Benim oyum da model 13 e
---------- Post added at 18:25 ---------- Previous post was at 18:21 ----------
Arkadaşlar bu arada facebooktan da oylama devam ediyor. Her kişini verdiği oy sayısını saycaz. Yani 1 den fazla tişörte oy verebilirsiniz sorun yok. Daha sonra toplıcaz en çok oy alan tişört seçilcek
---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:25 ----------
Model 14
Bir oyda Model 14 e veriyorum
---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 18:43 ----------
merhaba arkadaşlar
uzun zamandır sitede aktif değildim
yalnız benim olmadığım zamanda denizli mt canlanmış
t-shirt ler filan çok hoş yaptırırsanız bende 2 adet alabilirim
benim oyun 4 numaraya
herkese kazasız sürüşler
Merhabalar tekrar hoşgeldiniz o zaman. Bu arada birden fazla tişörte oy verebilirsiniz. size de kazasız belasız sürüşler dilerim
---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:07 ----------
DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo-
oyladı
4 sey_47-
oyladı
5 gangster90
6 zongoku-
oyladı
7savatage-
oyladı
8 ms90
10 uğuralp
11 cardoso
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee-
oyladı
15 byramdenizli
16 alper55
17 dentekklima
18 mustanoglu
19 mehmet mumtaz-
oyladı
20 MkD
21 Tekteker_Ramco-
oyladı
22 Soccer-
oyladı
Arkadaşlar 22 kişinin oyunu bekliyoruz şu anda face ve forumdan oylama yapan sayısı 8 dir. 14 kişinin daha oylamasını bekliyoruz. 1 hafta kadar oylarız heralde.