- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037

Uploaded with ImageShack.us
havada kara ve denizde fark etmez topçu affetmez....

Uploaded with ImageShack.us



[url]http://img140.imageshack.us/img140/3330/12042012050.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
dinleniyorumda bunlar eski resimler.. evde bön bön yat mallaştım iyice.. pc den eski resimleri yüklüyorum can sıkıntısından....
Ramazan kardeş geçmiş olsun bu Denizli'den aldığın motormu? Nasıl götürdün onu oraya binip gitmedin herhalde? :silent:
---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:08 ----------
Bugün sınava girdim arkadaşlar çok iyi geçti 100 bekliyorum :flower:
Ramazan kardeş geçmiş olsun bu Denizli'den aldığın motormu? Nasıl götürdün onu oraya binip gitmedin herhalde? :silent:
---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:08 ----------
Bugün sınava girdim arkadaşlar çok iyi geçti 100 bekliyorum :flower:
O malumda ameliyattan sonra biraz riskli olmadımı kardeş?binerek geldim denizliden... sıkıntı yok biz tatlı su motorcusu değiliz.. 2 mart günü yada 3 martta tam hatırlamıyorum....
Hayırlı olsun nasipse 1 aya kalmaz ehliyet tamamdır sanıyorum sizinde?
O malumda ameliyattan sonra biraz riskli olmadımı kardeş?
---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:48 ----------
İnşallah... sonuçlar ne zaman açıklanır acaba?
O malumda ameliyattan sonra biraz riskli olmadımı kardeş?
---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:48 ----------
İnşallah... sonuçlar ne zaman açıklanır acaba?