- Katılım
- 11 Şub 2008
- Mesajlar
- 391
Jonturk surucu kursuyla konustum sınav sonrası kursdan alacagımız sertıfıkayı ilçe emniyet mudurlugune verdıkten sonra en az 1 hafta bekletıyorlarmıs ehlıyetı vermek için.Sertıfıkayı onumuzdekı hafta ortasına dogru alıcakmısız tahmınen.Aldıgımız gun versek emnıyete 1 hafta sonra alıcaz yanı.Şok oldum yaa. ben onumuzdekı haftaiçi elımızde olur dıye tahmın edıyordum hayallerım yıkıldı valla.Biz en erken 21-22 mayıs gıbı alabılıcez ehlıeytlerı haberin ola.