Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
250
benımkıde bır kaç sefer 180 dördüm 170 herzaman görüyorum fakat o kadar sıkıştırmanın anlamı yok bence malum benzını içiyolar bardaktan içer gıbı benımkı 100 km de 6 lıtre yakıyor
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
benımkıde bır kaç sefer 180 dördüm 170 herzaman görüyorum fakat o kadar sıkıştırmanın anlamı yok bence malum benzını içiyolar bardaktan içer gıbı benımkı 100 km de 6 lıtre yakıyor

Biz iki kişi gfr125 ile 2.vites bitti 3 e attık kırmızı ışıkta radar arabası önümüzü kesti:pale:


Şehir içerisinde 2 ışık arasında 165 km\h ile radar a girdik:bounce::bounce:

Extrema (Emrah abi:rendeer:) motor u kullanıyordu.onun gfr125 ti bende artçı:cherry:

Sonrası malum ceza biraz ucuz ama zevk ayrı:queen::queen:
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Biz iki kişi gfr125 ile 2.vites bitti 3 e attık kırmızı ışıkta radar arabası önümüzü kesti:pale:
Bir yanlışlık olmasın 2 vites sonu 165 km/h fazla geldi...


Şehir içerisinde 2 ışık arasında 165 km\h ile radar a girdik:bounce::bounce:

Extrema (Emrah abi:rendeer:) motor u kullanıyordu.onun gfr125 ti bende artçı:cherry:

Sonrası malum ceza biraz ucuz ama zevk ayrı:queen::queen:

Bir yanlışlık olmasın 2 vites sonu 165 km/h fazla geldi...

benımkıde bır kaç sefer 180 dördüm 170 herzaman görüyorum fakat o kadar sıkıştırmanın anlamı yok bence malum benzını içiyolar bardaktan içer gıbı benımkı 100 km de 6 lıtre yakıyor
yok ya bizimki 6litre yakmıyor,daha modern bir motora sahip şimdiye kadar 4-4.5 arası geziyorum,gazı köklesende 5'i geçmez
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Hala daha 2 kişi 3.vites sonu 165 nasıl gördünüz anlamış değilim,çünkü RS 125 ler bile son hızda 190-200 arası görüyor
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ya 165 değildik zaten bakmayın siz cezayı yazan polis amcam biraz fazla uçmuş :)
120-130 arası falandık en fazla ama cezaya 165 km yazmışlar..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Hala daha 2 kişi 3.vites sonu 165 nasıl gördünüz anlamış değilim,çünkü RS 125 ler bile son hızda 190-200 arası görüyor

o da zor be abicim..
160 lık pollini setle anca 190 ın üzerine çıkabilirler, tarafımdan denenmiştir:cat:
ama emrah ın dediği gibi polislerinde abartması vardır:wiinkk:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Ya arkadaşlar şu athena kit muhabbetini düşünen bi cengaver yok mu içimizde? =) ben işin garanti olacağını bilsem (iki gün sonra elime almayacağımdan emin olsam) yaptırıcam bu olayı. 170cc BigBore.. 170cc bi performans kiti ile kimbilir kaç beygir üretir.. aklıma geldikçe içim gidiyo. işten anlayan bi usta lazım tabi...
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Ya arkadaşlar şu athena kit muhabbetini düşünen bi cengaver yok mu içimizde? =) ben işin garanti olacağını bilsem (iki gün sonra elime almayacağımdan emin olsam) yaptırıcam bu olayı. 170cc BigBore.. 170cc bi performans kiti ile kimbilir kaç beygir üretir.. aklıma geldikçe içim gidiyo. işten anlayan bi usta lazım tabi...
Zaten işin garantisi olmadığı satılan sitede de yazıyor, orada yazan "bu kit yarışlar içindir,cadde kullanımına uygun değildir,garanti veremeyiz"! Yani bu kitin kaç km gideceği belli değil,yani en üst limitlerinde üretilmiş bir kit ömrüde çok uzun değil,bu arada kitin yanında egzosun yoksa egzos,filtre ve büyük karbüratör gerekir....

o da zor be abicim..
160 lık pollini setle anca 190 ın üzerine çıkabilirler, tarafımdan denenmiştir:cat:
ama emrah ın dediği gibi polislerinde abartması vardır:wiinkk:
Evet youtube da vardı, polini kite sahip ancak o hızları görüyordu, benim esas hasta olduğum RS 250!600lükleri kovalıyor
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Evet youtube da vardı, polini kite sahip ancak o hızları görüyordu, benim esas hasta olduğum RS 250!600lükleri kovalıyor

onuda kullandım 3-4 bin km:) 180 km ye kadar 600 makinaların hemen arkasında yol alabiliosun, hele 2. exupları açtığı sırada 600 lüğü bi burun alıyosun, o esnada sana bakan çaresiz gözlerini görmelisin :p
keşke yaygın olsada 2 zamanlı makinalara binebilsek ülkemizde, mesela rgv 500:bounce:
http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc
zevk makinaları bunlar, artık devirleri iyice kapansada, içimde hep kaldılar:cat:

Ya arkadaşlar şu athena kit muhabbetini düşünen bi cengaver yok mu içimizde? =) ben işin garanti olacağını bilsem (iki gün sonra elime almayacağımdan emin olsam) yaptırıcam bu olayı. 170cc BigBore.. 170cc bi performans kiti ile kimbilir kaç beygir üretir.. aklıma geldikçe içim gidiyo. işten anlayan bi usta lazım tabi...

bu kit in içeriği varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Pazar gunu yapilacak olan sezonun son korfez pist' yarisina katilicak olan milli sporcumuz kenan sofuoglu bizim hasan Azmanoglu ustanin yaninda gelicek , kendisinden yaris oncesi granajlarina ozel bir kac sey istemis onlari teslim almak icin , uygun bi zamanda hasan abi beni ariyacak tanismak istiodum ne zamandir denk geldi :)

Simdiden basarilar diliyorum kendisine

Guncell , gelmek istiyen olursa beni arasin :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Vekalet kargoda şuan yarın elime ulaşır inşallah alabilirsem sorunsuz şekilde makinayı satılıktır arkadaşlar..
2 zamanlıları bırakıcam artık sadece yamaha rx115 kalıcak elimde.
Motoru gerçekten sıfırdan toplandı
Hatasız krom silindir orjinal krank ve sekmanlar..
Piston yamaha pistonu sadece :) onuda takmayan gfr yoktur sanırım :p
He bu arada 3. vites 165 km yapmadım polislerin abartması o ama 110-120 civarı çıkardığını düşünüyorum
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Vekalet kargoda şuan yarın elime ulaşır inşallah alabilirsem sorunsuz şekilde makinayı satılıktır arkadaşlar..
2 zamanlıları bırakıcam artık sadece yamaha rx115 kalıcak elimde.
Motoru gerçekten sıfırdan toplandı
Hatasız krom silindir orjinal krank ve sekmanlar..
Piston yamaha pistonu sadece :) onuda takmayan gfr yoktur sanırım :p
He bu arada 3. vites 165 km yapmadım polislerin abartması o ama 110-120 civarı çıkardığını düşünüyorum

arkadaşım msn ini açsana, 2 gündür seni arıom :p
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
onuda kullandım 3-4 bin km:) 180 km ye kadar 600 makinaların hemen arkasında yol alabiliosun, hele 2. exupları açtığı sırada 600 lüğü bi burun alıyosun, o esnada sana bakan çaresiz gözlerini görmelisin :p
keşke yaygın olsada 2 zamanlı makinalara binebilsek ülkemizde, mesela rgv 500:bounce:
http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc
zevk makinaları bunlar, artık devirleri iyice kapansada, içimde hep kaldılar:cat:



bu kit in içeriği varmı?
kitin içeriği burada var
http://www.pjme.co.uk/acatalog/GPR_125_.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst