- Katılım
- 25 Haz 2005
- Mesajlar
- 1,395
- Konu Yazar
- #521
Benim icin problem yok ne zaman bulusmak isterseniz gelebilirim " nasip olursa " Ehliyet olayinida o tarihe kadar cozmus olurum insallah ,Gprbilo'can avrupada bulusuruz heralde , zira kgs ogs sirkeci vapur harem filan cekilmez + resimler ile susluceksek bu yakada olmamizda fayda var sultanahmet yapariz , taksim yapariz , bebek , ortakoy bjk yapariz ohh mis olur
Ben okey
Ben okey

