[Denizli - MT]

Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Yettim Gari :queen:
altı modelle geldim arkadaşlar biraz acele oldu
model 1

model1_by_mehmetmumtaz-d4wm3dd.jpg


model 2

model2_by_mehmetmumtaz-d4wm3di.jpg


model 3

model3_by_mehmetmumtaz-d4wm3dp.jpg


model 4

model4_by_mehmetmumtaz-d4wm3du.jpg


model 5

model5_by_mehmetmumtaz-d4wm3e3.jpg


model 6

model6_by_mehmetmumtaz-d4wm3e7.jpg



benden bu kadar geliştirebilen varsa geliştirsin :santa:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Abi eline koluna sağlık daha ne olsun bence hepsi de süper bunlardan birini seçcemiz kesin abi tekrardan eline sağlık

https://www.facebook.com/groups/110978535644617/295343000541502/?notif_t=group_activity arkadaşlar ben şimdi burdan butün tişört tasarımlarını koycam oylamaya başlıcaz duyurulur. Facebook grubuna üye olmayan arkadaşlarımız varsa da hemen üye yapalım

---------- Post added at 01:09 ---------- Previous post was at 00:35 ----------

Arkadaşlar grupta oylamayı başlattık
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar facebook grubundan üye olamayan ya da facebook üyeliğini olmayanlar olabilir burdan da oylama yapmakta fayda var heralde. İlk etapta en çok oylamayla tişört modelini belirliyoruz arkadaşlar. Daha sonra tişört üzerinde ufak tekek oynamalar yapabiliriz. Örneğin tişört siyah olsun denirse grup halinde en çok oyla seçilen modeli siyah tişört üzerinde uygularız. Şu anda model oylaması yapıyoruz. Herkesin beğendiği modeli numarasıyla belirtmesi yeterlidir. Facebookta oylama yapan arkadaşlarımız buradan oylamazlarsa seviniriz. Oylarlarsa da tek oy sayarız :cherry:

Model 1


Model 2


Model 3


Model 4


Model 5


Model 6


Model 7


Model 8


Model 9


Model 10


Model 11



Önceki tasarladığımız tişörtleri tekrar koyduk arkadaşlar oylamaya girmesi açısında. Denizli Motosiklet Aşıkları yazısına takılmayın onları değiştireceğiz. Şu anda sadece model oylaması yapıyoruz.

---------- Post added at 01:47 ---------- Previous post was at 01:17 ----------

Model 12
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
merhaba arkadaşlar
uzun zamandır sitede aktif değildim
yalnız benim olmadığım zamanda denizli mt canlanmış
t-shirt ler filan çok hoş yaptırırsanız bende 2 adet alabilirim
benim oyun 4 numaraya
herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Benim oyum da model 13 e

---------- Post added at 18:25 ---------- Previous post was at 18:21 ----------

Arkadaşlar bu arada facebooktan da oylama devam ediyor. Her kişini verdiği oy sayısını saycaz. Yani 1 den fazla tişörte oy verebilirsiniz sorun yok. Daha sonra toplıcaz en çok oy alan tişört seçilcek

---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:25 ----------

Model 14



Bir oyda Model 14 e veriyorum

---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 18:43 ----------

merhaba arkadaşlar
uzun zamandır sitede aktif değildim
yalnız benim olmadığım zamanda denizli mt canlanmış
t-shirt ler filan çok hoş yaptırırsanız bende 2 adet alabilirim
benim oyun 4 numaraya
herkese kazasız sürüşler

Merhabalar tekrar hoşgeldiniz o zaman. Bu arada birden fazla tişörte oy verebilirsiniz. size de kazasız belasız sürüşler dilerim

---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:07 ----------

DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90
10 uğuralp
11 cardoso
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee-oyladı
15 byramdenizli
16 alper55
17 dentekklima
18 mustanoglu
19 mehmet mumtaz-oyladı
20 MkD
21 Tekteker_Ramco-oyladı
22 Soccer-oyladı

Arkadaşlar 22 kişinin oyunu bekliyoruz şu anda face ve forumdan oylama yapan sayısı 8 dir. 14 kişinin daha oylamasını bekliyoruz. 1 hafta kadar oylarız heralde.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Duyduğum habere göre denizlide rüzgardan motorla uçan arkadaşımız vefat etmiş allah rahmet eylesin...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Duyduğum habere göre denizlide rüzgardan motorla uçan arkadaşımız vefat etmiş allah rahmet eylesin...

Evet kardeşim öyle bir üzücü olay olmuş Allah rahmet eylesin sevenlerine sabır versin

---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:37 ----------

DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90
10 uğuralp
11 cardoso-oyladı
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee-oyladı
15 byramdenizli
16 alper55
17 dentekklima
18 mustanoglu
19 mehmet mumtaz-oyladı
20 MkD
21 Tekteker_Ramco-oyladı
22 Soccer-oyladı
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
iyi akşamlar
denizlideki kazayı duymamıştım istanbulda köprüden uçan olmuş
motorcu kardeşimize allah rahmet eylesin
tshirt oyumuda 4-14 olarak güncelliyeyim ben
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst