Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
crea Hoş geldin

Erdem abi egzoz'un sesinden memnunmusun Perşembe günü konuşmuştuk unuttunmu :mrgreen: Neyse ben önümüzdeki ay yaptırcam (Daha güzel ses çıkarsın istiyorum)
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
65
Arkadaşlar iyi akşamlar.
Bu gün ilk defa gördüm hava soğutmalı Raptor'u. Türkiyede seri olarak satışa sunuldu mu ?

Sorularım artıyor ama .. Motor koruyucu (Engine Guard) yasaklanması olayını anlatır mısınız?
Artık kullanılmayacak mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
63
En azından BP'ye uğrayıp sizlerle tanışmak isterdim ama hala işdeyim ve Çamlıca'dayım. Muhtemelen ben oradan geçerken sizler gitmiş olursunuz. Gelecek RR'cılardan sadece Ahmet'i tanıyorum.
Ahmet sen etkinliklere baya bir katılmaya başlamışsın arkadaşım:cat:[/QUOTE]
can gerçekten çok keyif alıyorum seninde adın geçiyo bir çok yerde ama denk gelemedik bir türlü, salı akşamları secret garden'dayız gel bence...uzun yol kaldı gurup halinde gitmediğim o da olacak inşallah...:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Başlık şiştiğinden dolayı temizlik yapılmaya başlanmıştır...Burda amaç başlığı takip eden kullanıcıların içi boş 50 mesaj okumalarından içeriği deneyim ve bilgi olan 20 mesajı sıkılmadan okumalarını sağlamaktır..Bu temizlik yüzünden üyelerin mesajlarında eksilmeler olacaktır
saygılar
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
arkadaslar motor guzel ama max suratı 250cc ıcın cok dusuk bence bende kymco granddınk150 13hp motor var tek basıma 130km ıkı kısı 120 km ye cıkıyorum.kızmak darılmak yok ama..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maverıck' Alıntı:
arkadaslar motor guzel ama max suratı 250cc ıcın cok dusuk bence bende kymco granddınk150 13hp motor var tek basıma 130km ıkı kısı 120 km ye cıkıyorum.kızmak darılmak yok ama..
Bunda kızacak darılacak bir şey yok ki. Bu sürat seni tatmin etmeyebilir. Yalnız bu nihayetinde bir cruiser. Sürat namına fazla bir şey beklemek anlamsız olur ki 140 km/s'de fena bir hız değil.

ARKADAŞLAR; bugün saat 15.00 15.30 gibi Katrancı olacağım. Gelecek olan varsa saati denkleştirebiliriz. Muhabbet olur, gönüller coşar :)
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
65
Arkadaşlar dün aksam bir soru sormuştum bilen arkadaşların görüşlerini öğrenmek istiyorum.
Motor koruyucunun yasaklanması konusu ve hava soğutmalı Raptor'un Türkiyede seri üretimde olup olmadiğı
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARKADAŞLAR; bugün saat 15.00 15.30 gibi Katrancı olacağım. Gelecek olan varsa saati denkleştirebiliriz. Muhabbet olur, gönüller coşar


benimde arka stop yanmıyor.olmazsa oraya bende ugrayacagım tanışırız artık...
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
arkadaşlar selam...arka amortisörleri ayarlamak istiyorum...tornavida ile zorlandım.baktım nikelajlar bozacağım bıraktım..acaba bunun özel bir anahtarı filanmı var? benim motordan çıkmadı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BABAADAM' Alıntı:
benimde arka stop yanmıyor.olmazsa oraya bende ugrayacagım tanışırız artık...
Orada görüşürüz diyelim o zaman.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nmurataydin' Alıntı:
arkadaşlar selam...arka amortisörleri ayarlamak istiyorum...tornavida ile zorlandım.baktım nikelajlar bozacağım bıraktım..acaba bunun özel bir anahtarı filanmı var? benim motordan çıkmadı...

Takım çantasından böyle bir anahtar çıkması gerekiyor, diğer takımlar varda birtek bu mu yok ,yoksa senin motorundan hiç mi takım çıkmadı, akü dolabının yanındaki üçgen anahtarlı yerde olması gerekiyor.



 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
69
Amortisör Ayarı

nmurataydin' Alıntı:
arkadaşlar selam...arka amortisörleri ayarlamak istiyorum...tornavida ile zorlandım.baktım nikelajlar bozacağım bıraktım..acaba bunun özel bir anahtarı filanmı var? benim motordan çıkmadı...

Amortisör ayarı için özel anahtar var. Çünkü bu ucu kancalı ve hilal şeklindeki anahtarın kancalı kısmı ayar deliklerine geçiyor ve hilal kısmı amortisörü kavrıyor. Sonra elinde bir bezle beraber güçlü bir şekilde kolu çeviriyorsun. Ayar numaraları 1 çok yumuşak normali 2-3 ancak yüklü olursa 4-5 olabilir. Bazı arkadaşların motorlarındaki amortisör ayarları farklı ayarlarda. Bu farklı ayarlar tabii ki bilerek değildir, servisten o şekilde montajdan çıkmış olabilir. Farklı ayarlı amortisörler çukurdan geçerken motorun arkasını yumuşak ayarlı olan yani küçük numaralı ayarda olan amortisör yönüne doğru birkaç milim de olsa atar. Düzde yumuşak ayarlı yöne doğru hafif basıklık olur. Bu da denge hususunda tehlikedir. VİBRASYON YAPAR. Dolayısıyla her iki amortisör ayar numarası da kaç olursa olsun ama eşit olsun.
Sağlıklı günler kazasız sürüşler.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teror' Alıntı:
Başlık şiştiğinden dolayı temizlik yapılmaya başlanmıştır...Burda amaç başlığı takip eden kullanıcıların içi boş 50 mesaj okumalarından içeriği deneyim ve bilgi olan 20 mesajı sıkılmadan okumalarını sağlamaktır..Bu temizlik yüzünden üyelerin mesajlarında eksilmeler olacaktır
saygılar

Ellerine sağlık kardeşim, geç bile kaldınız, kimse aradığı cevabı bulamaz olmuştu.:cat: :cat: :cat:

caser' Alıntı:
Arkadaşlar iyi akşamlar.
Bu gün ilk defa gördüm hava soğutmalı Raptor'u. Türkiyede seri olarak satışa sunuldu mu ?

Sorularım artıyor ama .. Motor koruyucu (Engine Guard) yasaklanması olayını anlatır mısınız?
Artık kullanılmayacak mı?

Kardeşim Regal-Raptor şu an Türkiye de üretilmiyor fakat İthalatçı firma Sarıkayalar Denizlide çok büyük bir alanda yapılanmaya başladı orada regal i üreteceklerini söylüyorlar, hadi hayırlısı.

Motor koruyucuları neden yasaklasınlar ki, özgür bir ülke ve serbest piyasa ekenomisi, adam üzerine zararlarını da yazdıktan sonra bir sorun olmaz, benim fikrim, yasak konusunda ben hiçbir duyum almadım, ama asla ben kullanmıyorum.:farao: :farao:

Bakırköy civarı motoruları olarak düzenlediğimiz cuma geceleri toplantımıza katılan regalci dostların resimleri.



Ahmet ve Zafer hararetli bir şekilde regali anlatıyorlar



Regale olan merak ve ilgi hiç bitmiyor.



Şunun asaletine bakın.



Bu da Mehmet Aksu kardeşimizin binmeye kıyamadığı, bu yüzden de sürekli depoda tuttuğu kırmızı regali, alalı neredeyse 2 ay oldu hala 45 Km de, Mehmet beni kızdıracaksın bigün senin motoru alıp Gaziantepe gideceğim, bak o zaman nasıl açılır, gidiş geliş 2500 Km.:queen: :queen:



Bir regal meraklısı daha, alalım sanada be Kemal şunun güzelliğine baksana:cat: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
69
Müslüm kardeş
Motor dediğin nedir ki senin canın sağ olsun motor eskir gider yenisini alırsın ama dotluklar eskidikçe güzelleşir pekişir. Sizin gibi dost arkadaşlarla gezmeyince tek başına motor sürüş keyfi olmaz bence. o yüzden bugünkü 45 km. yi beraber 450 lere 4.500 lere çıkaracağız inşallah sağlıklı kazasız sürüşler ile selamlar
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
teşekkür ederim müslüm baba..üşenmemişsin ve resmini yollamışsın amortisör ayar aletinin...ben 2. el aldım motoru aldığım arkadaş motorun üzerinde ne bir el aleti bırakmış nede el kitabını getirmiş...nasıl bulurum o aletten bilmiyorum..belki yaptırabilirim ancak...herşeyini 10 numara yaptım motorun ne ses kaldı ne zırıltı..bir tek amortisör ayarı kaldı..2 kişi bindiğimizde sanki amortisör vuruyor gibi..
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
90
arkadaşlar merhaba ben samsundan okan sitenize yeni kaydoldum ama 4 aydır regal sahibiyim üstelikte belkide hiçbirinizin bilemediği kadar bu motorda bilgi sahibiyim (sanırsam) 2, vites dişlim kırıldığında motoru komple rektefe eder gibi söküp taktım tabi bir bilenin yardımıyla ama çoğu işi yine ben yaptım
çok basit bir çalışma prensibi var ayrıca şanzıman çok sade ve basit aynı zamanda nazik yapılmış
dikkat edin derim fazla vuruntu yaptırırsanız elinizde kalabilir benim motorda olduğu gibi ayrıca nasıl resim yollayacağımı bilmiyorum yollayabilirsem ön cam taktım görmenizi isterdim
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
69
nmurataydin' Alıntı:
bir tek amortisör ayarı kaldı..2 kişi bindiğimizde sanki amortisör vuruyor gibi..
Arkadaşım ben Atatürk Hava Limanı altı İDTM sahasındayım yakınsan ara ve gel amortisörünü ayarlarız iki dakikada ayrıca tanışır sohbet ederiz. Mehmet Aksu 0212 465 76 60
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
Aksu' Alıntı:
Arkadaşım ben Atatürk Hava Limanı altı İDTM sahasındayım yakınsan ara ve gel amortisörünü ayarlarız iki dakikada ayrıca tanışır sohbet ederiz. Mehmet Aksu 0212 465 76 60
Kusura bakma dışarıdaydım şimdi geldim yeni gördüm mesajını...Keşke çok isterdim ben Marmaristeyim....yinede saolasın...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nmurataydin' Alıntı:
teşekkür ederim müslüm baba..üşenmemişsin ve resmini yollamışsın amortisör ayar aletinin...ben 2. el aldım motoru aldığım arkadaş motorun üzerinde ne bir el aleti bırakmış nede el kitabını getirmiş...nasıl bulurum o aletten bilmiyorum..belki yaptırabilirim ancak...herşeyini 10 numara yaptım motorun ne ses kaldı ne zırıltı..bir tek amortisör ayarı kaldı..2 kişi bindiğimizde sanki amortisör vuruyor gibi..

Rica ederim dostum inan zevk alıyorum, sen bu takım çantasını aldığın vatandaştan bi sor,gerçi sormuşsundur ama,yok derse, bu takımları sarıkayalar adrese gönderiyor,sarıkayaların adresini ve telefonlarını bul ara sana göndereceklerdir, sarıkayalarda parça işi biraz düzelmiş sanıyorum,halledeceklerdir,

KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.

Aksu' Alıntı:
Müslüm kardeş
Motor dediğin nedir ki senin canın sağ olsun motor eskir gider yenisini alırsın ama dotluklar eskidikçe güzelleşir pekişir. Sizin gibi dost arkadaşlarla gezmeyince tek başına motor sürüş keyfi olmaz bence. o yüzden bugünkü 45 km. yi beraber 450 lere 4.500 lere çıkaracağız inşallah sağlıklı kazasız sürüşler ile selamlar

Sağol Mehmet kardeşim,allah razı olsun,inşallah hep beraberiz,ama sen şu Ankara işini bi düşün,:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
okan0055;

4 ay sonra aramıza hoş geldiniz. regal konusundaki tecrübelerinizden faydalanmak isteriz. bazı arkadaşlar 1 yıldır regal kullanıyor ama dişli kırma konusunda sizin kadar bilgi sahibi değiller. söz konusu dişliyi nasıl oldu da kırdığınızı açıklarsanız iyi olur.

Can.;

motor bloğundan gelen ses ile ilgili "3000 km.den sonra bizim motorlarda subap ayarı yapılması gerekiyor" diyorsunuz. daha önceden arkadaşlardan böyle bir şey yaptıran olduğunu hatırlamıyorum. var mı arkadaşlar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst