- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 2
İyi günler arkadaşlar. İlk defa bir motor sahibi olacakğım çok heyecanlı ve mutluyum yıllardır bu günü bekledim. çok olmasada biraz motor binmişliğim var.
şimdi arkadaşlar size sormak istediğim bana ne tavsiye edersiniz. ben beğendiğim motorları sayıyım sizlere he hiç birisini tavsiye etmezseniz başka fikirlerede açığım ama biraz SS görüntüsü olması iyi olur heralde
benim düşündüklerim
ilki tabiki APRİLİA RS125
sonraki DERBİ GPR125
sonraki HYOSUNG GT250R
bu alacağım motoru en az 1 sene kullanıp adam gibi kıvama gelip ondan sonra bi 600 lüğe geçmeyi düşünüyorum. he bide bu APRİLİA ile DERBİ 2 zamanlı diyolar motor ölür filan diyolar şunu söyliyim ben alacağım motorla bir yılda en az 40.000 yapmam gerekecek. mesela APRİLİA alsam motoruna rektefiye gerekirmi gerekse motorun rektefiyesi fian çok pahalı olurmu ne kadara çıkar yani.
KUSURA BAKMAYIN ÇOK SORU SORDUM BİLGİYE VE TECRÜBEYE İHTİYACIM VAR ARKADAŞLAR.
şimdi arkadaşlar size sormak istediğim bana ne tavsiye edersiniz. ben beğendiğim motorları sayıyım sizlere he hiç birisini tavsiye etmezseniz başka fikirlerede açığım ama biraz SS görüntüsü olması iyi olur heralde
benim düşündüklerim
ilki tabiki APRİLİA RS125
sonraki DERBİ GPR125
sonraki HYOSUNG GT250R
bu alacağım motoru en az 1 sene kullanıp adam gibi kıvama gelip ondan sonra bi 600 lüğe geçmeyi düşünüyorum. he bide bu APRİLİA ile DERBİ 2 zamanlı diyolar motor ölür filan diyolar şunu söyliyim ben alacağım motorla bir yılda en az 40.000 yapmam gerekecek. mesela APRİLİA alsam motoruna rektefiye gerekirmi gerekse motorun rektefiyesi fian çok pahalı olurmu ne kadara çıkar yani.
KUSURA BAKMAYIN ÇOK SORU SORDUM BİLGİYE VE TECRÜBEYE İHTİYACIM VAR ARKADAŞLAR.

