arkadaşlar bende baktım sınav sonuçlarına büyük beyaz ın dediği gibi 100 puan almışız beraber..kaldı 26 kasım :queen:
pazartesi günü sabahtan seyahate cıkıyorum tekrar

ale: ayın 24 ü akşamı bakalım nerden yola çıkacam istanbula sınava girmek için..
hani hep diyorumya motora binmeye fırsat blamıyorum zamansızlıktan dolayı..
bugün bari bir çalıştırayım dedim.bujileri geçen gün değiştirmeme rağmen yine çalışmadı.bujileri söküp baktım ateşleme yapıyor.ama bir türlü çalışma moduna girmedi.jikleyi çektim, hiç gaz vermedim boğulmasın diye.hiç banamısın demedi.sanki motor sehpada, marşa basıyorum,biraz aksırsa tıksırsa diyecemki ha hayret çalışacak.yağmurda vardı kartalda...ıslandım, bir de yetmezmiş gibi sanırım martıydı şaaap diye yukarıdan tam üstüme .. :queen: bu kadar şey bir kuştan nasıl çıktı anlamadım,sanki biri yukardan poşeti üzerime boşalttı.. yani gerilmişim zaten çalışmıyo diye.evden bağırıyorlar napıyosun gir içeri bu yağmurda şaşırdınmı.
en son on beş gün önce çalıştırmıştım .bir kaç dakika da çalışmıştı.ufak bir tur yapıp garaja koymuştum.eee noliiki buna .bana küstü mü ne :cherry: anlamadım gittti.sınav günü napcaz acaba .kendi motorumla girerim sınava diyordum.
diğer kullanıcı dostlarım ne yapıyor acaba ?sizlerdede bu sorun varmı.benimki çalışmıyo.içinde 98 oktan benzin var bu sıkıntı yapıyor olabilirmi acaba?motorun üzerinden buji olarak ngk marka cr6hsa numarlı buji çıkıyor.onbeşinci km de ateşleme yapmadığı için değiştirmiş,yeni bujileri takınca tek marş çalışmıştı.benim motorun acaba karbüratöründemi bir sorun var.?ama yirmi km deki motora nolur yaw.. :silent:
benim hayatımda dakikaların bile çok önemi var.bırakın gezmeyi çalıştırmaya bile razıydım.

ale:
bu arada raptorcuların içinde bu çantalardan ve elcik püsküllerinden isteyen varsa imalatçı ustası var izmirde yapabileceğim bir şey varsa yardımcı olabilirim.hafta sonu izmirdeyim...
pistolz' Alıntı:
motorun hoş görüntüsü konusunda fikrim değişti çünkü ön teker çok yakın şasiye
bence yanılıyorsun dostum motorun görünüşünde hiç aykırılık yok bence mesafesi yeterli uzunlukta