Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Pazar 11 iyi zamanlama bana uyar , lakin soull " ozgur " arkadasimiz ile gorustuk bugun belki benim gpr ile o gelebilir bulusmaya kismet.Ama bende yalniz birakmam sizleri Deer 152' yada arabam ile gelirim sanirim :) pazar gorusmek uzere
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Tarihi artık netleştirelim. Hatta saat de verelim. Daha çok insana uyacağını düşünerekten 8 Haziran Pazar olsun diyorum ben. Yolların daha rahat olması durumunu düşünerek de Sabah 11:00'de buluşalım diyorum. Birlikte bir yerde öğle yemeği yeriz. Ne dersiniz?

7/8 Haziran Derbi GPR 125 Riva Bulusmasi

1)Jonturq
2)cihantavuz
3)Gprbilo(Anadolu yakasında olursa gelicek)
4)Orhanko
5)Tmrkn
6)Koromako (Anadolu - Avrupa farketmez yeterki pazar olsun)
7)Ketchup
8)?

bende inşallah gelebilirim. cumartesi günü pazar sabah 9a kadar nöbetim var ama yine de gelmeye çalışıcam.
jonturq bu arada bir saat filan önce senin cafeye uğradım bi selam vereyim diye ama sen yoktun.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Jonturq, GPR'le gelemezsen mutlaka dedigin gibi baska bir sekilde de olsa gel. Sen de motorlu olursan daha rahat ve zevkli olur.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Kadir selamini aldim aleykum selam , pazar gunu bi sekilde gelicem artik deer ile gelebilirim sanirim.Ama pazar kismet olursa sizlerle birlikte olucam
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
Cuma günü sahibinden'deki yeni derbi ilanını görünce irtibata geçtim. Herhangi bir kazası olup olmadığı sordum. Sadece olduğu yerde düşürmüşler ayna kırılmış ve grenaj çizilmiş onu da boyatmışlar dedi. Konuştuğum kişinin motorla ilgili başka bir bilgisi de yoktu . Cumartesi günü açıköğretim sınavım vardı ve bende evde sınava çalışıyordum. Bunu da kaçırmıyayım dedim ve kapora vermek için Kurtköy'den Bakırköy'e yola çıktım. Yaklaşık 2,5 saat sonra oradaydım. Motoru iyice inceledikten sonra sahibiyle görüşelim de kaporasını verelim dedim. Yanımda telefonla konuştu (sahibi olup olmadığından emin değilim) telefonu kapattıktan sonra 15dk önce kaporası alınmış dedi. Ben şok tabi. Kısmet kader muhabbeti yaptı biraz daha sonra yenikapı da başka bi yer var, benim arkadaş sen git bi de oraya bak falan dedi. Ben de eyvallah dedim çıktım otobüse atladım yenikapıya gidicem ama hala duruma inanamıyorum. Neyse bir arkadaşımı arayıp ilanı açmasını ve telefon edip bana geri dönmesini istedim. 5dk sonra arkadaş beni arayıp fiyatın 5.500YTL olduğunu söyledi ve yarın kapora vermek için anlaştıklarını motorun satılmasıyla ilgili hiçbir şeyden bahsedilmediğini söyledi. Ben bunlarıda duyunca 2. bi şoka girdim, otobüsten indiğim gibi geri gittim dükkana. Yaptığının ayıp olduğunu söyledim girer girmez. Ne oldu falan dedi. Arkadaşımla yapmış oldukları telefon görüşmesini anlattım. Arkadaşın cevabı: Ben öylesine söyledim oldu :pr: Motorun sahibiyle görüşmek için ısrar ettim fakat bir türlü beni motorun sahibiyle görüştürmediler. (Gerçi görüşsemde bir şey değişmeyecekti çünkü motorun sahibi, firmanın sahibinin arkadaşıymış.) Daha sonra, ben dükkandan çıktıkdan sonra sahibinin geri aradığını, motorun gerçek fiyatının 5.500ytl olduğunu, verilen ilanın yanlışlıkla verildiğini ve alınan kaporanın geri iade edildiği vs.vs. bunların üstüne de beni arayamadığını (ben yanlış düşünürüm diye) mahçup olduğunu vs. vs. söyledi.

Daha fazla uzatmak istemiyorum arkadaşlar. Başımdan geçen olayı sizlerle paylaşmak istedim. Olay budur, yorum sizin...
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Tmrkn geçmiş olsun, uğraştırmışlar seni boş yere, ayıp. Yalnız ben sonunu anlayamadım, kaparoyu verdin mi vermedin mi?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
valla bosa harcadigin zamana yazik o kadarini soyleyim sana , samimi insanlar ile gorusemiyor olman cok kotu.Soull " Ozgur " arkadasimizda o motosikletin rakamini gordugu zaman hic zaman kaybetmeden umraniyeden bakirkoye gitmis lakin motosikletin fiyatinin arttigi ve vekalet ile satisin olacagi satis masrafinin 400 ytl gibi bir rakam oldugunu ve bu bilgileri veren arkadasin GPR konusunda en kucuk fikri olmadigini benimle cay icerek paylasti bende sadece guldum.

Baktilar rabet cok ne yapacaklarini sasirdilar.Bende rakami ilk gordugumde bedava diye dusundum hatta bizden biri ozellikle senin almani cok isterdim.

Ama her kez samimi ve guvenilir olmuyor sekil 1 a da goruldugu gibi.

Gecmis olsun.

Selamlar

Havalar isindi bizim gpr grubu forum a pek ugramaz oldu :) Ikı gundur tek satir yazan yok , erdem , cihan , orhan nerelerdesiniz yahu ?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
arkadaşlar 100 oktan deniyormusunuz arada bir almak lazım 100 oktan temizliyor pistonlarıda birde 2 zamanlı oldugu için cok fena fark oluyor motorda hissedilecek derecede (=
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Ben hiç denemedim ama faydası vardır dediğin gibi bizim motorlar yüksek sıkıştırmalı olduğu için.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
ben 95 kullanıyorum.totalden aldım en son ama totalın yakıtı iyi degil.PO den şaşmayın arkadaslar.Devamlı 100 oktan kullanmanın bi zararı olurmu motora yoksa tam tersi yararımı olur.Fıkrım yok o yuzden 95 oktan kullanıyorum.Bızım makıne için yakıt türü olarak kurşunsuz 95 oktan minimum diyo teknık ozellıklere.Heralde devamlı 100 oktan kullanabılırız dıye dusunuyorum.

Haftasonu cok yogun gectı kız arkadasım acıkogretım mezunıyet sınavlarına gırdı bende refakat ettım kendısıne. 2 gundur evde dııldım o yuzden yazamadım foruma maalesef.Burdayız jonturk dostum merak etmeyın sahıpsız bırakmıycaz topici.Bu topic bizim.Gorusuruzz yarın burdayımmm
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Cihan umarım kız arkadaşın iyi bir puan yapar.
Ben ne 95 ne 100 alıyorum. Onların arası, BP 97 oktan karar :)

Arkadaşlar artık Büyük Buluşma'ya az kaldı. Gidilecek yer olarak Riva seçildi anladığım kadarıyla. Bir de buluşma yerine karar verelin artık. Avrupa yakasındakiler olarak belli bir yerde buluşup karşıya geçelim herkese uyarsa. Öncelikle herkeste ogs veya kgs var mı? Eğer var ise 10:30'da 4. Levent'te buluşup arka yoldan 2. köprüye çıkalım. Ne diyorsunuz??
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
surekli 100 oktan kullanmak pistonları eritiyor cok fazla yanma oranına sahip oldugu için kac binde bilmyiorm 30 bin de fln eriyorsa surekli kullanablrz cunki 30 bin gitmiyecegne gore motor 100 oktan keyfiyle kulanmk lazım
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Cuma günü sahibinden'deki yeni derbi ilanını görünce irtibata geçtim. Herhangi bir kazası olup olmadığı sordum. Sadece olduğu yerde düşürmüşler ayna kırılmış ve grenaj çizilmiş onu da boyatmışlar dedi. Konuştuğum kişinin motorla ilgili başka bir bilgisi de yoktu . Cumartesi günü açıköğretim sınavım vardı ve bende evde sınava çalışıyordum. Bunu da kaçırmıyayım dedim ve kapora vermek için Kurtköy'den Bakırköy'e yola çıktım. Yaklaşık 2,5 saat sonra oradaydım. Motoru iyice inceledikten sonra sahibiyle görüşelim de kaporasını verelim dedim. Yanımda telefonla konuştu (sahibi olup olmadığından emin değilim) telefonu kapattıktan sonra 15dk önce kaporası alınmış dedi. Ben şok tabi. Kısmet kader muhabbeti yaptı biraz daha sonra yenikapı da başka bi yer var, benim arkadaş sen git bi de oraya bak falan dedi. Ben de eyvallah dedim çıktım otobüse atladım yenikapıya gidicem ama hala duruma inanamıyorum. Neyse bir arkadaşımı arayıp ilanı açmasını ve telefon edip bana geri dönmesini istedim. 5dk sonra arkadaş beni arayıp fiyatın 5.500YTL olduğunu söyledi ve yarın kapora vermek için anlaştıklarını motorun satılmasıyla ilgili hiçbir şeyden bahsedilmediğini söyledi. Ben bunlarıda duyunca 2. bi şoka girdim, otobüsten indiğim gibi geri gittim dükkana. Yaptığının ayıp olduğunu söyledim girer girmez. Ne oldu falan dedi. Arkadaşımla yapmış oldukları telefon görüşmesini anlattım. Arkadaşın cevabı: Ben öylesine söyledim oldu :pr: Motorun sahibiyle görüşmek için ısrar ettim fakat bir türlü beni motorun sahibiyle görüştürmediler. (Gerçi görüşsemde bir şey değişmeyecekti çünkü motorun sahibi, firmanın sahibinin arkadaşıymış.) Daha sonra, ben dükkandan çıktıkdan sonra sahibinin geri aradığını, motorun gerçek fiyatının 5.500ytl olduğunu, verilen ilanın yanlışlıkla verildiğini ve alınan kaporanın geri iade edildiği vs.vs. bunların üstüne de beni arayamadığını (ben yanlış düşünürüm diye) mahçup olduğunu vs. vs. söyledi.

Daha fazla uzatmak istemiyorum arkadaşlar. Başımdan geçen olayı sizlerle paylaşmak istedim. Olay budur, yorum sizin...

Bahsettiğin yer batuhan motor mu? Bakırköyde öyle cambazlık yapan bir yer vardır çünkü.Ben oradan bir kere motor alma gibi bir hata yaptım ruhsat satışını zor bela 3 ay sonra verdiler ve telefonlara çıkmadılar... sakın bedavaya verseler alma oradan.O motora bir kere yan yatmış diyolarsa bil ki şaftı kaymıştır.Ben motoru aldığımda motor düz gitmiyordu,jantlar yamukmuş yaptırdım neyse ki geçti ama felaket adamlardır sakın uzak dur.O motoru almayarak çok hayırlı bir iş yapmışın benden kaparoyu alıp 2 hafta sonra motoru verdiler noter satışıda düşün ki 3 ay sonra zor bela oldu.Motorun egzozu duruyordu orada adama 50 kere aradım kargoya ver vermedi ve 8 ay geçti hala egzozu gönderecek Allah'a havale ediyorum.Siz siz olun bu adamlara güvenmeyin.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Superzzt arkadas asagidaki link de bulunan motosiklet ve saticisindan bahsediyor sanirim bu batuhan motor degil ama ona yakin biri oldugunu dusunebiliriz.

Satis icin 400 ytl verilmesi gerektigi soyleyen esnafa ben cikarci derim.

http://www.sahibinden.com/kazasiz_orjinal_gpr125WQQaXQQ8837341WQQpXQQdisplayitem

8 Haziran GPR 125 Racing " Riva " Buluşması

1)Jonturq
2)cihantavuz
3)Gprbilo(Anadolu yakasında olursa gelicek)
4)Orhanko
5)Tmrkn
6)Koromako (Anadolu - Avrupa farketmez yeterki pazar olsun)
7)Ketchup
8)alpibox " Cbf 150 ile bizleri yalniz birakmak istemiyor "

Avrupa ve anadolu yakasi icin 2 tane ortak bulusma noktasi ayarliyalim.

Kimse yalniz cikmasin yola

Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Batuhan Motor linke girdim.Aman derim başka birşey demem.

İlanda kazasız diyip sol ayna yok ve de boyamışlar motoru ... söylenecek çok birşey yok
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Cuma günü sahibinden'deki yeni derbi ilanını görünce irtibata geçtim. Herhangi bir kazası olup olmadığı sordum. Sadece olduğu yerde düşürmüşler ayna kırılmış ve grenaj çizilmiş onu da boyatmışlar dedi. Konuştuğum kişinin motorla ilgili başka bir bilgisi de yoktu . Cumartesi günü açıköğretim sınavım vardı ve bende evde sınava çalışıyordum. Bunu da kaçırmıyayım dedim ve kapora vermek için Kurtköy'den Bakırköy'e yola çıktım. Yaklaşık 2,5 saat sonra oradaydım. Motoru iyice inceledikten sonra sahibiyle görüşelim de kaporasını verelim dedim. Yanımda telefonla konuştu (sahibi olup olmadığından emin değilim) telefonu kapattıktan sonra 15dk önce kaporası alınmış dedi. Ben şok tabi. Kısmet kader muhabbeti yaptı biraz daha sonra yenikapı da başka bi yer var, benim arkadaş sen git bi de oraya bak falan dedi. Ben de eyvallah dedim çıktım otobüse atladım yenikapıya gidicem ama hala duruma inanamıyorum. Neyse bir arkadaşımı arayıp ilanı açmasını ve telefon edip bana geri dönmesini istedim. 5dk sonra arkadaş beni arayıp fiyatın 5.500YTL olduğunu söyledi ve yarın kapora vermek için anlaştıklarını motorun satılmasıyla ilgili hiçbir şeyden bahsedilmediğini söyledi. Ben bunlarıda duyunca 2. bi şoka girdim, otobüsten indiğim gibi geri gittim dükkana. Yaptığının ayıp olduğunu söyledim girer girmez. Ne oldu falan dedi. Arkadaşımla yapmış oldukları telefon görüşmesini anlattım. Arkadaşın cevabı: Ben öylesine söyledim oldu :pr: Motorun sahibiyle görüşmek için ısrar ettim fakat bir türlü beni motorun sahibiyle görüştürmediler. (Gerçi görüşsemde bir şey değişmeyecekti çünkü motorun sahibi, firmanın sahibinin arkadaşıymış.) Daha sonra, ben dükkandan çıktıkdan sonra sahibinin geri aradığını, motorun gerçek fiyatının 5.500ytl olduğunu, verilen ilanın yanlışlıkla verildiğini ve alınan kaporanın geri iade edildiği vs.vs. bunların üstüne de beni arayamadığını (ben yanlış düşünürüm diye) mahçup olduğunu vs. vs. söyledi.

Daha fazla uzatmak istemiyorum arkadaşlar. Başımdan geçen olayı sizlerle paylaşmak istedim. Olay budur, yorum sizin...

Şerefsizler... :farao:
Üzüldüm dostum ama fazla kafanı takma; her işte bir hayır vardır diye düşün!
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
4.600 Bedava bir rakamdi zaten , bakdilar ilgi alaka cok fiyati normale cektiler ben 5.500 luk rakamin normal oldugu kanisindayim.Bu olayda ters olan ilanin yalnis verildigi , kapora alindigi , sahibine ulasamiyoruz gibi cocuk oyunlarina bir esnafin girmesi .

Komik oldugunu dusunuyorum.
------------------------------------------------------------


Bu arada pazar gunu tahmini kac km yapacagiz bilgisi olan varmi?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
Bahsettiğin yer batuhan motor mu? Bakırköyde öyle cambazlık yapan bir yer vardır çünkü.Ben oradan bir kere motor alma gibi bir hata yaptım ruhsat satışını zor bela 3 ay sonra verdiler ve telefonlara çıkmadılar... sakın bedavaya verseler alma oradan.O motora bir kere yan yatmış diyolarsa bil ki şaftı kaymıştır.Ben motoru aldığımda motor düz gitmiyordu,jantlar yamukmuş yaptırdım neyse ki geçti ama felaket adamlardır sakın uzak dur.O motoru almayarak çok hayırlı bir iş yapmışın benden kaparoyu alıp 2 hafta sonra motoru verdiler noter satışıda düşün ki 3 ay sonra zor bela oldu.Motorun egzozu duruyordu orada adama 50 kere aradım kargoya ver vermedi ve 8 ay geçti hala egzozu gönderecek Allah'a havale ediyorum.Siz siz olun bu adamlara güvenmeyin.

Evet arkadaşım, bahsettiğim yer Bakırköy'de ki Batuhan Motor! Umarım bir daha kimse bu çakalların oyunlarına konuk olmaz..

Bu arada haftasonu yapılacak olan buluşmaya, kuzenimin nikahı dolayısıyla gelemiyeceğim arkadaşlar. Bol bol fotoğraf çekin :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst