[Denizli - MT]

Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
46
vayy tişortun en son hali bu mu???? tam benlik olmuş,çünkü benim motorun depo üstü resimleri buuuu:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

bu ikinci tişort bence çok güzel olmuş.yazı sadece denizli mt olan...önünde motosiklet resmi olan en iyisi.ama vvvv yaka!
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
aslında şu anda tişörtün son hali yok şu anda herkes kafasındaki tasarımı sunuyor en son facebook grubunda oylamaya koycaz oradan en çok beğenilen tişörtü yapıcaz o nedenle herkes kafasındaki tasarımı hazırlayıp koyarsa seviniriz. haftaya hafta sonu sanıyorum tişötü oylara göre seçmiş oluruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuara gelecek arkadaşlar için; fuar cumartesi ve pazar günleri devam edecek eski kipa, yani egs parkta kongre ve kültür merkezi binasında yapılıyor.terminale girince yukarı doğru düz devam ediyorsunuz.herkez davetlidir özellikle bizim standa uğrarsanız sevinirim.

562630_355838737785743_100000788593340_909879_1751991279_n.jpg

581043_355838787785738_100000788593340_909880_524181149_n.jpg

480916_355838931119057_100000788593340_909881_1400607596_n.jpg

404005_355839051119045_100000788593340_909883_1994503992_n.jpg

524563_355839104452373_100000788593340_909884_193291754_n.jpg

528981_355839181119032_100000788593340_909885_1549978472_n.jpg
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037


Uploaded with ImageShack.us


dinleniyorumda bunlar eski resimler.. evde bön bön yat mallaştım iyice.. pc den eski resimleri yüklüyorum can sıkıntısından....
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[url]http://img140.imageshack.us/img140/3330/12042012050.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


dinleniyorumda bunlar eski resimler.. evde bön bön yat mallaştım iyice.. pc den eski resimleri yüklüyorum can sıkıntısından....

Ramazan kardeş geçmiş olsun bu Denizli'den aldığın motormu? Nasıl götürdün onu oraya binip gitmedin herhalde? :silent:

---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:08 ----------

Bugün sınava girdim arkadaşlar çok iyi geçti 100 bekliyorum :flower:
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
fena mı işte hep siyah düşünüyoruz ama beyaz renk daha asil duruyor bence , tabi ortak karara uyarım o ayrı :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Abilerim kardeşim yok mu başka tasarım yapan paylaşsın beaa

---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 19:19 ----------

 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Bayram yarın müsait zamanda bir iki çalışma daha yaparım, aslında çok iyi fikirlerim var uygulamada nasıl olur görelim
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ramazan kardeş geçmiş olsun bu Denizli'den aldığın motormu? Nasıl götürdün onu oraya binip gitmedin herhalde? :silent:

---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:08 ----------

Bugün sınava girdim arkadaşlar çok iyi geçti 100 bekliyorum :flower:




binerek geldim denizliden... sıkıntı yok biz tatlı su motorcusu değiliz.. 2 mart günü yada 3 martta tam hatırlamıyorum....
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Ramazan kardeş geçmiş olsun bu Denizli'den aldığın motormu? Nasıl götürdün onu oraya binip gitmedin herhalde? :silent:

---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:08 ----------

Bugün sınava girdim arkadaşlar çok iyi geçti 100 bekliyorum :flower:

Hayırlı olsun nasipse 1 aya kalmaz ehliyet tamamdır sanıyorum sizinde?
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
binerek geldim denizliden... sıkıntı yok biz tatlı su motorcusu değiliz.. 2 mart günü yada 3 martta tam hatırlamıyorum....
O malumda ameliyattan sonra biraz riskli olmadımı kardeş?

---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:48 ----------

Hayırlı olsun nasipse 1 aya kalmaz ehliyet tamamdır sanıyorum sizinde?

İnşallah... sonuçlar ne zaman açıklanır acaba?
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
O malumda ameliyattan sonra biraz riskli olmadımı kardeş?

---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:48 ----------



İnşallah... sonuçlar ne zaman açıklanır acaba?

Çok değil ya 4-5 gün bilemedin 1 hafta sonra açıklanır. O kadar bile olmayabilir.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
O malumda ameliyattan sonra biraz riskli olmadımı kardeş?

---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:48 ----------



İnşallah... sonuçlar ne zaman açıklanır acaba?

motoru ameliyattan önce getirmiştim.... 3 martta motoru getirdim 25 martta ameliyat masasına yattım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst