Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
"GPR125R Dogru karar" (cok mu ozenti oldu honda cbr 600rr dan:p:p)Saka bi yana sayımız artıyo yavas yavas yaa cok hosuma gıdıyo bu durum arkadaslar keyıflendım bak.İşallah nudeına kavusursun masaya.Kararın hayırlısı olsun.

Bı sayayım bakiim dedım kendı kendıme kimler var istanbuldan sadece dıye.Orhanko,Jonturk,Cihantavuz,GprBilo,Ketchup,koromako.
İstanbul dısından Astral vardı ama sesı solugu cıkmıyo uzun zamandır.İstanbul için forumdan haberar olan sımdılık Derbı sahıbı 6 kısıyız.az dııl ya.Forumdakı, Almayı dusunen arkadasları ve derbı ye sempatı duyanları da eklersek hareket goruluyoo baya.
işler yoğun olduğu için uzun bir ara verdim ama yazıları okuyorum,valla 180lik lastik bence fazla arka kuyruk ince komik durur gibime geliyor,birde o lastiği orjinal janta takınca yanaklar baya dışta kalır,sonuçta jantta 140lık lastiğe göre,bende değiştirirsem max 150 takıcam...
Ayna olayı ise,şimdiye kadar gördüğüm gpr ların yarısının aynası kırıktı,benimde sağ taraf dün kendini bıraktı,nedenine gelince aynamda gram hasar yok,herhalde birisi geçerken kolu filan çarptı kırıldı,çünkü bağlantılar acayip zayıf,iç tarafta 2 vida var onların kafa tarafları aynaya kontra yapıyor,bu yuvalar çatlayınca,vidada aynayı tutmuyor,çözüm mü? Epoxi yapıştırıcılar var,karıştırılan cins olanlar,onlardan bağlantı yerinin 2-3 yerine sürüyorsun eskisinden sağlam oluyor,görüntüde görünen birşey yok,aynada kapanıyor,tekrar uyarıyorum bu motorun ayna bağlantıları zayıf dikkat edin,bu arada taneside komple alt bağlantıda dahil 240YTL,yurtdışında vidasına kadar ayrı satılıyor ama bizim burda komple!
Lastik olayınada katılıyorum,bende arkayı çok kaydırdım,bizim yollarda pek tutunmuyor,

çok büyük kira bedeli var diye duymustum izmir korfez pistinde deniyor olabilirlermi arkadaşlar bişey sorucam siz 1 litre yag ile kac km gidiyorsnzu ben max 420 km gittim bnmki cokmu yag yagıo ayarı acık galiba :S
bende 700-750km gidiyorum,çok gazlarsan yağda fazla yakarsın doğal..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Tmrkn Bir arkadaşım e-bay'den kask aldı Shoei. Türkiye'de olmayan bir modeldi. Yine de Türkiye'de ortalama 700€'luk kask taşıma dahil 450€ gibi bir rakama geldi. Ama ödeme için birçok sorun çekti, pay-pallarla uğraştı vs. Ama şansa satıcı da uyanıkmış, kutunun üzerine "Hediye" yazmış, dolayısıyla vergi ödemedi. GPR çok iyi seçim, umarım dilediğin gibi bir GPR'a kavuşursun.

Astral Senden tekrar haber almak güzel. Unutturma kendini :wiinkk:
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
Gprbilo, Bi arkadaş ile anlaşmıştık sadece ustaya gösterip alıcaktım anlaştığımız halde başka birisine vermiş motoru. Diğer ilanlarda fazla fiyat istiyorlar yada düşük fiyatlı olanlarda da egzos yok vs. vs. :D

Orhanko, Denniskirk diye bir site var, çok uygun fiyatlara ürünler var fakat ne hediye olarak yolluyorlar ne de fatura fiyatında değişiklik yapıyorlar. 100 euro üstü siparişlerde gümrüğe takılıp vergi ödeme risk var. eBay den buldum bi kask AGV S4 150$'a, 2 gündür satıcıya mesaj atıyorum hediye olarak yollayabilir misin ya da fatura fiyatını düşük gösterebilir misin diye hala cevap bekliyorum :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Gprbilo, Bi arkadaş ile anlaşmıştık sadece ustaya gösterip alıcaktım anlaştığımız halde başka birisine vermiş motoru. Diğer ilanlarda fazla fiyat istiyorlar yada düşük fiyatlı olanlarda da egzos yok vs. vs. :D

Orhanko, Denniskirk diye bir site var, çok uygun fiyatlara ürünler var fakat ne hediye olarak yolluyorlar ne de fatura fiyatında değişiklik yapıyorlar. 100 euro üstü siparişlerde gümrüğe takılıp vergi ödeme risk var. eBay den buldum bi kask AGV S4 150$'a, 2 gündür satıcıya mesaj atıyorum hediye olarak yollayabilir misin ya da fatura fiyatını düşük gösterebilir misin diye hala cevap bekliyorum :)

Çok güzel bir kaskmış, şimdi baktım resimlerine. Hayırlısı olsun.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
bnmde sol aynam kırıldı kapatırken aynaı elimde kaldı 1 kerede camı catladı bida kırılırsa artık baska ayna alczz
sızınkıler 700 km gidio yaglama az oldugu için performansınız artar fazla yaglama olursa performans duser sizin yaglama az oldugu için sanırm daha cabuk eskicek piston vs bi usta söylemişti banada biraz yaglamayı acabilirsiniz daha saglıklı olması için
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
bnmde sol aynam kırıldı kapatırken aynaı elimde kaldı 1 kerede camı catladı bida kırılırsa artık baska ayna alczz
sızınkıler 700 km gidio yaglama az oldugu için performansınız artar fazla yaglama olursa performans duser sizin yaglama az oldugu için sanırm daha cabuk eskicek piston vs bi usta söylemişti banada biraz yaglamayı acabilirsiniz daha saglıklı olması için

bence orjinal ayarıyla oynamamakta fayda var. Benim de ayna kırık. Kırık olmasa bile görüş çok kötü olduu için daha efektif ayna takmak istiyorum ama zamanım yok ne araştırmaya ne de taktırmaya bu aralar.

Caddede nereye takılıyosun bilo? Bi tek kırmızı gpr gördüm park etmiş caddede ama seninki beyaz sanırım?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
selam arkadaşlar bende sonunda kavuştum derbime. Tmrkn sanırım senin konuştuğun arkadaşın motorunu ben aldım:) ama hayırlısı. insallah istediğin gibi bi motor bulursun..
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
hayırlı olsun tomass bn caddenın ustunde otruyrum genelikle ernky starbukcsta oluo motor orya bırakıorm (=
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
149
tmrkn kask icin bence google da turkce arat md dende baya alisveris yapan oldu o siteden sanirim 150 $ problemsiz atlatiliyor ama sunu biliyorum kasklarin 3 yil raf omru var ve o sitede indirimdeki urunlerde malum ben burdan almistim butun ekipmanlari ehliyet icin nisan donemi olacagini varsayarak ama simdi kasklari gordukce moralim bozuluyor hatta beden tutarsa bendekileri de alabilirsin :D
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
benim işyeri leventte diğer zamanlarda fındıkzade taraflarındayım...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Tommas , valla cok sevindim motosikletin sonunda sana kismet olmasina.Kazasiz belasiz surusler.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Jonturk arayan soran cok oluyormu motoru.Piayasası yok alınca satamazsın bu motoru dıyolardı bana hep onun ıcın soruyorum.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
valla ariyan oluyor ama bilgisiz kisiler ariyor genelde 2 zamanli oldugunu bilmeden ariyanlarda var , talep var aslinda dukkanin onune ceksem yazzam uzerinde satilik 5 gunde kalmaz satarim motosikleti. Bide ben degerinin altinda vermekde istemiyorum onun icin halen bende uzulmuyorumda en kotu ben binerim :) Zaten su an sahibinden de 13 / 14 tane 2 el satilik var turkiye genelinde insanlar bi sekilde ulasiyorlar bana da.Tommas arkadasimizla tanistik o benim motosikletime talip olmus bakmisdi lakin fiyatta anlasamadik bana kalsa tamamdida hanim yok satma curusun kapida filan deyince olmadi :) Ama simdi almis istedigi motosikleti cok sevindim valla temiz bir arkadas :)

Artik bulusun gezin resimleri paylasin yahu , bende kacamak yaparim ehliyetsiz olarak nabayim artik.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
bn cadde tarafındayım gelen olursa msj atsın gazlaarız (= 1 den sonra evdeyim bn ztn
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaslar hep planladıgımız bu buyuk toplanmayı hazıran ayının ilk haftasonu cumartesi yada pazar gunu gerceklestirelimmi ne dersiniz.Yani 7-8 hazıran gibi.Daha 10 gun var herkes işini gucunu ayarlayabılır heralde o zamana kadar sımdıden.Jonturk de ehlıyetını alır o zamana kadar.Söyle bı toplanıp turlayalım artık geçiş yapmanın buraları fotograflarla süslemenin zamanı geldi diye dusunuyorum Cevaplarınızı bekliyorum.Geleceklerı belırleyelım ona gore hareket ederız.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
jonturq, seninle beşiktaşda görüşmüştük bilader.

tomass, kocaelindekini aldıysan bir nazarlık tak dostum :) şaka bir yana senin adına sevindim temiz motordu.

masaya, bildiğim kadarıyla kaskların 3 yıl değil, 5 yıl raf ömrü var. Md de ki konuyu biliyorum, denniskirk'ü ordan öğrendim zaten. Sitedekilerle irtibata geçip kaskın üretim tarihinin 2005 olduğunu öğrenmiştim. Benim siparişim 150$+50$ shipping tuttu. Hediye olarak ve fiyatı düşük tutup yollamalarını rica etmiştim, firma prensibi olarak böyle bir şey yapamayacaklarını ve Türkiyeden bir çok kişinin alış-veriş yapıp hiç bir sorunla karşılaşmadıklarını belirttiler, buna rağmen ben kendimi riske atmak istemedim ve siparişi iptal ettim. Dün eBay'den AGV S4 buldum uygun fiyata ve verdim siparişimi. Şimdi kaskım gelene kadar stres içersindeyim :p inşallah bir sorun çıkmadan 3-5 güne gelir...
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
bnmde ehliyet olmadıgı için anadolu yakasındayım bulusma yerimiz anadolu yakasında olursa gelebilirm (=
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst