- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 250
benımkıde bır kaç sefer 180 dördüm 170 herzaman görüyorum fakat o kadar sıkıştırmanın anlamı yok bence malum benzını içiyolar bardaktan içer gıbı benımkı 100 km de 6 lıtre yakıyor
benımkıde bır kaç sefer 180 dördüm 170 herzaman görüyorum fakat o kadar sıkıştırmanın anlamı yok bence malum benzını içiyolar bardaktan içer gıbı benımkı 100 km de 6 lıtre yakıyor
Biz iki kişi gfr125 ile 2.vites bitti 3 e attık kırmızı ışıkta radar arabası önümüzü kestiale:
Bir yanlışlık olmasın 2 vites sonu 165 km/h fazla geldi...
Şehir içerisinde 2 ışık arasında 165 km\h ile radar a girdik:bounce::bounce:
Extrema (Emrah abi:rendeermotor u kullanıyordu.onun gfr125 ti bende artçı:cherry:
Sonrası malum ceza biraz ucuz ama zevk ayrı:queen::queen:
yok ya bizimki 6litre yakmıyor,daha modern bir motora sahip şimdiye kadar 4-4.5 arası geziyorum,gazı köklesende 5'i geçmezbenımkıde bır kaç sefer 180 dördüm 170 herzaman görüyorum fakat o kadar sıkıştırmanın anlamı yok bence malum benzını içiyolar bardaktan içer gıbı benımkı 100 km de 6 lıtre yakıyor
Bir yanlışlık olmasın 2 vites sonu 165 km/h fazla geldi...
Hala daha 2 kişi 3.vites sonu 165 nasıl gördünüz anlamış değilim,çünkü RS 125 ler bile son hızda 190-200 arası görüyor
Zaten işin garantisi olmadığı satılan sitede de yazıyor, orada yazan "bu kit yarışlar içindir,cadde kullanımına uygun değildir,garanti veremeyiz"! Yani bu kitin kaç km gideceği belli değil,yani en üst limitlerinde üretilmiş bir kit ömrüde çok uzun değil,bu arada kitin yanında egzosun yoksa egzos,filtre ve büyük karbüratör gerekir....Ya arkadaşlar şu athena kit muhabbetini düşünen bi cengaver yok mu içimizde? =) ben işin garanti olacağını bilsem (iki gün sonra elime almayacağımdan emin olsam) yaptırıcam bu olayı. 170cc BigBore.. 170cc bi performans kiti ile kimbilir kaç beygir üretir.. aklıma geldikçe içim gidiyo. işten anlayan bi usta lazım tabi...
Evet youtube da vardı, polini kite sahip ancak o hızları görüyordu, benim esas hasta olduğum RS 250!600lükleri kovalıyoro da zor be abicim..
160 lık pollini setle anca 190 ın üzerine çıkabilirler, tarafımdan denenmiştir:cat:
ama emrah ın dediği gibi polislerinde abartması vardır:wiinkk:
Evet youtube da vardı, polini kite sahip ancak o hızları görüyordu, benim esas hasta olduğum RS 250!600lükleri kovalıyor
Ya arkadaşlar şu athena kit muhabbetini düşünen bi cengaver yok mu içimizde? =) ben işin garanti olacağını bilsem (iki gün sonra elime almayacağımdan emin olsam) yaptırıcam bu olayı. 170cc BigBore.. 170cc bi performans kiti ile kimbilir kaç beygir üretir.. aklıma geldikçe içim gidiyo. işten anlayan bi usta lazım tabi...
Vekalet kargoda şuan yarın elime ulaşır inşallah alabilirsem sorunsuz şekilde makinayı satılıktır arkadaşlar..
2 zamanlıları bırakıcam artık sadece yamaha rx115 kalıcak elimde.
Motoru gerçekten sıfırdan toplandı
Hatasız krom silindir orjinal krank ve sekmanlar..
Piston yamaha pistonu sadeceonuda takmayan gfr yoktur sanırım
He bu arada 3. vites 165 km yapmadım polislerin abartması o ama 110-120 civarı çıkardığını düşünüyorum
arkadaşım msn ini açsana, 2 gündür seni arıom![]()
kitin içeriği burada varonuda kullandım 3-4 bin km180 km ye kadar 600 makinaların hemen arkasında yol alabiliosun, hele 2. exupları açtığı sırada 600 lüğü bi burun alıyosun, o esnada sana bakan çaresiz gözlerini görmelisin
keşke yaygın olsada 2 zamanlı makinalara binebilsek ülkemizde, mesela rgv 500:bounce:
http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc
zevk makinaları bunlar, artık devirleri iyice kapansada, içimde hep kaldılar:cat:
bu kit in içeriği varmı?