimize zeval vermesinn,polisimizide başımızdan eksik etmesin,Amca'nın yanından geliyorumm ,çocuklarıyla amcayla felan konuştum,Allah'tan çok iyi insanlar,Amcanın çocuklarından biride doktormuş iyi insanlardı,Allah kimseyi sütü bozuk birinin eline düşürmesin

Rigel abi arayıp ,olayı arkjadaşlara bildirdiğin için çok çok teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun

çok geçmiş olsun dostum ... çok sevindim iyi olduguna .. allah beterinden korusun
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar kendi telefonu kapalı.zion(cengiz) la görüştüm iso karakoldan çıkmış,marketteymiş.durumu iyi.amca hastanede.amca ikircikli davranmış karşıya geçim geçmeyim diye ve kaza olmuş.ne diyelim inşallah amca iyileşir,artık motorda biraz masraf yer ama buna şükür,daha kötü olabilirdi,sonuçta karşıdaki yaşlı bir insan.Allah korusun
ben yazana kadar iso girmiş siteye .
isom geçmiş olsun moralini bozma Allah iyiye yardım eder.yarın yanındayım
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ismailcim tekrar geçmiş olsun, benim en çok korktuğum şuydu, bundan 5 sene kadar önce bir akrabamızın saatde 10 km hızla yanlış değil sadece 10 ile kullandığı araçla giderken yaşlı bir adam başının dönmesiyle gelip arabanın önünde düşmesi sonucu adamın beyin kanaması sebebiyle vefat etmesi ve "araba çarpıp öldürdü" diye adamın akrabalarının yalancı şahitler bulmaları sonucu maddi manevi çok çile çekmişlerdi, sonunda biraz nakit ve bir ev vererek onlardan kurtarabildiler, Allahtan dediğin gibi sütü bozuk insanlar değillermiş Allah beterinden korusun.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
geçmiş olsun cana gelecegine mala gelsin en kısa zaman da amca ve arkadaş iyileşirler.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
İsmail'cim, tekrar geçmiş olsun. Moralinin bozuk olduğunu tahmin ediyoruz. Biraz yürüyüş yap, ailenle otur konuş. Zaman herşeyi onarır. Yarın düzelirsin. Kimseye ciddi birşey olmadığı için bu gece mutlu hissetmelisin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst