[Denizli - MT]

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EVET DENİZLİ MOTOSİKLET AŞIKLARI MOTOSİKLET KULÜBÜ OLARAK DEĞİSTİRİRDİ

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------



evet sart abi
ne kadar saçma bir durum gerçi sınıfta sadece benim gibi motora girenler olursa herkes çabuk bitirir sanırım
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resul aşıkları tuhaf degil toplantılara gel kardesim bee yaaa

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------



ne olsun abi toplantılara gelin orda tartısalım denizli motosiklet kulübü iyimi

Evet "Denizli Motosiklet Kulübü" daha iyi bence :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar tişörtlerde köklü değişiklikler var. Nasıl oluyor anlatayım Aşıkları kelimesi beğenilmediğinden Hilmi kardeşim gerekeni yaptı. Tişörtler de renklendirme olmıcak artık. Direk siyah üzerine beyaz chopper motor yapıp yazıları da Denizli Motosiklet Kulübü ve Denizli MT olarak yazıp baskı şeklinde çıkartacağız. Son durum budur. En yakın zamanda tişörtleri hazırlayacağız.

---------- Post added at 01:06 ---------- Previous post was at 01:04 ----------

bitirip çıkamıyormuyuz beklemek şartmı?
Malesef 55 dk uyuyoruz zorunlu olarak
 
Katılım
1 Eki 2011
Mesajlar
11
ayni motorun yenisi değil,parasinı aldım.bu sefer communotör aldım 5 vites yuki üstad 150 g
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
zongoku, tişörtn üstüne benm aksam gösterdgm resmleri mi deniycez?

Evet kardeşim onları deneyek ya güzel olur

---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:13 ----------

ayni motorun yenisi değil,parasinı aldım.bu sefer communotör aldım 5 vites yuki üstad 150 g

Hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip olsun inşallah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazı değişirse ben de t-shirt alırım.
aklıma ofansif isim seçenekleri geliyor ama size uymaz :D
tek tavsiyem; para verip üstünüze giydiğiniz şey markasını değil ruhunuzu yansıtsın ;)

---o----

bu arada egs parkta kongre merkezinde fuar var herkez davetlidir.mankenler bedava.şey yani kanepeler :D
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar tişörtte 2 tasarım yaptım özellikle facebook sayfasında herkes fikrini belirtirse seviniriz. Bu arada arkadaşlar herkes kafasındaki tasarımı bu şekilde somutlaştırırsa oylama sonucu en çok beğenilen tişörtü yaptırırız. Lütfen önem verelim. Saygılar.


 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bir kaç resim atayım bari...

[url]http://img198.imageshack.us/img198/8647/12042012046.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

motorcu babanın motorcu oğlu...[url]http://img825.imageshack.us/img825/530/12042012047.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img818.imageshack.us/img818/4674/12042012048.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img818.imageshack.us/img818/4674/12042012048.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img35.imageshack.us/img35/3264/12042012053.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img259.imageshack.us/img259/787/12042012054.jpg[/URL]
[url]http://img269.imageshack.us/img269/1127/12042012055.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img651.imageshack.us/img651/8657/12042012058.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us[url]http://img84.imageshack.us/img84/6575/12042012059.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img826.imageshack.us/img826/7159/12042012060.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img6.imageshack.us/img6/9671/12042012062.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img842.imageshack.us/img842/4722/12042012064.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img848.imageshack.us/img848/8774/12042012066.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img848.imageshack.us/img848/8774/12042012066.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img191.imageshack.us/img191/367/12042012069.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img689.imageshack.us/img689/7636/12042012070.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img141.imageshack.us/img141/2748/12042012071.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us



ben ameliyatlı olduğumdan motor larla ilgilenemedim.. motorcu bir babanın oğluyum.. bana her zaman her konuda destek olur.. sağolsun uğraştı lastiği yaptı aküyü şarj etti... ben ustalığımın bir kısmını ondan öğrendim... bende kendi oğluma öğreteceğim.. sağol babacığım...[/QUOTE]
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
t-shirt için yapılan iki tasarımı da beğenmedim arkadaşlar , şahsi fikrim budur... :( , motor ( motorsiklet resmi değil dikkat edin ) resmi koymak iyi fikir değil kanımca şimdiden arkadaşların üzerimde bu t-shirt'ü görünce dalga geçtiğini duyar gibi oldum...

değişiklik yapabiliyorsak yapalım...
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
t-shirt için yapılan iki tasarımı da beğenmedim arkadaşlar , şahsi fikrim budur... :( , motor ( motorsiklet resmi değil dikkat edin ) resmi koymak iyi fikir değil kanımca şimdiden arkadaşların üzerimde bu t-shirt'ü görünce dalga geçtiğini duyar gibi oldum...

değişiklik yapabiliyorsak yapalım...

bence denizli simgesi olan horoz ve altına Denizli MT yeterlidir önde bir iaber olmasada olur
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
bir kaç resim atayım bari...

[url]http://img198.imageshack.us/img198/8647/12042012046.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

motorcu babanın motorcu oğlu...[url]http://img825.imageshack.us/img825/530/12042012047.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img818.imageshack.us/img818/4674/12042012048.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img818.imageshack.us/img818/4674/12042012048.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img35.imageshack.us/img35/3264/12042012053.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img259.imageshack.us/img259/787/12042012054.jpg[/URL]
[url]http://img269.imageshack.us/img269/1127/12042012055.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img651.imageshack.us/img651/8657/12042012058.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us[url]http://img84.imageshack.us/img84/6575/12042012059.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img826.imageshack.us/img826/7159/12042012060.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img6.imageshack.us/img6/9671/12042012062.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img842.imageshack.us/img842/4722/12042012064.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img848.imageshack.us/img848/8774/12042012066.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img848.imageshack.us/img848/8774/12042012066.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img191.imageshack.us/img191/367/12042012069.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img689.imageshack.us/img689/7636/12042012070.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us[url]http://img141.imageshack.us/img141/2748/12042012071.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us



ben ameliyatlı olduğumdan motor larla ilgilenemedim.. motorcu bir babanın oğluyum.. bana her zaman her konuda destek olur.. sağolsun uğraştı lastiği yaptı aküyü şarj etti... ben ustalığımın bir kısmını ondan öğrendim... bende kendi oğluma öğreteceğim.. sağol babacığım...
[/QUOTE]
Abi Maşallah ufaklığa sana çok benziyo Allah bağışlasın motorcu olacağı belli :cherry: biz teşekkür ederiz abi ameliyattan sonra yanına gelemedik kusura bakma. Ama sağlığına kavuşman bizi mutlu etti. Benim kısa sürede tanıyıp saygı duyduğum abilerimden biri oldun. İstanbula selamlar...

---------- Post added at 13:04 ---------- Previous post was at 13:02 ----------

t-shirt için yapılan iki tasarımı da beğenmedim arkadaşlar , şahsi fikrim budur... :( , motor ( motorsiklet resmi değil dikkat edin ) resmi koymak iyi fikir değil kanımca şimdiden arkadaşların üzerimde bu t-shirt'ü görünce dalga geçtiğini duyar gibi oldum...

değişiklik yapabiliyorsak yapalım...

Anladım Süleyman abi zaten amacımız da tasarımları buraya koyup beğenilip beğenilmediği görmek. Acele etmeden elimizden geldiğince en güzelini yapmaya çalışalım hep beraber. Sizlerden de tasarım bekliyoruz abi. Saygılar. Selamlar.

---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 13:04 ----------

bence denizli simgesi olan horoz ve altına Denizli MT yeterlidir önde bir iaber olmasada olur

Abi aslında dediğin en güzeli bence de hiç böyle alengirli cafcaflı işlere girmeden bişeyler yapalım olsun bitsin
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
ah gülüm bugün bir kaç resim yükleyebilirsem yükeleyecem face'e , bir bakın bakalım beğenecek olan olursa alsın yerleştirsin t-shirt üzerine bizde görelim nasıl duracak :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475


Arkadaşlar bu şekilde sade ve güzel oldu ama beyaz tişörtün çabuk kirlenebileceğini unutmayalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst