Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
189
bu tarz motorlardan fazla bi beklenti olmamalı bence,hız isteyen naced yada race almalı,bunlar keyif işi,rahatına düşkün,yolda giderken mekandan keyif alan insanlara göre,jinlun u bilmem ama raptor verdiğn para değer bence
özelikle resimdeki 2006 modeli TR gelecekse bu başlık coşar, getirceklerini sanmam gelmeyen hava sogutmalı modelleri var :silent:
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
shadowofspirit Tarla başından inen ben ve arkadaşımdı eğer gördüğün motorların biri siyah biri kırmızı ise bizdik

SciK Boy Roptorun 2. eli 1-2 tane satıldığını duydum ama bulman çok zor motor çıkalı 3-4 ay oldu daha

Ben Motorumla en fazla 125 yaptım arkadaşlar daha fazla gidermi bilmiyorum ama ne bir titreme vardı nede zorlanma ilk 1000 km benimde 2 vites 35-40 tan sonra bağırıyordu şimdi 45 ten önce 3 e geçmiyorum özellikle 300 km den sonra motoru yavaş yavaş açmanızı tavsiye ederim
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
SicK_BoY
Tarih: 2005-11-02, 03:02:36
sormak istediğim şu DD250E'nin 2.elini bulabilirmiyim acaba?
lustral satıyor bir mail at istersen...
lustral
Kayıt: Oct 27, 2005
Mesajlar: 1
Tarih: 2005-10-27, 23:35:05

Selam Arkadaşlar,
Bursalı varmı diye sormuş bir arkadaşımız: EVET var ben.
Bu arada henüz 600 km de olan motorumu satıyorum. Alındığı günkü kadar temizdir. 500 km servisi yapıldı ngk buji takıldı. hyosung gt 650 almak istiyorum çünkü 250 uzun yolda beni kesmedi. ilginenler mail atabilir. [email protected] . fiyat pazarlıksız 3250 ytl. plaka 16 ( bursa )

kaldera dostum tabiiki buluşacağız ama şu yağmurlar tüm motorları otoparka yatırdı yaw.

designer-samo
2006 ya bu gelirmiki bu model,dady e bakmam bu gelirse
Walla arada pek fark göremedim doğrusu... Hatta eksileri var gibi geldi bana... Artçının arkandan düşüp kaybolması gibi :sunny:

Herkese selam
GreatWhiteShark
abi iyi demişsinde ben geçmi kaldım acaba benim motorla

Dostum geç kaldığını sanmıyorum ama kaç KM. de olduğunu da yazmamışsın aslında... Ama dediğim gibi deneme olsun diye ben bu devirlere çıkmıştım... En uygun devri ve hızı zaman geçtikçe sen daha iyi ayarlayacaksın bu makinada...
Bence 100 km. ile gayet güvenli bir sürüş gerçekleşiyor... Unutma bu süratten fazla gidersen de karbüratörün ikinci boğazı devreye giriyor ve yakıt sarfiyatın artıyor...

Rüzgarınız bol olsun hava da güneşli... :queen:
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
selam lar yağmurda cıkmıyacagım demiştim ama dayanamadım iki gündür işe motorla giittim. (bunda arka tekerin yagmur lastiği olmasını öğrenmem, yagmurluk alt almam ve sabahları uykumdan feragat edememem etken) valla kendimi kurye gibi hissettim ama çok keyif aldım. Ayaklarımda çizme olsaydı daha iyi olacak bot olunca bilekten biraz su giriyor.
Gerçektende on teker den paçalarım baya bir çamur oluyor. raptor SS süpürgeligi taksa da görsek :bounce:
650 km ye geldik maşaallah hiç bir sorun yok tek sorun eve gelince yaklaşık yarım saat motoru silmek.Baplamak.
Planlarımda parkta ona uygun bir yer hazırlamak var ama önümüzdeki ay bakalım.

Herkesin Ramazan Bayramını kutlarım . Iyı Bayramlar...
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Oncelikle herkesin mubarek ramazan bayramını kutlarım.
Ben motosikle isine 8-9 ay once merak kazanan birisiyim.Fazla sayılmayacak kadar motosiklet tecrubem var hatta 2 ay kadar once kursa yazıldım A2 ehliyet almak icin ve 22 Ekim de talihsiz bir sekilde sınava gittim fakat okul Maltepe yazmasına ragmen Küçükyalı da cıkınca 11:05 de okula yetisebildim ve benim gibi yaklasık 20 kisi ile beraber sınava alınmadık bircok cabamız basarız oldu ve mecburen 10 Aralık ık bekliyoruz:(
Bu arada gecenlerde ilk defa motosiklet kullandım yani kurs aracılıgı ile, B sınıfı ehliyetim var ve iyi derece araba kullanıyorum,iyi derecede de bisiklette kullanıyorum bu yuzden hic zorlanmadım bence sadece pratik yapmam gerekiyor 80-90 km hız yaptım viteslerede alıstım dengede iyiydi.
Su anda motorum yok ( Babamın kullandıgı ama 4 senedir yatan binilmeyen 1955 BMW haric ) ve ben de 8-9 aydır arastırmalarımdan ve forumları ve bu forumu takip ederek REGAL RAPTOR almayı dusunuyorum insallah bir aksilik cıkmazsa 2-3 ay icerisinde de alacagım.

Herkese saygı ve sevgilerimle.
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
Çamurluk paspaslarını takmadım yakışmadı çok ıydırık oldu daha küçük ve şık mobilet paspası buldum siparişi verdim pazartesi gelecek takacağız İşallah O zaman resmini koyarım

Metoroloji yarin yağmurlu tahmin ediyor :salut:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
88
yasinsubay, dediğin gibi bol bol pratik yapman lazım. Ama asıl motor kullanmak sokak aralarında olacak. Uzun düz yolda gitmek zor değil. Yayalar, rabalar, köşeler falan... Pratik yapmadan dalma sokaklara derim :cat:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
valla ilk defa ciddi anlamda motor kullanmıstım 80-90 yaptıgım gibi cıktım genisce bir kaldırıma dar yerlerden kaldırım inis cıkıslardan ancak bir motorun gecebilecegi yerlerden ve dur kalk calısarak baya alıstım aslında bir de insan kullanınca binmek istiyor cok zevkli geliyor iki teker insallah bende bir raptor alıcam 2-3 aya kadar ve 1-2 hafta sokak aralarında ve soyle bir sile yapıp gelicem alısmak icin.
Herkese sevgiler
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
189
cyunus, 35 den önceki sayfadan koydum bende resmi ,ama gelirse eger ben ona talibim sırtlık filan ben sevmiyom zaten ,şasisi de uzun çatal boyuda tam istediğim gibi yani gelecekse fuarda görürüz zaten foto da regalin arması var tabi sonradan yapıştırmadılarsa, bende deli gibi dady-250 nin oldugu bayii leri geziyom hepsine de bindim :cherry: sağolsunlar yardımcı oluyolar ,2006 da gelmezsede yaza alicam regali valla ,bekliyemem 2007 filan , 2006 die şu ne tür oldugu belirsiz motoru saticaklarsa :farao: kalsın almiyim ondan
kullanan arkadaşlar özellikle 1000-2000 i devirenler benzin tüketiminiz ne alemde en son 3.5 civarında diyoduz aynımı hala :silent:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
fes71

Tarih: 2005-11-06, 16:42:27

http://www.parkhave.dk/default.aspx?nav=339&con=varegrupper&id=18

Sanırım linkteki bir Danimarka sitesi ve Mart 2006'da gelecek diyor ama ben bekleyemeyeceğim.8-9 Kasım gibi alıyorum inşallah.Yetti artık taş bile yağsa bineceğim.

Dostum 2006 modelinin 11 Mart ta satışa sunulacağını belirtmişsin ama Danimarka da!
Türkiye ye gelir mi bunu SARIKAYALAR dan öğrenebilirsiniz!!! :bounce:

Bizim şu an kullandığımız su soğutmalı 250cc.nin
Danimarkadaki satış fiyatı....27490 DKK. = 5917 YTL. eder.
2006 modeli geldiği zaman bu motorun satış fiyatı ise
Üzerini çizip 11 Mart 2006 da 21998 DKK. = 4735 YTL.ye satılacağını belirtmişler...

Bizim motorun havasoğutmalısı ise (Jinlun gibi olan) 17998 DKK. = 3874 YTL. ye satılıyor...

11 Mart 2006 da satılacak olan 2006 modelinin ise ( ne farkı var anlayabilmiş değilim sadece radyatörü büyük gözüküyor ve vitese topuk için kol koymuşlar o kadar!)
satışı 24998 DKK. = 5381 YTL. olacağı yazılmış...
Türkiyedeki vergiler ve özel !'^+%&/()(/&&%+^'! vergileri ile Danimarkadaki vergiler ne durumda bilen varsa kıyaslamasını yapabilir...

Bu arada
Keeway Landcruiser 250cc. 37625 DKK. = 8100 YTL... satılıyor...

Bu motoru bekleyen dostlara K O L A Y G E L S İ N ! :santa:

Keeway ARN 125 ise 16995 DKK. = 3662 YTL. ye satılıyormuş... Keeway bayilerinden Keeway ARN 125 öğrenilip kıyaslama yapılabilir. :thumleft:

Bizim motorun 150cc. tek silindirli ve hava soğutmalı olanı
(Keeway Superlight ile aynı olan) ise 9998 DKK. = 2155 YTL. ye satılıyor Ç o k. . . e n t e r e s a n !!!!!

:king:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Evet Japon bujilerinden ve Çin motorumdan memnunum...
Sorun yoktur. :queen:

Depo boşaldı ve 10 günden beri motor yatıyor ama salı günü hava iyi olursa işe motorla gideceğim ve gitmeden önce fulleyeceğim...
O zaman bilgi veririm...

Şu Danimarka sitesinde ise 1 litre ile 20-30 km. gidilebilir denmiş...

Bu da demek oluyor ki 3,3 litre ile 5 litre arası benzin kullanarak 100 km. gidilebilir...
Km. de 86.666 TL. ile 130.000 TL. yakması normal diyor!!! :sunny:

Ben en son km. de 102.000 TL. hesaplamıştım sanırım... 1 litre benzinle 25,5 km. yani.... :king:
 
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
209
kaldera bu v3 modeli raptor dan bağımsız ayrı bi model forumda bakarsanda bu konuda başlık var zaten bu motor vitessiz 250cc scooter motorunu bu kasaya yerleştirmişler hatta bunun satışı şu an başladı fiyatıda 4300 ytl civarı bişey olması lazım
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
Selam ironic aramıza hoş geldin,
Bende sizin gibi yeni kullanıcıyım valla havaya bakmadan her sabah işe gidip gelmeye başladım acaip keyifli
bu gun çizme aldım aldığım yerde motor ile gitmiştim çizmeleri giydim motora atladım ama gidemiyorum. Aykon da vites cubugunu yukseltmeme ragmen çizme girmedi. Saolsun motosa Engin hemen pense tornovida halletti . Çizmeler ,yağmurluk vs herşey full yağmur olmasına rağmen acaip keyif alıyorum. (bayram boyunca zavallım örtü altındaydı ).
Yağmur çamur bakmayalım şu buluşmayı ayrlıyalım mühim olan rüzgar olmasın.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
son yakuza hoşgeldin
madem aykondansın bir şey soracağım.arka fren pedalını ben biraz yukarı almak istedim,frezeli yerden söküp çıkardım bir iki santim sola alıp tekrar yerine oturtmak istedim ama pedala yakın yerde alt tarafta bir kontralı cıvata var oraya dokunuyor.o cıvata komple mi çıkarılacak yada iptal mi edilecek.eger oraya koymuşlarsa vardır bir bildikleri diye düşünüp tekrar eski haline getirdim.ama ben padalı daha yukarıda istiyorum, nasıl yapalım?buraya gelin demeyin gelmem mümkün değil... :silent:
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
4
Tuncay (son yakuza) merhaba,
Ben özelikle yedek parça fiyat listesi hakkında bir gelişme varmı onu merak ediyorum ve 2006 modeli konusunda bilgi almak istiyorum gelecekmi, koşulları ne olacak ve daha fazla online olursanız daha iyi olacağı kanısındayım çünkü diğer form sayfalarını gezdiğimde diğer markaların çoştuklarını görüyorum, ben firmanızdan ve motorumdan şu ana kadar memnunum hatta ilk geldiğimde seninle tanışmıştık sonra murat beyle devam ettik ufak tefek sorunlarımız oldu ama olası bir şekilde hallettik, TEŞEKKÜR EDERİM.
Sizleri burada sıkça görmeye ihtiyacımız var, daha sık görüşmeyi diliyorum.
Dün yeni kayıt olmuştum selamımı alan arkadaşlara teşekkürler.
Ben ilk defa motor kullanıyorum ve motorumu sevdiğim için alışma sürecim kısa sürdü, kullanımı rahat ve keyifli, bence (fiyat ve performansı düşünürsek) sınıfının en iyi motoru bu nedenle görsel vs. tanıtım anlamında örneğin internet sitesi, gazete reklamı biraz daha profesyonel yaklaşılarak yapılmalı diye acizane düşünüyorum...
Kolay gelsin :cat:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
sonyakuza

Tarih: 2005-11-07, 21:01:50

GreatWhiteShark, slm beyhendi

Selam dostum aramıza hoşgeldin... :queen:

ironic

Nereden: İstanbul
Motosikleti: Regal Raptor - Dadwy DD250E-9
Tarih: 2005-11-07, 13:11:18

Merhaba arkadaşlar, motorumu üç hafta önce aldım

Dostum sen de aramıza hoşgeldin... :queen:

Potenza
Tarih: 2005-11-08, 15:13:11 Mesaj konusu:
bizim soru havada kaldı sanırım

Dostum bu topicte hiçbir soru havada kalmaz... Senin sorunu önceki sayfalarımızda konuştuğumuz için kimse dikkate almmamış sanırım... Bu da senin topiği okumamış olmandan kaynaklanıyor. :rendeer:
http://www.motosiklet.net/modules.p...pic&t=5813&postdays=0&postorder=asc&start=372
Bu sayfaya bir bak! :cat:

Bir de cam olayını sormuşsun... Bildiğim kadarıyla takılabiliyor ama Regal de bugüne kadar takan görmedim... :silent:

petitfalcon
dostum siyah daha asil ama kırmızı da göz alıyor... İkisini de al bence... Kim istemez bir sarışın birde esmer sevgilisi olsun ve özellikle de ya O ya BEN demeyen... :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
88
DADYWciler arasına girmek için ismini yazdıranlar unutmasınlar ki bir daha çıkamazlar :p cezası gruptaki herkese yemek ısmarlama olur. Ona göre söz verip yazdırsınlar isimlerini :queen: grupta eksilme olmasın, diğer markalardan farkımız olsun dimi?
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
7
mtorsiklet süper aldığıma çok memnunum motoru alalı daha 2 hafta oldu maşallah tıkır tıkır işliyor, bornovadaki mağza bana hertürlü kolaylığı sağladı ve kafama takılan her soruyu istediğim zaman cevaplıyorlar :)
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Bugun 25,26 YTL. benzin aldim... 9,79 litre...

Km. 247 km. yi gosteriyordu...

102.267 TL./km. yakmis...

100 km. de 3,9 litre yakmisim... Bu sabah 5. veya 6. mars bastigimda calisti ama hava soguk sayilirdi ve 12 gunden beri otoparkta yatiyordu... 8-10 dakika kadar motoru isittiktan sonra ise gittim... Aksam ilk seferde calisti, eve geldim ve benzin full doldurdum ve hesabi buna gore yaptim... Bu hesaplamalari sehir ici diye dusunmek lazim... Km. de 10 Ykrs. un altina dusecegim sonunda ama ne zaman? :wiinkk:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
son yakuza ya bir konu hakkında danıştım ama cevap vermedi sebebi ne ola ki? :silent:
ayrıca raptorda ön camdan söz ediliyor.ben kask ve mont almak için sirkeciye gittiğimde bir tane gördüm.çeşitli yerlerinden ilave parçalarla tutturulmuştu,hiç de hoş durmuyordu ben beğenmedim.tavsiyede etmem şahsen kimseye.
raptorcu arkadaşlar listesi uzuyor ama istanbullular bir de hangi semtten olduklarını ilave etseler o boşluklara kim nerde ikamet ediyor, kim kime daha yakın bilirdik..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst