Arkadaslar izmirden genç bir arkadasımızın vefat haberi geldi çok üzüldüm gercekten.Taziyeler bölümünde yayında.
Ya arkadaslar gercekten cok dikkatli olmalıyız.Bizim makineler zaten cok hırçın, altımızda durmuyo kontrol etmesi güç.Bu tip seyleri duyunca ben dahada bi huzursuz oluyorum açıkçası.Goruyosunuz işte hersey ortada en ufak bı hata, heyecan olsun dıye yapılan yanlıs bır hareket,bişiolmaz diyip gozardı edilen herhangi bi etken ölüme sebep oluyor.Cok acık yaa adamı öldürüyor işte daha ne kadar açık olması gerekıyor anlamıyorum.İnsanı olduren motor diil insanın kendisi.Motorun ustundeyken makınenın bızı kontrol etmesıne ızın vermemelıyız, onun kölesi olursak yolumuz dogru yol dııldır bizim sonumuz olur bu.Bu makıne seytan işi kardeşim yaa bu zamana kadar ne profesyonel dinlemiş ne tecrube dinlemiş.Bunu gozonune alarak sevdıklerınızı aklınızın bırkosesınden cıkarmayarak motor surun, daha ehil kullandıgınızı goreceksınız.Şöyle düşünün sizin sonunuz sevdiklerinizinde sonu olacaktır.Onların yasayan olulere donusmesını ıstemezsınız heralde.Bu sevgı sızı olumlu motıve etsın.
Vefat eden arkadasa allahtan rahmet dılıyorum.
Taziyede bulunmak ısteyen arkadaslar tazıye bolumunde belırtebılırler.