- Katılım
- 13 Kas 2005
- Mesajlar
- 69
Arkadaşlar merhaba,
son bir kaç haftadır forumun bu başlığını sessizce takip ediyorum. Bir başka arkadaşın da dediği gibi bu forumda ki kadar yardımlaşma ve samimiyeti başka bir yerde görmedim. Hepinizi tebrik ederim.
Bir kaç aydır kendime bir motor bakıyordum (ekonomik sebeplerden dolayı arabamı satmak zorundayım, yerine bir motor almayı düşünüyorum). Bir dolu uygun fiyatlı, chopper tarzı motor bakındım. Neredeyse bir mondial 250mct ile söz kesecekken tesadüfen forumun bu başlığına girdim. Özellikle de resimleri gördükten sonra başka bir alternatif kalmadığını anladım. Hele ki "Great White Shark" dostumun da benim gibi balıkadam olduğunu ve hemen hemen benim güzergahımın aynısını (tersten) gittiğini öğrenince iyiden iyiye doğru bir tercih olduğuna kanaat getirdim.
Şimdi siz dostlarıma bir kaç şey sormak istiyorum.
1. Sınavına bu dönem gireceğim için ehliyeti ancak Ocak ayında alabileceğim. Ehliyetsiz kullanımda durum nasıl ? (benim güzergahım otobandan Bahçeşehir - Gayrettepe)
2. Bu motorun güvenlik olarak diğer tipteki motorlara göre kıyaslamasını yapabilecek kimse var mı ?
3. Sanırım Kış aylarında motora binmek zorunda kalabilirim. Kıyafetler gerçekten mağazacıların dediği kadar yağmur, rüzgar vs den koruyorlar mı? Ayrıca kışın motor kullanan arkadaşların tecrübelerini duymak isterim (Sürüş şartları, kış bakımı, motorun temizlenmesi, çamur vs vs gibi)
4. Motorunu Kredi ile alanlar ne şartlarla aldıklarını ve kasko fiyatlarını (sanırım kredi alırken zorunlu) anlatabilirler mi?
5. Pek fazla ekonomiden anlamam taşıt kredisi ( kasko, rehnli ruhsat vs masrafları) ile mi yoksa tüketici kredisi ile mi almak daha uygun ?
Sorularım ile vaktinizi aldıysam özür dilerim. Yaş 35 artık bazı şeylere kara verirken 3 kere düşünüyor insan : ))
Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.
Umarım en kısa zamanda Regal Raptor listesinde adımı göreceksiniz..
Inanc Ali Ozdemir
son bir kaç haftadır forumun bu başlığını sessizce takip ediyorum. Bir başka arkadaşın da dediği gibi bu forumda ki kadar yardımlaşma ve samimiyeti başka bir yerde görmedim. Hepinizi tebrik ederim.
Bir kaç aydır kendime bir motor bakıyordum (ekonomik sebeplerden dolayı arabamı satmak zorundayım, yerine bir motor almayı düşünüyorum). Bir dolu uygun fiyatlı, chopper tarzı motor bakındım. Neredeyse bir mondial 250mct ile söz kesecekken tesadüfen forumun bu başlığına girdim. Özellikle de resimleri gördükten sonra başka bir alternatif kalmadığını anladım. Hele ki "Great White Shark" dostumun da benim gibi balıkadam olduğunu ve hemen hemen benim güzergahımın aynısını (tersten) gittiğini öğrenince iyiden iyiye doğru bir tercih olduğuna kanaat getirdim.
Şimdi siz dostlarıma bir kaç şey sormak istiyorum.
1. Sınavına bu dönem gireceğim için ehliyeti ancak Ocak ayında alabileceğim. Ehliyetsiz kullanımda durum nasıl ? (benim güzergahım otobandan Bahçeşehir - Gayrettepe)
2. Bu motorun güvenlik olarak diğer tipteki motorlara göre kıyaslamasını yapabilecek kimse var mı ?
3. Sanırım Kış aylarında motora binmek zorunda kalabilirim. Kıyafetler gerçekten mağazacıların dediği kadar yağmur, rüzgar vs den koruyorlar mı? Ayrıca kışın motor kullanan arkadaşların tecrübelerini duymak isterim (Sürüş şartları, kış bakımı, motorun temizlenmesi, çamur vs vs gibi)
4. Motorunu Kredi ile alanlar ne şartlarla aldıklarını ve kasko fiyatlarını (sanırım kredi alırken zorunlu) anlatabilirler mi?
5. Pek fazla ekonomiden anlamam taşıt kredisi ( kasko, rehnli ruhsat vs masrafları) ile mi yoksa tüketici kredisi ile mi almak daha uygun ?
Sorularım ile vaktinizi aldıysam özür dilerim. Yaş 35 artık bazı şeylere kara verirken 3 kere düşünüyor insan : ))
Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.
Umarım en kısa zamanda Regal Raptor listesinde adımı göreceksiniz..
Inanc Ali Ozdemir
