Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar buji ihtiyacı olanlar aldılarmı acaba..verdiğim adresten.. bir türlü çıkamadım işyerinden.ama ben almak istiyorum,en az on adet. c6hsa bujini fiatı kdv dahil 2.50 ykrş cr6 hsa ise 2.95 ykrş.cr6 nın farkı bujinin rezistanslı olması yani daha dirençli ve kıvılcımı kuvvetli .. :cat: motordada yedek durur iki adet.ehliyet işini hallettimmi hep uzun gidecem.başta karadeniz.çamlı hemşin,ayder kışında mükemmel oraları.
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
alberto_di_gio
niye durduruyor polisler?
Ehliyet soruyorlar... :pr:
cyunus
bu motora yandan sepet taktırsak nasıl olur?
Eskiden sutculer vardi motoru sepetli yapan :thumright:
Bence igrenc olur...
yasinsubay
Bu makina ile uzun yola cıkan var mı??

istanbul`dan Bursa`ya gidilip gelindi sadece... Ehliyeti alinca daha nerelere gidecegiz de... Bu ayin sonunu bekleyecegiz mecburen... :cat:

Kaldera dostum ben Genc Moto dan almistim... Tanesine 5 YTL. vermistim... Suan gayet memnunum... CR6HSA... :thumleft:

istanbul nekadar kucuk yaw...
Bu aksam Levent tarafindan eve gelirken onumdeki motor tanidik geliyor dedim ve bir de baktim ki e_erdun (JINLUN)... Arkadaki deri cantalardan tanidim... Trafikte kisa bir iki sohbet okadar...
Demek istedigim herkes ile herzaman heryerde karsilasabiliriz heran...

:king:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
e_erdun

shark kardeşim sisi farların akşam benimde gözümü aldı leventte
ne o öyle valla gemi prodökterleri gibi yanıyodu
yanlız yan çantalar arkadan görünüşü beğenmedim
ama yanlara şöyle püsküllü deri çanta koyarsan harika olur
bir an önce deri çanta düşün kardeşim
gezileri toplantılara sizleride bekleriz
sevgi ve saygılarımla

Motoru ilk aldığım zaman deri çantaları da taktırmıştım ama zamanla motorun süspansiyonundan dolayı alttan delindi... Ben de Regal Raptor'un orjinal çantaları ile değiştirdim...
Ama haklısın ben de beğenmedim ve diğer Regal'i olan arkadaşlar da beğenmiyor genelde ama önümüz kış diye şimdilik kullanıyorum... Sadece çantaların krom nikelden yapılmış olan şasesi fena değil... ilerde çantaları deri ile değiştireceğim...
Sizinle daha önce tanışmamamıza rağmen arka deri çantalarınız sizi ele verdi... :queen: Şıp diye tanıdım...
Sisler konusunda haklısın... Herzaman yakmıyorum aslında... Trafik sıkıştığı zaman kullanınca arabalar sola ve sağa açılarak bana yol veriyorlar. :queen:
Gözünü aldığının farkındayım... Size arkadan yaklaşınca şöööle bir baktınız kim geliyo diyee... :mrgreen:

Ehliyeti alalımda organizasyonlarınıza katılmaya çalışacağım... Sizin org.larınız Çanakkale'lere falan uzanıyor nede olsa... :wiinkk:

Rüzgarınız bol olsun... :king:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar konuyu bölmeden resimlerimi iliştireyim şuraya
burası benim garajım :queen: park sorunum vardı böyle çözebildim..
hala 25 mk deyim :queen: bunun rekoru bende bu resimde arıza oldu ve resimleri yapıştırırken
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
4
Cynunus.....Gencadam ile yazismamiz ile ilgili olarak..
Yaw orada benim yazim hatam olmus ... Onu soyle duzelteyim....Devir gostergesini hic sormadim ama hararet gostergesi takilabildigini duymustum....
O an yazarken yanlis yazmisim... ozurler..
Ama bana sorarsaniz her turlu gostergeyi takmam bencede mumkundur.... dedigin gibi dogru insani ve uygun parcayi bulmak lazim.....
Dun (cuma) foruma bakamadim.. galiba bulusma yine havalarin azizligine ugradi.....
ne yapalim... insallah bir ara musade ederde havalar gorusmeyi ayarlayabiliriz....
Ama bulusma olursa ben her halde varim... bilginiz olsun
Selamlar
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar özür dilerim ameliyat yaparken makas unuttuk.. :pale: tekrar




bu çantalara ben ilave olarak deri püsküller ekliyeceğim.daha şık olur diye düşünüyürum.bu çantaları izmirden almıştım 100 ytl .ama elcik püskülleriyle 110 ytl vermiştim.
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Motorun arka tekerleğinin yaylanmasından dolayı çantanın altına bir zarar gelmiyormu diye soracağım ama soramıyorum...
25 km. de yaylansa ne olur yayalanmasa ne olur... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ama şunu belirteyim...
Çantanın tam altında bulunan arka tekerleği sabitleyen somun zamanla çantanın altına vura vura delecektir... (Bende olduğu gibi... :pr: ) Buna bir çözüm bul bence... Bilmiyorum motor yaylandıkça somun çantaya değiyor mu değmiyor mu? :silent:
Şuan evdeyim ve eve motorla geldim... Hava yağmadı :pr: :pr: :pr:
Ama saat geç oldu ve dışarda müthiş bir cumartesi akşam üzeri trafiği var... :sunny:

Bir gün mutlaka buluşulacak... :queen: ama ne zaman? :bounce:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
büyük beyaz usta..heçmerak etmeyin buluşulacak.önce şo ehliyet işini bir halledelim.ehliyetsiz ben tedirgin oluyorum açıkcası..çantalara gelince altında mesafesi var onun.çantaları monte ederken dikkatimi çekmişti.sanırım zararı olmayacak.senın çantalar benımkınden az uzundu.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Kaldera arkadaşlarıma katılıyorum gercekten çantalar hoş duruyor bide DADWY 250E 'yle daha da harika duruyor...

Eeeee ne de olsa REGAL-REPTOR... :queen: :queen:

Ayrıca accaip kelepir olmışsın çantaları 100 ytl ne demek yaa şu anda o çantaları sirkeci tarafından falan almak istesen en aşşagı 150 euro sen bide o çantalara püskül takarsan bi o kadar daha güzel olur :mrgreen:

Trafikte de gözler üstünde olucak kaldera artık sende :bounce: bööle gezersin :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
SicK_BoY' Alıntı:
Trafikte de gözler üstünde olucak kaldera
ben bu 25 km yi 3 seferde yaptım ilgiden alakadan gerçekten rahatsız oldum.bir yere parkedin kalabalıkça bir yere bakın noluyo.en çok gezen great sorun bak neler anlatacak...
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
16
pic09436oc7mr.jpg
pic09436oc22gx.jpg
ben de diyorum bi gariplik var motorda ama ne diyodum bu resimde bi oynama yapınca motorun hoş görüntüsü konusunda fikrim değişti çünkü ön teker çok yakın şasiye yaa ben 2006modelini beklicem onda daha uzatmışlar ön tekeri
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili arkadaşlarım çantaların altının delinmemesi için metal yere değen yerlere metalede zarar vermeyecek alımunyum levha zımbalayın daha önce ki motorumda bende bundan muzdariptim alimunyum levha sayesinde çantalarımın delinmesini önledim.
sevgi ve saygılarımla
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
88
SicK_BoY' Alıntı:
Arkadaşlar ben bişi daha sormak istiyorum DADYW 250E' nin sesini bi daha kaydedip topic'e koyabilirmisiniz...


Evet biliyorum daha önce dinlemiştik ama sanki sesi bana scooter gibi, cok uzaklardan gelioyomuş gibi geliyodu daha ii bi ses kayıdı istesem cok mu şey istemiş olurum? :rendeer: :rendeer:


Ben böyle pat pat pat :queen: :queen: bi ses istiyorum öylemi acabaa yani deilse bile alıcam daaa... :p Artık olmazsa bile ööle yaptırmayı düşünüyorum :cherry: :cherry:

SicK_BoY , daha önce verilen Raptor sesi aşağıdaki linkte:

http://media.putfile.com/raptor-sesi-by-greatwhiteshark

Senin dediğin gibi pat pat sesi tahmin edebiliyorum ama bu motorlarda o sesi duyamazsın. Ancak güçlü motorlardan çıkar o ses. Eksoz kestirme de buna çare değil. Sadece gürültüyü arttırıyor, yanında da benzin sarfiyatını. Motora da pek faydası yok susturucuyu çıkartmanın. Kestiren bir arkadaş vardı forumdan, Aykon'da da tanıştım, sesi gürültülü olmuştu ve susturuculu halinden daha ilgi çekici çıkıyordu açıkçası. Ama kendisi de biraz uzatmayı istediğini belirtmişti sonradan.
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
e_erdun
Tarih: 2005-11-12, 15:58:35 Mesaj konusu:

"sevgili arkadaşlarım çantaların altının delinmemesi için metal yere değen yerlere metalede zarar vermeyecek alımunyum levha zımbalayın daha önce ki motorumda bende bundan muzdariptim alimunyum levha sayesinde çantalarımın delinmesini önledim.
sevgi ve saygılarımla "

Abi iyi fikir verdin teşekkürler ayrıca senin gibi tecrubeli bir motorcunun ilgi bu sayfaya ilgi göstermesi çok güzel önerilerine herzaman açığız

Şu yağmur meselesi kafamı çok bozdu arkadaşlar çeşke buluşsaydık yağmurda yağmadı meteroloji yine yanıldı geçen haftada yanılmıştı yarin ben öğleden sonra yağmur yağmazsa İşallah 2 gibi Üsküdar Kız kulesi Karşısındayım eğer yağmur yağmazsa buluşalım orda oturup muhabbet edebileceğimiz yerler var

isterseniz fenerbahçe - kalamış ta olabilir tabi 12 gibi kurstan çıkıyorum arkadaşlar gelecek olanlar beni ararsa buluşalım 3 kişi bile olsa buluşulur yoksa bu gidişle buluşamayacağız 0505 688 07 74
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
23
Herkese selam
GreatWhiteShark 2960 km. deyim.
İş yoğunluğundan dolayı her nekadar foruma katılamasamda tüm yazılanları okuyorum bende bugün yani pazar siz regalcilerle buluşmak isterdim ama en yakın arkadaşı nişanlıycaz kısmetse haftaya diyorum.
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
serdumeny

Herkese selam
GreatWhiteShark 2960 km. deyim.

Dostum rekor sende..... :cat:
Ben 2880 km...
Bizim rekorlar hergün kırılıp değişik kişilerin eline geçebilir ama Kaldera 'nın rekorunu kimse kıramaz...
Motoru alalı 2-3 ay oluyor.... 25 km.de... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


cyunus

tecrübeli ustalara soralım. böyle olmasının kullanım açısından ne zararı var. 2006 modelde olduğu gibi, ön teker şasiden daha uzak olunca ne faydası var. bilen var ise lütfen yazsın.

Bana kalırsa tekerlek şaseden uzaklaşınca kullanımı daha da zorlaşıyor.. :farao:
Ancak görüntü daha güzel duruyor bence...
Kanunileri beğenmeyişimin ana nedeni de budur... Ön tekerlek şasenin içine girmiş resmen ve motor şişman duruyor... :mrgreen:

Bu arada kahretsin sınavdan da 100 puan almışız.... :queen:
Kaldera dostum sen kalmışsın... :mrgreen: :bounce: puanın senin de buradan 100 gözüküyor... :cat:
:king:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar bende baktım sınav sonuçlarına büyük beyaz ın dediği gibi 100 puan almışız beraber..kaldı 26 kasım :queen:
pazartesi günü sabahtan seyahate cıkıyorum tekrar :pale: ayın 24 ü akşamı bakalım nerden yola çıkacam istanbula sınava girmek için..
hani hep diyorumya motora binmeye fırsat blamıyorum zamansızlıktan dolayı..
bugün bari bir çalıştırayım dedim.bujileri geçen gün değiştirmeme rağmen yine çalışmadı.bujileri söküp baktım ateşleme yapıyor.ama bir türlü çalışma moduna girmedi.jikleyi çektim, hiç gaz vermedim boğulmasın diye.hiç banamısın demedi.sanki motor sehpada, marşa basıyorum,biraz aksırsa tıksırsa diyecemki ha hayret çalışacak.yağmurda vardı kartalda...ıslandım, bir de yetmezmiş gibi sanırım martıydı şaaap diye yukarıdan tam üstüme .. :queen: bu kadar şey bir kuştan nasıl çıktı anlamadım,sanki biri yukardan poşeti üzerime boşalttı.. yani gerilmişim zaten çalışmıyo diye.evden bağırıyorlar napıyosun gir içeri bu yağmurda şaşırdınmı.
en son on beş gün önce çalıştırmıştım .bir kaç dakika da çalışmıştı.ufak bir tur yapıp garaja koymuştum.eee noliiki buna .bana küstü mü ne :cherry: anlamadım gittti.sınav günü napcaz acaba .kendi motorumla girerim sınava diyordum.
diğer kullanıcı dostlarım ne yapıyor acaba ?sizlerdede bu sorun varmı.benimki çalışmıyo.içinde 98 oktan benzin var bu sıkıntı yapıyor olabilirmi acaba?motorun üzerinden buji olarak ngk marka cr6hsa numarlı buji çıkıyor.onbeşinci km de ateşleme yapmadığı için değiştirmiş,yeni bujileri takınca tek marş çalışmıştı.benim motorun acaba karbüratöründemi bir sorun var.?ama yirmi km deki motora nolur yaw.. :silent:
benim hayatımda dakikaların bile çok önemi var.bırakın gezmeyi çalıştırmaya bile razıydım. :pale:

bu arada raptorcuların içinde bu çantalardan ve elcik püsküllerinden isteyen varsa imalatçı ustası var izmirde yapabileceğim bir şey varsa yardımcı olabilirim.hafta sonu izmirdeyim...
pistolz' Alıntı:
motorun hoş görüntüsü konusunda fikrim değişti çünkü ön teker çok yakın şasiye
bence yanılıyorsun dostum motorun görünüşünde hiç aykırılık yok bence mesafesi yeterli uzunlukta
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
3
selam

arkadaşlar merhaba,

ben eski bir raptorcu olarak hala forumunuzu takip ediyorum ve imreniyorum, sizden başka hiçbir grup bu kadar yardımlaşıp birbirine yol göstermiyor(buji,çanta vs...).
ben suzuki v strom 650 aldım ama kabul ederseniz sizin forumda kalıp sizin buluşmalarada gelmek isterim mümkün olduğu derecede bursadan.(bu cümle biraz düşük mü oldu sanki)
ha bu arada eski nickim lustral .
arkadaşlar bir tespitte daha bulunmak istiyorum: motorlarınızın hakkını vermiyorsunuz. yağmur ve soğuk motor kullanmaya engel olmamalı.
örneğin ben bugün neşimle 310 km yol yaptım (bursa-gemlik-kurşunlu-mudanya-tirilye-zeytinbağı-apolyont-bursa) havada oldukça soğuktu ve ara ara yağmur atıştırdı. Bu arada tam koruma full koruma hep koruma.
herkese selamlar.
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
batista123 geçmiş olsun...

Kaldera, ben de motoru 2 hafta kadar yatırmıştım... Sabah jikleyi çektim... HİÇ GAZ VERMEDİM)
Marşa baştım 5 sn. kadar... Çalışmayınca tekrar 5 sn. marşa bastım...
Çalışana kadar 5-6 kez denedim ve çalıştı... Bu arada biraz bile gaz verince motor boğulur ve çalışmaz. Benzin mi gelmedi acaba?
Benzin yedek tank vanasına bir bak.. Belki birisi yana çevirmiştir...

vstrom650 dostum cyunus a motoru sen mi satmıştın?
Buluşmalarımıza herzaman bekleriz..

Tabiiii buluşabilirsek.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
GreatWhiteShark' Alıntı:
Bu arada biraz bile gaz verince motor boğulur ve çalışmaz. Benzin mi gelmedi acaba?
Benzin yedek tank vanasına bir bak.. Belki birisi yana çevirmiştir
yok dostum ne gaz verdim ,ne de benzin gelmeme sorunu var onada baktım.sol yanda karbüratörün tam altında ufak bir vida var çevirince biraz benzin geliyor dışarıya.benzin musluğuda tank durumunda zaten.kurcalıyacak hiç kimse yok zaten kilitli duruyor..
çantaların durumuna bugün tekrar baktım dostum..benim çantalar çatalın tam üzerine binmiş vaziyette.teker somunlarına mesafesi var.ayrıca çantaların yanlarında iç taraftan uzunca makrome ip dedikleri sağlam ipleri var bağlamak için ama ben bağlamadım öyle duruyor. benim fikrim bu çantaların alt tarafından başlayıp yukarı kadar paslanmaz saçlar var krom kaplı .bunları uygun şekilde kıvırıp sabitlemekti zaten.dıştan bakıldığında çok hoş duracağını sanıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst