- Katılım
- 9 May 2006
- Mesajlar
- 1,087
Bana pazar sabah 11 uyar.Öğle yemegi de iyi fikir.Ya ketchup la konusabılsekde şu tişort işini halletsek ne guzel olurdu hee.
pazar günü konuşuruz inşallah =)
Bana pazar sabah 11 uyar.Öğle yemegi de iyi fikir.Ya ketchup la konusabılsekde şu tişort işini halletsek ne guzel olurdu hee.
Tarihi artık netleştirelim. Hatta saat de verelim. Daha çok insana uyacağını düşünerekten 8 Haziran Pazar olsun diyorum ben. Yolların daha rahat olması durumunu düşünerek de Sabah 11:00'de buluşalım diyorum. Birlikte bir yerde öğle yemeği yeriz. Ne dersiniz?
7/8 Haziran Derbi GPR 125 Riva Bulusmasi
1)Jonturq
2)cihantavuz
3)Gprbilo(Anadolu yakasında olursa gelicek)
4)Orhanko
5)Tmrkn
6)Koromako (Anadolu - Avrupa farketmez yeterki pazar olsun)
7)Ketchup
8)?
Cuma günü sahibinden'deki yeni derbi ilanını görünce irtibata geçtim. Herhangi bir kazası olup olmadığı sordum. Sadece olduğu yerde düşürmüşler ayna kırılmış ve grenaj çizilmiş onu da boyatmışlar dedi. Konuştuğum kişinin motorla ilgili başka bir bilgisi de yoktu . Cumartesi günü açıköğretim sınavım vardı ve bende evde sınava çalışıyordum. Bunu da kaçırmıyayım dedim ve kapora vermek için Kurtköy'den Bakırköy'e yola çıktım. Yaklaşık 2,5 saat sonra oradaydım. Motoru iyice inceledikten sonra sahibiyle görüşelim de kaporasını verelim dedim. Yanımda telefonla konuştu (sahibi olup olmadığından emin değilim) telefonu kapattıktan sonra 15dk önce kaporası alınmış dedi. Ben şok tabi. Kısmet kader muhabbeti yaptı biraz daha sonra yenikapı da başka bi yer var, benim arkadaş sen git bi de oraya bak falan dedi. Ben de eyvallah dedim çıktım otobüse atladım yenikapıya gidicem ama hala duruma inanamıyorum. Neyse bir arkadaşımı arayıp ilanı açmasını ve telefon edip bana geri dönmesini istedim. 5dk sonra arkadaş beni arayıp fiyatın 5.500YTL olduğunu söyledi ve yarın kapora vermek için anlaştıklarını motorun satılmasıyla ilgili hiçbir şeyden bahsedilmediğini söyledi. Ben bunlarıda duyunca 2. bi şoka girdim, otobüsten indiğim gibi geri gittim dükkana. Yaptığının ayıp olduğunu söyledim girer girmez. Ne oldu falan dedi. Arkadaşımla yapmış oldukları telefon görüşmesini anlattım. Arkadaşın cevabı: Ben öylesine söyledim oldur: Motorun sahibiyle görüşmek için ısrar ettim fakat bir türlü beni motorun sahibiyle görüştürmediler. (Gerçi görüşsemde bir şey değişmeyecekti çünkü motorun sahibi, firmanın sahibinin arkadaşıymış.) Daha sonra, ben dükkandan çıktıkdan sonra sahibinin geri aradığını, motorun gerçek fiyatının 5.500ytl olduğunu, verilen ilanın yanlışlıkla verildiğini ve alınan kaporanın geri iade edildiği vs.vs. bunların üstüne de beni arayamadığını (ben yanlış düşünürüm diye) mahçup olduğunu vs. vs. söyledi.
Daha fazla uzatmak istemiyorum arkadaşlar. Başımdan geçen olayı sizlerle paylaşmak istedim. Olay budur, yorum sizin...
Cuma günü sahibinden'deki yeni derbi ilanını görünce irtibata geçtim. Herhangi bir kazası olup olmadığı sordum. Sadece olduğu yerde düşürmüşler ayna kırılmış ve grenaj çizilmiş onu da boyatmışlar dedi. Konuştuğum kişinin motorla ilgili başka bir bilgisi de yoktu . Cumartesi günü açıköğretim sınavım vardı ve bende evde sınava çalışıyordum. Bunu da kaçırmıyayım dedim ve kapora vermek için Kurtköy'den Bakırköy'e yola çıktım. Yaklaşık 2,5 saat sonra oradaydım. Motoru iyice inceledikten sonra sahibiyle görüşelim de kaporasını verelim dedim. Yanımda telefonla konuştu (sahibi olup olmadığından emin değilim) telefonu kapattıktan sonra 15dk önce kaporası alınmış dedi. Ben şok tabi. Kısmet kader muhabbeti yaptı biraz daha sonra yenikapı da başka bi yer var, benim arkadaş sen git bi de oraya bak falan dedi. Ben de eyvallah dedim çıktım otobüse atladım yenikapıya gidicem ama hala duruma inanamıyorum. Neyse bir arkadaşımı arayıp ilanı açmasını ve telefon edip bana geri dönmesini istedim. 5dk sonra arkadaş beni arayıp fiyatın 5.500YTL olduğunu söyledi ve yarın kapora vermek için anlaştıklarını motorun satılmasıyla ilgili hiçbir şeyden bahsedilmediğini söyledi. Ben bunlarıda duyunca 2. bi şoka girdim, otobüsten indiğim gibi geri gittim dükkana. Yaptığının ayıp olduğunu söyledim girer girmez. Ne oldu falan dedi. Arkadaşımla yapmış oldukları telefon görüşmesini anlattım. Arkadaşın cevabı: Ben öylesine söyledim oldur: Motorun sahibiyle görüşmek için ısrar ettim fakat bir türlü beni motorun sahibiyle görüştürmediler. (Gerçi görüşsemde bir şey değişmeyecekti çünkü motorun sahibi, firmanın sahibinin arkadaşıymış.) Daha sonra, ben dükkandan çıktıkdan sonra sahibinin geri aradığını, motorun gerçek fiyatının 5.500ytl olduğunu, verilen ilanın yanlışlıkla verildiğini ve alınan kaporanın geri iade edildiği vs.vs. bunların üstüne de beni arayamadığını (ben yanlış düşünürüm diye) mahçup olduğunu vs. vs. söyledi.
Daha fazla uzatmak istemiyorum arkadaşlar. Başımdan geçen olayı sizlerle paylaşmak istedim. Olay budur, yorum sizin...
Bahsettiğin yer batuhan motor mu? Bakırköyde öyle cambazlık yapan bir yer vardır çünkü.Ben oradan bir kere motor alma gibi bir hata yaptım ruhsat satışını zor bela 3 ay sonra verdiler ve telefonlara çıkmadılar... sakın bedavaya verseler alma oradan.O motora bir kere yan yatmış diyolarsa bil ki şaftı kaymıştır.Ben motoru aldığımda motor düz gitmiyordu,jantlar yamukmuş yaptırdım neyse ki geçti ama felaket adamlardır sakın uzak dur.O motoru almayarak çok hayırlı bir iş yapmışın benden kaparoyu alıp 2 hafta sonra motoru verdiler noter satışıda düşün ki 3 ay sonra zor bela oldu.Motorun egzozu duruyordu orada adama 50 kere aradım kargoya ver vermedi ve 8 ay geçti hala egzozu gönderecek Allah'a havale ediyorum.Siz siz olun bu adamlara güvenmeyin.