fes71
Tarih: 2005-11-06, 16:42:27
http://www.parkhave.dk/default.aspx?nav=339&con=varegrupper&id=18
Sanırım linkteki bir Danimarka sitesi ve Mart 2006'da gelecek diyor ama ben bekleyemeyeceğim.8-9 Kasım gibi alıyorum inşallah.Yetti artık taş bile yağsa bineceğim.
Dostum 2006 modelinin 11 Mart ta satışa sunulacağını belirtmişsin ama
Danimarka da!
Türkiye ye gelir mi bunu SARIKAYALAR dan öğrenebilirsiniz!!! :bounce:
Bizim şu an kullandığımız su soğutmalı 250cc.nin
Danimarkadaki satış fiyatı....
27490 DKK. =
5917 YTL. eder.
2006 modeli geldiği zaman bu motorun satış fiyatı ise
Üzerini çizip 11 Mart 2006 da
21998 DKK. =
4735 YTL.ye satılacağını belirtmişler...
Bizim motorun havasoğutmalısı ise (Jinlun gibi olan)
17998 DKK. =
3874 YTL. ye satılıyor...
11 Mart 2006 da satılacak olan 2006 modelinin ise ( ne farkı var anlayabilmiş değilim sadece radyatörü büyük gözüküyor ve vitese topuk için kol koymuşlar o kadar!)
satışı
24998 DKK. =
5381 YTL. olacağı yazılmış...
Türkiyedeki vergiler ve özel
!'^+%&/()(/&&%+^'! vergileri ile Danimarkadaki vergiler ne durumda bilen varsa kıyaslamasını yapabilir...
Bu arada
Keeway Landcruiser 250cc.
37625 DKK. =
8100 YTL... satılıyor...
Bu motoru bekleyen dostlara
K O L A Y G E L S İ N ! :santa:
Keeway ARN 125 ise
16995 DKK. =
3662 YTL. ye satılıyormuş... Keeway bayilerinden Keeway ARN 125 öğrenilip kıyaslama yapılabilir. :thumleft:
Bizim motorun 150cc. tek silindirli ve hava soğutmalı olanı
(Keeway Superlight ile aynı olan) ise
9998 DKK. = 2155 YTL. ye satılıyor Ç o k. . . e n t e r e s a n !!!!!
:king: