- Katılım
- 19 May 2008
- Mesajlar
- 143
gpr kullancıları belki mrk etmişsinizdir ninja 250 arada fark varmı diye arkadaşın biriyle kalktık kalkışta arayı acıyorum 120 km ye kadar yakalayamıo ondan sonra yanımdan gecior mrk edenler olmustur yaziyim dedim 180 goruyor ninja 250 de ama gpr 125 kadar agresif degil bundan inip ona binince zevk alınmıyor ama uzun yolda süratli 180 indiryr hemen