Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Ben bir keresinde Acıbadem'de xenonlu bir gpr görmüştüm, kırmızı. Süper görünüyordu.. Yine de benim yapacağım iş değil...
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ben de ulus, etiler taraflarında yeşilli beyazlı bir gpr görüp duruyorum sürekli. ehliyet mevzusunun yavaş yavaş çözüldüğüne çok sevindim =) ben de bu hafta artık 1000'i doldursam da servise sokup şu exup hadisesini açtırsam. gerçi bana göre şuanda da gayet performanslı geliyor. exup açılınca çok büyük bir değişiklik olacağını sanmıyorum. şey sorcam; basmadan durabiliyor musunuz? yani 7000 deviri geçmeyince makul yakıyor ama ben ufak ufak rodajı bitirdim ve 10bin devirden önce vites değiştiremiyorum. her viteste egzozun PIAAA diye değiştiği sesini duymadan rahat edemiyorum. haliyle şehir içinde çok yakıyor =) benzin ikazı geliyor, 20ytl benzin alıyorum. 75-80km sonra yine benzin ikazı geliyor. uzun yolda ise yine basarak 20ytl ile 130km falan yapıyorum. namussuz aleti gaz açmadan kullanmak çok zor. deli gibi sesi var. ara sıra 600f kullanıyorum (iki arkadaşımda var) onda hiç basasım gelmiyor.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Erdem kardeşim, dediklerine katılıyorum. Ben de basmadan edemiyorum motorla şehir içinde. Kısa bir düzlük gördüğüm anda 11.000 devire kadar yolum var :)
600F'i daha sakin kullanman normal çünkü o motorun oturma pozisyonu daha "efendi" ve daha 600F daha ağır bir motor.

Emin ol exup sigortasından sonra performans bayağı değişecek...
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
canım sıkıldı bı turlayayım dedım buyukcekmece sahıle dogru 12:30 gıbı cıktım..E-5 uzerınden gittim.Yanlız bı sıkıntı yasadım arkadaslar.E-5 uzerınden beykent yokusundan buyukcekmece yonune ınen o uzuuuuun yokuslu vırajlı yolda motor 4. vitesde bı anda gaz yememeye basladı ve 40- 50 lere dustu hızım.Vites dusurdum gaz acmayı denedım motordan cevap gelmedı hıc.Sonra cekmeceye yaklastıgımda yokus egimi azaldı baya duzluge yaklastıgımdada motor kendıne geldı bırden anlamadım gıttı hıc sorun olmadı bı daha da.Depoda az yakıt kalmıstı.Yola cıkmadan baktım depoya.ısık yanıp sonuyordu yani
Acaba depoda az yakıt kalmıs olmasıyla ılgılı bı sıkıntı olabılırmı???
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
abi onunla ilgili olabilir bence.. yokuş dik olduğu için zaten az olan benzin geri kaçmıştır. bilirsin pek çok araçta yokuş çıkarken benzin ışığı yanar, yokuş inerken söner. bu yüzden benzin bittiği için yolda kalmalar genelde yokuş yukarı oluyor =)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
abi onunla ilgili olabilir bence.. yokuş dik olduğu için zaten az olan benzin geri kaçmıştır. bilirsin pek çok araçta yokuş çıkarken benzin ışığı yanar, yokuş inerken söner. bu yüzden benzin bittiği için yolda kalmalar genelde yokuş yukarı oluyor =)


Yola cıkmadan oncede benzın ısıgım yanıyordu zaten az benzın vardı tankda acıp baktım kontrol ettım gözle.Yalnız sole bı durum ; 3-4 km lık bı yokus assagı virajlı bi ınıs var benım sıkıntım yokus inişi esnasında oldu.Donusde yokus cıkarken sıkıntı olmadı.Gerçi yokus cıkarkenkı egım ınerkenkı egımden daha az.Acaba donuste sorun yasamamamın sebebı bu egımın az olması mı oldu bı turlu anlamadım kafaya taktım ben bunu sımdı.İşallah bı daha yapmaz.Yakıt alıp bide ole denıycem bıraz makıneyı aynı yolda.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Erdem'in dediğine katılıyorum, yakıt ışığını yakmayacak kadar dolu olduğunda yapmayacaktır zannediyorum ki bu sorunu. Ben de burada bahsetmiştim, geçen hafta gaz kesmişti benim alet de aynen seninki gibi. Sele altında exup sigortasının durduğu yeri değiştirdim, belki titreşimden etkileniyordur diye. Bi de 97 oktan aldım daha temiz benzin olabilir düşüncesiyle.. Aslında benim gaz kesme olayı yüksek devirde oluyordu ama belki alakası olabilir. Umarım sorun tekrarlamaz.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Hee arkadaşlar unutmadan hatırlatma yapiyim.Ozellıkle ısıklarda ve gobeklerde hava sıcaklıgı sebebıyle araclardan dokulmus, evvelden kurumuş yağ,mazot vb. şeyler akıskan hale geliyorlar bunlar cok buyuk tuzak. cok cok cok kontrollu ve yavas gırmeme ragmen ısıklarda ve doner kavsaklarda bugun 4-5 kez kaydım düşmedim ama motoru zar zor toparladım.AMAN HAAA BU YERLERDE MAKSİMUM DİKKAT !!!!!!!! BU YERLERE GİRMEDEN HIZINIZI MAKUL SEVIYELERE DUSURUN ZEMINI GÖZLERİNİZLE TARAYIN
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Yola cıkmadan oncede benzın ısıgım yanıyordu zaten az benzın vardı tankda acıp baktım kontrol ettım gözle.Yalnız sole bı durum ; 3-4 km lık bı yokus assagı virajlı bi ınıs var benım sıkıntım yokus inişi esnasında oldu.Donusde yokus cıkarken sıkıntı olmadı.Gerçi yokus cıkarkenkı egım ınerkenkı egımden daha az.Acaba donuste sorun yasamamamın sebebı bu egımın az olması mı oldu bı turlu anlamadım kafaya taktım ben bunu sımdı.İşallah bı daha yapmaz.Yakıt alıp bide ole denıycem bıraz makıneyı aynı yolda.

Motosikletlerde benzin musluğu deponun gerisinde olur. Sele tarafında yani. Bu yüzden yokuş inerken benzinin az olduğu için motor gitmemiştir. Arabalarda ise depo arkada Motor önde olduğu için depodan Benzin çıkışı öndedir. Motosiklete göre ters tepki yapar.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Lancet bilgi için teşekkürler.

Cihan uyarın için teşekkürler. Bizim std. lastikler sert hamurlu olduğu için özellikle kayganlıktan parlamaya başlamış asfaltlarda çok dikkatli olmak gerekiyor. Aynı zamanda viraj içinde vites küçültüp gazladığınızda da savrulmaya çalışıyor motor torku yüksek olduğu için, aman dikkat.
Şöyle güzel bir asfalt bulup da adam gibi yatıramadım motoru hızlı bir viraj içinde henüz..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Lancet bilgi için teşekkürler.

Cihan uyarın için teşekkürler. Bizim std. lastikler sert hamurlu olduğu için özellikle kayganlıktan parlamaya başlamış asfaltlarda çok dikkatli olmak gerekiyor. Aynı zamanda viraj içinde vites küçültüp gazladığınızda da savrulmaya çalışıyor motor torku yüksek olduğu için, aman dikkat.
Şöyle güzel bir asfalt bulup da adam gibi yatıramadım motoru hızlı bir viraj içinde henüz..



Bizim makineleri İstanbulPark anca keser bence gidip kapısına dayanalım pistin. Belki 2 tur attırırlar bize nası fantazi ama:p:p ama dusunun arkadaslar bızım makınelerde ıyı gıder orda hee.valla yatırır yatırır kaldırırım motoru o temiz asfaltda.ahhhh ahhhhh nerdeeeeee.....
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
:)istanbul parka almazlarda (= orada 2-3 km lik co kguzel asfaltlı yol var cok saglam motoru bırakmıyor sahilden gidince tuzlanın ordan cıkıyorsun e5 den dogru istanbul park yoluna ist parka yaklasında 2-3 km kala cok guzel asfalt var hatta pistin hangi tarafı oluyor gobek var orda scooterlar yan ayaklııı deydiriyorlar oraya gidebilirsiniz bostancı sahilden gidiş geliş 130 km ye geliyor
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Bizim makineleri İstanbulPark anca keser bence gidip kapısına dayanalım pistin. Belki 2 tur attırırlar bize nası fantazi ama:p:p ama dusunun arkadaslar bızım makınelerde ıyı gıder orda hee.valla yatırır yatırır kaldırırım motoru o temiz asfaltda.ahhhh ahhhhh nerdeeeeee.....

ben o piste parayla makine sokuluyor diye biliyordum. etrafımda duyarım yeni makine alanlar pistte denediklerini falan söylüyorlar. nerde deniyorlar acaba..
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
çok büyük kira bedeli var diye duymustum izmir korfez pistinde deniyor olabilirlermi arkadaşlar bişey sorucam siz 1 litre yag ile kac km gidiyorsnzu ben max 420 km gittim bnmki cokmu yag yagıo ayarı acık galiba :S
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
İzmit Körfez'de deniyorlar motorlarını millet günlüğü 160 YTL gibi "küçük" bir meblaya :p
İstanbul Park'a doğru giden asfalt iyi fikir, ordaki asfalt çok iyi gerçekten.
Ben 1 lt yağ ile 650 km falan gidiyorum. Yani full halden sonra 650 - 700 km sonra ışık yanıyor ( Not : ışık = 0,5 lt kalması).
Bilo sen Motul 710'u nerden alıyorsun? Fiyatı nedir?
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
30 ytl alıyorum bizm evin burda erenkoyden alıyorum bir motorcudan motul urunleri fln getiriyor yaa bn 420 km gidiyorum bnm yag ayarı fazlamı acık acaba ama gazlıyorum surekli ondanmı acaba sımdık içime kurt dustu :pr:eek:fff :S kurtkoy yolu cok gzl fena bi haftasonu giderz oraya viraj yapamaya
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Yaktim mangalimi , mis gibi yedik ictik geldik :) Mangal olayina giderken " arabam ile " YZ 4540 plakali Yesil beyaz Bi gpr gordum sinek gibi vizildiyordu :) Sellektor korna filan yaptim ama sabitlenmis gidiyordu ellesmedim fazla , bizden biridir diye dusunuyorum ! Ciksin o sinek hemen ortaya.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Yaktim mangalimi , mis gibi yedik ictik geldik :) Mangal olayina giderken " arabam ile " YZ 4540 plakali Yesil beyaz Bi gpr gordum sinek gibi vizildiyordu :) Sellektor korna filan yaptim ama sabitlenmis gidiyordu ellesmedim fazla , bizden biridir diye dusunuyorum ! Ciksin o sinek hemen ortaya.

Yeşil GPR da çok az TR'de. Bir tanesi Beşiktaş'ta bir lokanta sahibinindi...
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
:)istanbul parka almazlarda (= orada 2-3 km lik co kguzel asfaltlı yol var cok saglam motoru bırakmıyor sahilden gidince tuzlanın ordan cıkıyorsun e5 den dogru istanbul park yoluna ist parka yaklasında 2-3 km kala cok guzel asfalt var hatta pistin hangi tarafı oluyor gobek var orda scooterlar yan ayaklııı deydiriyorlar oraya gidebilirsiniz bostancı sahilden gidiş geliş 130 km ye geliyor

yaw geçen sahilde 2 tane apaçi (biri artçı) virajda yanımdan öyle bi geçtikiii nerdeyse ayaklık falan değecekti. altında da kinetic honda dökülüyo:) kafalarda ne kask var ne bişiy. bi an düşündüm acaba benim motoru versem napar diye:) hakkaten temiz bi asfaltta virajda biraz zorlayalım limitleri arkadaşlar ya. ehliyetsizler size diyorum: alın artık hadiyin basalım gidelim bi yerlere!
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
sahildeki asfaltta bozulmaya başladı ilk zamanki gibi deyil sallana sallana giriyorum bn ist park tarafi o dedigim 2-3 km lik yer super virajlıı ve yokus asagı yerlerde var lastikler temizlenio asfalt nasılsa bırakmıo motoru süper saga cekme olayını gosterdim bn aldıgımdan ilk gunden beri farkındayım saga cektiginden gidonun ayar bozuklugu var dedi getirince yapıcklar serviste:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst