- Katılım
- 6 Nis 2008
- Mesajlar
- 313
Evet şimdide sertifika peşinde koşucaz.Jonturk ben surucu kursuyla konustum çarşamba-persembe gunu sertıfıkalar hazır olacakmıs bızde cuma falan trafıge teslım etsek 1 hafta sonrasına gun verıyorlarmış.21-22 mayısda ehlyetler cepte.Valla beklemekten dogurucam artık!! Bugun canıma tak ettı bındım bızım oralarda motoruma ehliyetsiz naapiim onlar böle surundururlerse bende bınerım kardeşim motoruma hasret mi kalayım bürokrasi yüzünden. 17 gundur yatıyodu motor. 2.marşda calıstı oğlum benim utandırmadı benı
Ya benim boy uzun baya(1.87) sanırım bundan dolayı aynalarla ılgılı cok cok daha fazla sıkıntı yasıyorum.Ben motoru kullanırken ayna kullanamıyorum maalesef hiçbişi goremıyorum cunku
kafamı devamlı cevırıp arkama bakmak zorundayım seyir esnasında buda benım konsantrasyonumu bozuyor ve benım ıcın cıddı bır guvenlık acıgı naaparım ne ederım dıye dusunuyorum ama aklıma da bısı gelmıyor.Fikri olan varmı arkadaslar.
İridyum buji olayınıda konustum 20 ytl NGK nın gpr bujisi.Ehliyeti aldıgım gun servise gıdıp taktırıcam hemen.Artık yorumlarıda aktarırım sızee ılerıde.
Walla benim boy da 192, ben de zorlanıyorum. Dirseğimi vücudumdan iyice ayırarak koltuk altımdan bakıyorum aynadan arkaya. Aynalar ciddi bağlamda sıkıntılı. Değiştirmek istesek de bağlantı aparatı içten dışa doğru sıkıntılı. Ortak bi çözüm geliştirerek uyabilecek en şık ve en iyi görüntü alabileceğimiz aynayı belirleyip toptan indirimli alıp değiştirelim derim