Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Selam arkadaşlar. Bugün çatalcaya gittim gezmeye. Motor otobanda kendini buluyor diyebilirim:) hızlandıkça daha iyi basıyor yere. 155 km gördüm, daha da giderdi gaz kestim viraja geldiğim için. Rampa yukarı hızını çok iyi koruyor. Ama yine söylüyorum aynalar çok sorunlu!!! Sollamaya falan çıkarken akla karayı seçiyorum.. 160 km yol yaptım toplam, benzin işareti yeni yanıp sönmeye başladı. Bu arada 95 oktan alıyorum sürekli. Kullanma kılavuzunda neyi tavsiye ediyor? Görüşlerinizi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Size geziyle ilgili fotoğraflar göstermek isterim ama resim ekleyemiyorum. Araya resim ekle ikonuna tıklıyorum page not found yazıyor. Naapmalıyım??

Eminim çok eylenmişsindir gezerken. Resim ekleme dediğinde page not found diyorsa kullandığın web browser'ı update et derim. Veya hiç uğraşmadan Firefox'un son sürümünü yükle ve onu kullan. Zannediyorum ki sorun kalkacaktır.
Ben 97 oktan aldım son depoda. Bundan sonra da öyle devam ederim büyük ihtimal. 12,5:1 gibi bir sıkıştırma oranı vardı sanırım bizim motorların. O yüzden yüksek oktanlı benzin daha iyi. Servisteki usta da 97 kullanmanın bir sakıncası yok diyor.. BP 97 diyorum ben.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Tommas' satilmis sanirim senin baktigin motosiklet umarim sana kismet olmusdur , olmadi ise de canini sikmaya degmez ben halen satiyorum atla gel gor motosikleti :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
jonturk naaptın ehlıyet dalgasını dostum???


Sabah 8 den beri bagcılar emnıyeti arıyorum ehlıyetımle ılgılı bılgı almak ıcın trafıkden kımse acmıyor telefonu.Artık persembe gunu gidicem aramadan.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
@ketchup ; hocam yorumların için teşekkürler. :cat:

Motorun hayırlı olsun. Kazasız belasız binersin. inş.

Dediğim gibi ikinci motor olarak düşündüğüm için sinyal veya plaka pek sorun olmaz. Amacım motordan en iyi performansı almak olacak.
Zaten lastikler en iyi sonucu, sıcakken verir.

Disklerden gelen ses zamanla düzelir merak etme. Birçok motorda aynı mesele var. Kullanıma bağlı olarak sıkıntı kalmayacaktır. :cat:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
jonturk naaptın ehlıyet dalgasını dostum???


Sabah 8 den beri bagcılar emnıyeti arıyorum ehlıyetımle ılgılı bılgı almak ıcın trafıkden kımse acmıyor telefonu.Artık persembe gunu gidicem aramadan.



---------------------
Valla bugun dondum istanbula , biraz once surucu kursunu aradim ne oldu bizim sertifikalar henuz gelmedimi alalimda bir an once iceri verelim dedim ? Henuz imzadan gelmedi demezmi , bence aldim rami trafik tescilin numarasini sabah beri bende ariyorum ayni senin dedigin gibi kimse acmiyor ? ne yapmaya calisiyorlar anlamis degilim.

Sinir kupuyum su anda.

Nihayet Rami Trafik tescil ile gorusebildim , gorevli memur sayisi yeterli olmadigindan ehliyet sertifikalarinin geciktigini , sertifikalarin bu hafta sonuna kadar yetistirebileceklerini , sonrasinda ehliyet elimize almak icinde 1,5 , 2 hafta kadar beklememiz gerektigini bayan memurdan ogrendim , agzim acik kaldi :)

Pes diyorum baska bir sey demiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Ehliyetleri bu hafta içinde almanız bir J&B'ye bakıyor gibi geldi bana... :bounce:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
evet Jonturk motosiklet satıldı. ama malesef bana değil :) eğer satmayı düşünüyorsan km, fiyat ve telefonunu msj atarsan görüşürüz...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Ehliyetleri bu hafta içinde almanız bir J&B'ye bakıyor gibi geldi bana... :bounce:
----------------------------------------------

Valla tam uzerine bastik italyadan gelen bi arkadasim 1 sise getirmisdi J&B

Demekki polis memurlarina kismet olacak :queen:
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
----------------------------------------------

Valla tam uzerine bastik italyadan gelen bi arkadasim 1 sise getirmisdi J&B

Demekki polis memurlarina kismet olacak :queen:

Sağlık olsun artık. :cherry:

Bir arkadaşım J&B sayesinde bir sonraki gün almıştı ehliyeti. Alkolün gücü :cherry:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
Arkadaşlar öncelikle herkese slmlar bnde beyaz gpr125 kullanıyorum.
orhanko caddede gordugun beyaz gpr 125 sanırm benim oda cunki caddede 1 tane bnde var (=
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Nazara geldigimi dusunuyorum arkadaslar hastalandım maalesef sinuzit+grip.İşallah ehlıyetımı yarın alabılırım ıyılesırsem haftasonu ozgurum artıkkk.

Arkadaslar aman dıkkat edın bu klımalara falan bu sıcakda ateş kırıklık falan cekılmıyo.Sıcak hava yuzunden 2-3 kat hıssedıyorsun rahatsızlıgı.Aman Aman deyim sizee.....
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Gercek bir yol replikası.Hacmine göre Yuksek performans+denge+aerodinamık+surus keyfi.
Kesinlikle safkan bir makine.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
bn plakalıgı söktum orhanko plakayıda cırt cırtlı bantlarla yapsıtırdım alta 6 aydır fln oyle ztn motoru alalı 8 ay oldu birde senin bi post u okudum motorun direksiyonu sanırm saga cekio demişssin bende ilk aldıgımdan beri bnmkide sanki saga cekio yaa anlamadım bende niye oyle ellerimi bırakınca boyle :S

arkadaşlar acık hava filtresi gpr 125 e gore yok universal filtre alabilioyrz ben bundan almayı dusunuyorum giannelli egzostta yazın inş alıcam ikisi birlikte iyi performance verir bu arada giannelli egzost satan varmı içimizde acaba

filtrenin linki 2.mavi olan

http://www.easyparts.nl/showarticles/0-4-2013-232-811-2399/Power-Filters-Doppler.html
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaşlar motorla yalova/armutlu ya gitmek istiyorum.Rota olarak yenikapıdan hızlı feribotla yalova ya ordanda cınarcık uzerınden armutluya ulasmayı tasarlıyorum.Uzun yola cıkmadım motorumla hıc.Nasıl tepkı verıceenı bılmıyorum motorun.Uzun yol yapan bı arkadas varmı aramızda bızı aydınlatsa bu konudaa???????

Zaten yalova ya varmakla yolun cogu gıdıyo.Sanırım yalova armutlu arası 100 km falan ortalama.Ama bılenler bılır yol dag yolu oldugu ıcın virajlıdır.Sırf o yolda motorumla suzulmek ıcın armutluya gıtmek ıstıyorum acıkcası.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşlar motorla yalova/armutlu ya gitmek istiyorum.Rota olarak yenikapıdan hızlı feribotla yalova ya ordanda cınarcık uzerınden armutluya ulasmayı tasarlıyorum.Uzun yola cıkmadım motorumla hıc.Nasıl tepkı verıceenı bılmıyorum motorun.Uzun yol yapan bı arkadas varmı aramızda bızı aydınlatsa bu konudaa???????

Zaten yalova ya varmakla yolun cogu gıdıyo.Sanırım yalova armutlu arası 100 km falan ortalama.Ama bılenler bılır yol dag yolu oldugu ıcın virajlıdır.Sırf o yolda motorumla suzulmek ıcın armutluya gıtmek ıstıyorum acıkcası.

yuksek devirde kullanmaya bak dusuk devirde yavaş gitme hararet yapar motorun :)
50 km sonra 15 dk lık bir mola verirsin
Birde benzın deposuna azcık yağ koy ne olur ne olmaz...
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
ben 135 km yol gittim ama gidiş dönüş 135 km 70 km gittim 10 dk fln motor ustunden indim sonra tekrar devam ettik tek basıma deyildim hiç bişey anlamadım zevkli geldi ama sen tek basına sıkılabilirsin 4-5 kişi eglenceli oluo döndügümde biraz belim agırdı ama (=
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ben de 120km yaptım bir kere 10dk mola vererek. henüz exup bile açık değil ama tem'de olmama rağmen trafikten hiç geri kalmadım. ve şehir içinde yaktığından çok daha az yaktı. bir kere de anadolu kavağı'na gittim, dağ yollarına falan tırmandım. deviri biraz yüksek tutunca gruba (600cc SS) çok rahat ayak uydurdum. ypvs açılınca daha da iyi olacaktır.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
ketchup bu arada viper1 volkana yazdığın msjında motorun çok güzel gözüküyo ALLAH kaza bela vermesin dostum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst