Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Benim icin problem yok ne zaman bulusmak isterseniz gelebilirim " nasip olursa " Ehliyet olayinida o tarihe kadar cozmus olurum insallah ,Gprbilo'can avrupada bulusuruz heralde , zira kgs ogs sirkeci vapur harem filan cekilmez + resimler ile susluceksek bu yakada olmamizda fayda var sultanahmet yapariz , taksim yapariz , bebek , ortakoy bjk yapariz ohh mis olur

Ben okey
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
bnmde ehliyet olmadıgı için anadolu yakasındayım bulusma yerimiz anadolu yakasında olursa gelebilirm (=


Çoğunlugun kararına gore hareket ederiz diye dusunuyorum.Herkesın gelmesı kolay bı yerde bulusmayı gerceklestırırız.

Benim icin problem yok ne zaman bulusmak isterseniz gelebilirim " nasip olursa " Ehliyet olayinida o tarihe kadar cozmus olurum insallah ,Gprbilo'can avrupada bulusuruz heralde , zira kgs ogs sirkeci vapur harem filan cekilmez + resimler ile susluceksek bu yakada olmamizda fayda var sultanahmet yapariz , taksim yapariz , bebek , ortakoy bjk yapariz ohh mis olur

Ben okey


Ok harıka.Jonturk sen olmadan olmaz dostum.Topici baslatan kişi sensin cunku.Tamam o zaman listeyi açıyorum




***7-8 haziran haftasonu bulusmaya katılacak arkadaslar***

1)Jonturk
2)cihantavuz
3)Gprbilo(karsıda olursa gelıcek)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
tmrkn kargo cok tutmus hakkaten modeli sevdim ebay daki sifirmi

50$'a fazla deme, ben eBay'den aldığım kask için 75$ ödedim :queen: ilk alış-verişim olduğu için en pahalı kargo seçeneğini seçtim ne olur ne olmaz diye..

cihantavuz, anadolu yakasında olursa bende gelirim, tabi o zamana kadar benim motorum olur mu olmaz mı belli değil ama olsun :)

jonturq, pm attım..
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
bn cadde tarafındayım gelen olursa msj atsın gazlaarız (= 1 den sonra evdeyim bn ztn

2 günde bir nerden baksan akşamları starbucksın önünden geçiyorum. senin motoru görürsem dururum tanışırız

selam arkadaşlar bende sonunda kavuştum derbime. Tmrkn sanırım senin konuştuğun arkadaşın motorunu ben aldım:) ama hayırlısı. insallah istediğin gibi bi motor bulursun..

Hayırlı uğurlu olsun kardeş

Arkadaslar hep planladıgımız bu buyuk toplanmayı hazıran ayının ilk haftasonu cumartesi yada pazar gunu gerceklestirelimmi ne dersiniz.Yani 7-8 hazıran gibi.Daha 10 gun var herkes işini gucunu ayarlayabılır heralde o zamana kadar sımdıden.Jonturk de ehlıyetını alır o zamana kadar.Söyle bı toplanıp turlayalım artık geçiş yapmanın buraları fotograflarla süslemenin zamanı geldi diye dusunuyorum Cevaplarınızı bekliyorum.Geleceklerı belırleyelım ona gore hareket ederız.

Cumartesi çalışıyorum. Pazar olur ve acil bir işim çıkmassa pazar günü ben katılabilirim
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
hepinize çok teşekkürler arkadaşlar. bende cumartesi günü çalışıorum pazar acil bir işim çıkmazsa gelirim....
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Arkadaşlar bence her iki yakaya da uygun riva var. İkinci köprüden çıkar çıkmaz sapıyosun.. yollar kaymak asfalt. çok keyifli. hem biraz yol yapmış oluruz, hem gazlarız, hem viraj yaparız. Trafik kontrol montrol de yok hem. Sadece fikir, ben her yere uyarım
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Riva benim icin uygun, lakin viraj ve hiz konusunda sizlerden geri kalabilirim , yaslandim artik gozlerim belli km's'den sonra seritleri tam olarak ayirt edemiyor gozluk kullaniyorum onun uzerine malum vizor'de geliyor :) max 100 / 110 arasi seyredebilirim :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Arkadaşlar ne kadar hızlısınız ya. Bir gün bilg başına geçemedim, neler neler olmuş...
Tomass, hayırlı olsun kardeşim. Çok sevindim motoruna kavuşmana. Ayrıca Levent'te nerde iş yerin? Ben de 4. Levent'te oturuyorum. Çok yakınmışız.

Bilo dışında sanırım hepimiz Avr. yakasındayız. Anadolu için Riva çok iyi tercih. Avrupa içinse Rumeli feneri, Garipçe Köyü taraflarına gidebiliriz, Sarıyer'in üstleri. Çok güzel yerler ve asfalt mükemmel. Aslında gündüz gezi sonrasında akşam Cadde'yi 2T sesleriyle inletmek de fena fikir değil ::xrock:: Bana Anadolu - Avr. her türlü uyar.

7-8 Haziran Büyük GPR Buluşması :
1)Jonturk
2)cihantavuz
3)Gprbilo(karsıda olursa gelıcek)
4)Orhanko
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
bnde temmuzdaki sınavda ehlitey ialıcam aldıktan sonra alalhın izni ile heryer gelirm :D
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Arkadaşlar ne kadar hızlısınız ya. Bir gün bilg başına geçemedim, neler neler olmuş...
Tomass, hayırlı olsun kardeşim. Çok sevindim motoruna kavuşmana. Ayrıca Levent'te nerde iş yerin? Ben de 4. Levent'te oturuyorum. Çok yakınmışız.

Bilo dışında sanırım hepimiz Avr. yakasındayız. Anadolu için Riva çok iyi tercih. Avrupa içinse Rumeli feneri, Garipçe Köyü taraflarına gidebiliriz, Sarıyer'in üstleri. Çok güzel yerler ve asfalt mükemmel. Aslında gündüz gezi sonrasında akşam Cadde'yi 2T sesleriyle inletmek de fena fikir değil ::xrock:: Bana Anadolu - Avr. her türlü uyar.

7-8 Haziran Büyük GPR Buluşması :
1)Jonturk
2)cihantavuz
3)Gprbilo(karsıda olursa gelıcek)
4)Orhanko

ORHANKO çok teşekkürler.Yapıkredi Plazada benim iş ama her zaman orada değilim ayda 10-15gün orada oluyorum. gezi pazar olursa %90 bende gelebilirim ama söz vermeyeyim..
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
Siz beni listeye eklemiyorsanız ben de kendim eklerim :cherry:

7-8 Haziran Büyük GPR Buluşması :
1)Jonturk
2)cihantavuz
3)Gprbilo(Anadolu yakasında olursa gelicek)
4)Orhanko
5)Tmrkn (O zamana kadar motoru olursa motoruyla, olmazsa arabasıyla gelicek :queen: )
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Ben de ekliyorum:

7-8 Haziran Büyük GPR Buluşması :
1)Jonturk
2)cihantavuz
3)Gprbilo(Anadolu yakasında olursa gelicek)
4)Orhanko
5)Tmrkn
6)Koromako (Anadolu - Avrupa farketmez yeterki pazar olsun) :queen:
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Gelebilenler kendini eklesin, liste oluşsun arkadaşlar.

Ketchup Erdem, nerdesin???
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
jonturq, seninle beşiktaşda görüşmüştük bilader.

tomass, kocaelindekini aldıysan bir nazarlık tak dostum :) şaka bir yana senin adına sevindim temiz motordu.

masaya, bildiğim kadarıyla kaskların 3 yıl değil, 5 yıl raf ömrü var. Md de ki konuyu biliyorum, denniskirk'ü ordan öğrendim zaten. Sitedekilerle irtibata geçip kaskın üretim tarihinin 2005 olduğunu öğrenmiştim. Benim siparişim 150$+50$ shipping tuttu. Hediye olarak ve fiyatı düşük tutup yollamalarını rica etmiştim, firma prensibi olarak böyle bir şey yapamayacaklarını ve Türkiyeden bir çok kişinin alış-veriş yapıp hiç bir sorunla karşılaşmadıklarını belirttiler, buna rağmen ben kendimi riske atmak istemedim ve siparişi iptal ettim. Dün eBay'den AGV S4 buldum uygun fiyata ve verdim siparişimi. Şimdi kaskım gelene kadar stres içersindeyim :p inşallah bir sorun çıkmadan 3-5 güne gelir...
kötü haber tellalı olmayayım ama 100euro,100dolar üstü mallar gümrüğe tabi,bunun içinde shipping de dahil! Ben eski motoruma çok parça getirdim,eğer bizim postada mal farkedilirse gümrüğe yollanıyor orada da kafadan bir %25 fark ödüyorsun!Ama ups,dhl belki farklı bir şekilde takmadan alıyor olabilir,benim genelde posta ile geliyordu yani onların posta-bizim ptt,100 altı karlı oluyor çünkü koca koli almanyadan 17 euroya geliyordu:cherry:
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
kötü haber tellalı olmayayım ama 100euro,100dolar üstü mallar gümrüğe tabi,bunun içinde shipping de dahil! Ben eski motoruma çok parça getirdim,eğer bizim postada mal farkedilirse gümrüğe yollanıyor orada da kafadan bir %25 fark ödüyorsun!Ama ups,dhl belki farklı bir şekilde takmadan alıyor olabilir,benim genelde posta ile geliyordu yani onların posta-bizim ptt,100 altı karlı oluyor çünkü koca koli almanyadan 17 euroya geliyordu:cherry:

Birazda şansa bağlı bu işler, biliyorsun bizim memlekette tüzükten çok memurun o an ki haline bağlı bir şeyler. :p Bir arkadaş Denniskirk'den 80$+50$ shipping ile kask almış ve çalıştığı yere kadar gelmiş. Yalnız benim aynı siteden almak istediğim kask 150$'dı ve denniskirk ne ürünü hediye olarak yolluyor ne de fiyatı düşük tutuyor! Ben de eBay'den buldum ve özellikle belirttim ürünü hediye olarak yollayın ve faturada ücreti düşük tutun diye. Onlar da bizim bütün uluslararası ürünlerimiz bu şekilde yollanıyor dedi.. :cat:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Bende bi gozden gecireyim o zaman e-bay i ise yarar bi sey bulursam bende satin alabilirim.Shiro ' marka kask var bende

http://www.boncukmotor.com/magaza/urun/192_534.gif

Ama daha iyi bir kask dusluyorum kendi hayallerimde :)

Sahi arkadaslar bu Ketchup nerelerde kac zamandir sesi cikmiyor ? Riva olayina onunda kesin gelmesi lazim , baskili t-shirt olaylarini konusuruz hem.

Telefonunu bilen varsa bi caldirsin basligi takip etsin , kizdirmasin beni :queen:

Tmrkn bak sana supriz yaptim

http://www.sahibinden.com/kazasiz_orjinal_gpr125WQQaXQQ8837341WQQpXQQdisplayitem

Bu tam senin istedigin gibi hemde 662 km'de rakamda super hemen kontak kur
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
Dennis amcadan almayı düşündüğüm kask. Biraz amerikan vari ama arkadaki şahin (yada kartal) beni cezbetmişti.. Ayrıca üretim tarihi 2005'di..




Aldığım kask. İnşallah bugün yüklemesini yapıcaklar.. :pr:

S4_BLK_SIL_RED_3-4_RIGHT_WEB_sm.jpg
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
jonturq, teşekkürler.. :cat:

Arkadaşlar, motordan anlayan birisine ihtiyacım var. Yarın öğlen saatlerine benimle bakırköye gelip, motoru inceleyip, alınır raporu verebilcek bir babayiğit var mı acaba? :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst