Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Evet şimdide sertifika peşinde koşucaz.Jonturk ben surucu kursuyla konustum çarşamba-persembe gunu sertıfıkalar hazır olacakmıs bızde cuma falan trafıge teslım etsek 1 hafta sonrasına gun verıyorlarmış.21-22 mayısda ehlyetler cepte.Valla beklemekten dogurucam artık!! Bugun canıma tak ettı bındım bızım oralarda motoruma ehliyetsiz naapiim onlar böle surundururlerse bende bınerım kardeşim motoruma hasret mi kalayım bürokrasi yüzünden. 17 gundur yatıyodu motor. 2.marşda calıstı oğlum benim utandırmadı benı:)

Ya benim boy uzun baya(1.87) sanırım bundan dolayı aynalarla ılgılı cok cok daha fazla sıkıntı yasıyorum.Ben motoru kullanırken ayna kullanamıyorum maalesef hiçbişi goremıyorum cunku
kafamı devamlı cevırıp arkama bakmak zorundayım seyir esnasında buda benım konsantrasyonumu bozuyor ve benım ıcın cıddı bır guvenlık acıgı naaparım ne ederım dıye dusunuyorum ama aklıma da bısı gelmıyor.Fikri olan varmı arkadaslar.

İridyum buji olayınıda konustum 20 ytl NGK nın gpr bujisi.Ehliyeti aldıgım gun servise gıdıp taktırıcam hemen.Artık yorumlarıda aktarırım sızee ılerıde.

Walla benim boy da 192, ben de zorlanıyorum. Dirseğimi vücudumdan iyice ayırarak koltuk altımdan bakıyorum aynadan arkaya. Aynalar ciddi bağlamda sıkıntılı. Değiştirmek istesek de bağlantı aparatı içten dışa doğru sıkıntılı. Ortak bi çözüm geliştirerek uyabilecek en şık ve en iyi görüntü alabileceğimiz aynayı belirleyip toptan indirimli alıp değiştirelim derim :) Aynı zamanda mondial zat 150 de kullanıyorum ulaşım amaçlı ( gpr den sonra hiç gitmiyo gibi geliyo :) ) onu sürerken aynalarla arkadaki trafiğe tamamen hakim oluyorum, gpr de malesef :( hatta bir kere şileden dönüyorum, rampa yukarı kaptırmışım hızım 125 km falan en sol şeritteyim. orta şerite geçsem mi diye düşündüm, aynaya baktım boş gibi ama yine de emin olamadım.. iyiki geçmemişim sağımda kör noktada bi mercedes yanımdan geçti.. 500 sel.. daha güvenli bir sürüş için şu ayna problemine çözüm bulmak lazım arkadaşlar
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
arkadaşlar vitesle ilgili problem yaşıyor musunuz? ikiden bire alırken çoğunlukla bire geçmeyip boşta kalıyor, debriyajı bırakıp tekrar sıkıp öyle bire alabiliyorum. özellikle dururken vites küçülmüyor. yani çoğu motorda dururken vites değiştirmek sıkıntılıdır ama 600f'te 4te durup 1e alabiliyorum mesela. sizin böyle bir vites probleminiz var mı?
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
mhyen İyi dileklerin için teşekkür ederim. Ama kullanıcıyı üzerinden atacak kadar zor kullanımlı ve korkulacak kadar da çok yakan bir motor değil bu... Sana da kısmet olur inşallah.

Arkadaşlar maaşallahınız varmış boy konusunda. Benim boyum 1.70 olduğu için aynalarda çok fazla sorun yaşamıyorum. Ama bazen ben de emin olamıyorum ve 2 saat aynaya baktığım için önümdeki trafikle ilgili sorun yaşıyorum. Ama yavaş yavaş alışıyor insan. Özellikle dirseği yana açıp koltuk altından bakmak oldukça işe yarıyor...

arkadaşlar vitesle ilgili problem yaşıyor musunuz? ikiden bire alırken çoğunlukla bire geçmeyip boşta kalıyor, debriyajı bırakıp tekrar sıkıp öyle bire alabiliyorum. özellikle dururken vites küçülmüyor. yani çoğu motorda dururken vites değiştirmek sıkıntılıdır ama 600f'te 4te durup 1e alabiliyorum mesela. sizin böyle bir vites probleminiz var mı?

Aynen benim motoru anlatıyorsun. Dururken 1'e geçmiyor bazen. Çözüm debriyajı bırakıp tekrar basmak. Hatta 2. viteste durduysam ve 1'e geçmiyorsa yarım debriyaj yapıp tekrar bastığımda geçiyor vitese. Çok büyük bir problem değil bu. Bizim 96 model VW Polo'da da olurdu :)

Bu aletlerin üretim ve satış adetlerini düşündüğünüz zaman üretim teknolojilerinin otomobillere göre bir adım aşağıda olması normal. Dolayısıyla bu tarz ufak tefek eksiklikler olabilir. Kafaya takmaya gerek yoktur..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Bende ayni olayi yasiyorum , boy 1.72 aynalara bakmak icin koltuk altimi kullaniyorum , Durdugum zaman 1'e gecislerde zorluk yasiyorum sizlerinde soyledigi gibi tek cozum debriyaj tazelemek :)

Arkadaslar bir konu hakkinda sizlerden bilgi almak istiyorum , aynalarimin baglanti tirnaklari kirilmis sanirim gozle gorulur bir sey yok ama sabit durmuyor malum stabil her yer en kucuk bir cukura girdigimde bile ozellikle sol aynama el atip duzeltmek zorunda kaliyorum sabitlemek icin ne yapabilirim ? Yapistirmayi dusundum aslinda lakin o zamanda katlanmicak :)

Fikri bilgisi ayni sorunu yasiyan ?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Bende ayni olayi yasiyorum , boy 1.72 aynalara bakmak icin koltuk altimi kullaniyorum , Durdugum zaman 1'e gecislerde zorluk yasiyorum sizlerinde soyledigi gibi tek cozum debriyaj tazelemek :)

Arkadaslar bir konu hakkinda sizlerden bilgi almak istiyorum , aynalarimin baglanti tirnaklari kirilmis sanirim gozle gorulur bir sey yok ama sabit durmuyor malum stabil her yer en kucuk bir cukura girdigimde bile ozellikle sol aynama el atip duzeltmek zorunda kaliyorum sabitlemek icin ne yapabilirim ? Yapistirmayi dusundum aslinda lakin o zamanda katlanmicak :)

Fikri bilgisi ayni sorunu yasiyan ?

Resim olmadan tam olarak anlayamadım sorunu. Resim çekebilir misin?
Aynayı sabit tutan orjinal parça ne ise ona yakın birşeyi yapıştırıp aynı görevi görmesini sağlayabilirsin. Aynayı direkt yapıştırmanı önermem. Aynanın katlanması bayağı işe yarayabiliyor aralardan geçerken veya park halinde motorun üzerine branda geçirdiğinde..
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
arkadaşlar vitesle ilgili problem yaşıyor musunuz? ikiden bire alırken çoğunlukla bire geçmeyip boşta kalıyor, debriyajı bırakıp tekrar sıkıp öyle bire alabiliyorum. özellikle dururken vites küçülmüyor. yani çoğu motorda dururken vites değiştirmek sıkıntılıdır ama 600f'te 4te durup 1e alabiliyorum mesela. sizin böyle bir vites probleminiz var mı?

Benim viteslerde sorun yok, dururken bile 4den 1 e alabiliyorum. bazı zamanlarda ışıklarda 1 den boşa alamıyorum. debriyaj tam sıkılıyken hafif gaz verince rahatlıkla boşa geçiyor. debriyaj tazeleyip 1 e alabilirsin ya da hafif gaz vererek de alabilirsin. hangisi rahatına gidiyorsa
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
vites geçişi konusundaki cevaplar için saolun =) çok sıkıntı yaratmıyor, sadece bende mi oluyor diye merak etmiştim ama motorun karakteri buymuş demek ki.. 1000 bakımında baktırmama gerek yok o zaman..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
bu gun icinde cekerim resimleri heralde update ederim kisa zamanda.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Vites sorunu 1000 bakımında şanzıman yağının değişmesinden sonra biraz azalsa da devam ediyor, benden söylemesi. ;)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
abi sen yine iyisin kethcup in resimler yalan oldu :pale:

evet çok ayıp ettim sahiden. hiç de resim çekemedim.. geçen hafta çamlıcaya gittik, orda bir arkadaş çekmişti bikaç resim. resimler epey kalitesiz (arkadaş gönderirken fazla küçültmüş) motor da biraz pis ama idare edin =)

picture032ac9.jpg


picture031sh7.jpg



bugün de Anadolu Kavağı'na gittim, beni hiç üzmedi.. şehir içinde 600lük makinelerden de hiç geri kalmadım. bir de ypvs açılsa iyice rahatlicam. dönüşte de 2. köprüye kadar olan yol bomboştu çok keyif aldım.. ama köprü çıkışı maslak'tan itibaren trafik felç oldu ve benim de debriyaj elim felç oldu durup kalkmaktan =)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet çok ayıp ettim sahiden. hiç de resim çekemedim.. geçen hafta çamlıcaya gittik, orda bir arkadaş çekmişti bikaç resim. resimler epey kalitesiz (arkadaş gönderirken fazla küçültmüş) motor da biraz pis ama idare edin =)

picture032ac9.jpg


picture031sh7.jpg



bugün de Anadolu Kavağı'na gittim, beni hiç üzmedi.. şehir içinde 600lük makinelerden de hiç geri kalmadım. bir de ypvs açılsa iyice rahatlicam. dönüşte de 2. köprüye kadar olan yol bomboştu çok keyif aldım.. ama köprü çıkışı maslak'tan itibaren trafik felç oldu ve benim de debriyaj elim felç oldu durup kalkmaktan =)


ama bi saniye ...kanka bu Nudeymiş ya...ama bende bayılıyorum bu modele...:silent:ben bunu senda diye biliyorum...valla şaştım ben çakma SS aldın sandım...ama msnde bana demedin abi bu naked tipi diye...yoksa demişindir de ben bildğimi yazdığında dikkat edememişim...buna para veririrm paşa...valla güzel makina...tüm sözlerimi geri alıyorum kanka...ben SS olan sandım...:cat:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
abi zevk meselesi işte =) ben de naked olsun, supermoto olsun iskeleti seçilen motorları çok severim.. bu motora da bikaç sene önce sıraselviler'de rastlamıştım "anam!" demiştim "resminden daha güzelmiş!" hastaydım yani makinenin duruşuna.
ama ilk resimde arkamda duran arkadaş da "kanka naptın ya, R modeli çok daha güzeldi keşke onu alsaydın" dedi mesela. herkes farklı tarzdan hoşlanıyo.. mt-03'ü sevdiğimi söylediğimde yüzüme tüküren adama bile rastladım =)))
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
valla islerden firsat bulup aynalari cekemedim bende :) baska bahara kaldi artik
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Erdem Resimler çok güzel. Çok güzel motor bu, kimsenin dediğine kulak asma. Ne mutlu ki bizim gibi "çakma ss" almamışsın... :farao:

Ayrıca param olsa ilk alacağım motordur MT-03, çok harika bir alet.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
abi zevk meselesi işte =) ben de naked olsun, supermoto olsun iskeleti seçilen motorları çok severim.. bu motora da bikaç sene önce sıraselviler'de rastlamıştım "anam!" demiştim "resminden daha güzelmiş!" hastaydım yani makinenin duruşuna.
ama ilk resimde arkamda duran arkadaş da "kanka naptın ya, R modeli çok daha güzeldi keşke onu alsaydın" dedi mesela. herkes farklı tarzdan hoşlanıyo.. mt-03'ü sevdiğimi söylediğimde yüzüme tüküren adama bile rastladım =)))

Farın üstündeki parçayı söksen bence daha güzel görünür, bence basit gösteriyor motoru. Dene bak, beğenmessen gene takarsın
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Farın üstündeki parçayı söksen bence daha güzel görünür, bence basit gösteriyor motoru. Dene bak, beğenmessen gene takarsın

o kısmın kapattığı yer dümdüz değil, far ayarı için bi dişli falan var, hepsini o parça saklıyor, göstergeye de gölge yapıyor. denemek gerek tabi yine de. bi ara denerim, fotoğraf da koyarım bu sefer =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst