[Denizli - MT]

Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sınava 3 gün kaldı arkadaşlar dualarınızı bekliyorum :thumleft:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar 11 Nisan Çarşamba günü yani bugün akşam saat 19.30 da Denizli Belediye Meydanında toplanıyoruz.

Bazı arkadaşlarımızın Cumartesi günü uygun olamaması ve bazı kardeşlerimizin de ehliyetini kutlamak açısından ve katılımın hafta içi nasıl olacağını da görmek açısından böyle bir şey düşündük. Zamanı uygun olan abilerimizi kardeşlerimizi 1 saatte olsa bekleriz tanışmış oluruz. Selamlar. Saygılar.

Hava şu anda güzel bi sıkıntı yok gibi arkadaşlar büyük ihtimal yağmur yağmaz. Görüşmek dileğiyle.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
82
Zongoku - Bayram Mert Duran --------------------------> 2 Adet L- 1 Adet S Beden- Hepsi V yaka
Denizlee - Süleyman Deniz -----------------------------> 3 Adet- L beden- 1 adet V yaka, 2 adet yuvarlak yaka
Tekteker_Ramço - Ramazan Can -----------------------> 2 Adet- L beden- Yuvarlak Yaka
byramdenizli - Bayram Öztürk---------------------------> 2 Adet XL- 1 Adet S beden- ??????
Soccer- Ali Yılmaz--------------------------------------> 2 Adet M Beden- ??????
Alper55------------------------------------------------> 2 Adet- L beden- V yaka
Dentekklima - Hüseyin İnan-----------------------------> 3 Adet- M Beden- V yaka
Gangster90----resul -----------------------------------> 2 adet - M beden yuwarlak yaka
Sadeceo --- Ödr ---------------------------------------> 3 adet - S Beden- ??????
cardoso ---- Hilmi --------------------------------------> 5 adet - xl Beden- tişört modelleri ortaya karısık
sey_47 ---ibrahim --------------------------------------> 1 adet - xl Beden- ??????

Şu anda 29 adet
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
şu benim dizaynı bir görüşün arkadaşlar ona göre ben sipariş vereyim " Denizli MT "yazsın sadece
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
şu benim dizaynı bir görüşün arkadaşlar ona göre ben sipariş vereyim " Denizli MT "yazsın sadece
Abi senin hazırladığın horozu bugün göstermeye gitcez. Bakalım nasıl olcak. Denizli motosiklet aşıkları grubun ismi o yüzden tişörtte belli etmek istedik grubun ismini değiştirmek gerek o zaman var mı bi öneriniz??

---------- Post added at 15:17 ---------- Previous post was at 15:12 ----------

Denizli Motosiklet Tutkunları olsa zaten Denizli MT aynı şeyi ifade ediyor. Akşam bi konuşalım arkadaşlarla ayar çekmeye çalışırız
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst