Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Arkadaşlar şu aralar ciddi şekilde cruiser bakıyorum. Aklımda birkaç model var ama Regal almaya daha yakınım. Buradaki (k.mustafapaşa) bayiide regalin 125 cc lik bi modeli var. Motoru bilen arkadaş var mı? Ben ilk defa gördüm regalin kendi sitesinde motor var. Türkiyede ilk defa galiba o bayiide.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Carlitoturco' Alıntı:
Arkadaşlar şu aralar ciddi şekilde cruiser bakıyorum. Aklımda birkaç model var ama Regal almaya daha yakınım. Buradaki (k.mustafapaşa) bayiide regalin 125 cc lik bi modeli var. Motoru bilen arkadaş var mı? Ben ilk defa gördüm regalin kendi sitesinde motor var. Türkiyede ilk defa galiba o bayiide.

Alacaksan 250 lilik al.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
arkadaslar ben bu sıralarda motosiklet alicam.. benim tarzim budur diyemiorum ama sizlere sorayim dedim..
kaliteli bi motor almak istiyorum istanbul trafiginde seri olarak aralardan . kacabilecegem . sorun cikar parca lazim olursa hemen bulabilecegim bir motor istiyorum .bunun yanisira gösterisli olmasini ve üzerindeyken kendimi mutlu hissetmek istiyorum. para olarak en az 3 en fazla 5000 ytl ayarlicim
anlattigim üzere istedigim motor yamaha ybr 125 - yada regal raptor sunuda belirteyim gösteris meraklisi yada hiz delisi deilim . ama güzel olmali
ne önerirsiniz (trafik konusunu göz önünde bulundurun lütfen)
saygilirimla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gucci' Alıntı:
arkadaslar ben bu sıralarda motosiklet alicam.. benim tarzim budur diyemiorum ama sizlere sorayim dedim..
kaliteli bi motor almak istiyorum istanbul trafiginde seri olarak aralardan . kacabilecegem . sorun cikar parca lazim olursa hemen bulabilecegim bir motor istiyorum .bunun yanisira gösterisli olmasini ve üzerindeyken kendimi mutlu hissetmek istiyorum. para olarak en az 3 en fazla 5000 ytl ayarlicimanlattigim üzere istedigim motor yamaha ybr 125 - yada regal raptor sunuda belirteyim gösteris meraklisi yada hiz delisi deilim . ama güzel olmali
ne önerirsiniz (trafik konusunu göz önünde bulundurun lütfen)
saygilirimla
O motoru bulduğunda bana haber ver ben de alayım :)
Şaka bir yana aslında sen kararını vermişsin zaten. Üzerindeyken mutlu olma işi tamamen sana bağlı. Yalnız verdiğin iki model birbirine zıt. Aralardan Regal Raptor'la her ne kadar kaçabilsen de YBR 125 kıvraklığını yakalaman imkansız. Fiyat aralığında 5000 ytl tavan sınırını anlayabilirim ama isteklerine cevap verecekse neden 3000 ytl'nin altında olmamalı.
Bu kısır bilgiler ışığında sana YBR 125'i öneririm.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gucci' Alıntı:
arkadaslar ben bu sıralarda motosiklet alicam.. benim tarzim budur diyemiorum ama sizlere sorayim dedim..
kaliteli bi motor almak istiyorum istanbul trafiginde seri olarak aralardan . kacabilecegem . sorun cikar parca lazim olursa hemen bulabilecegim bir motor istiyorum .bunun yanisira gösterisli olmasini ve üzerindeyken kendimi mutlu hissetmek istiyorum. para olarak en az 3 en fazla 5000 ytl ayarlicim
anlattigim üzere istedigim motor yamaha ybr 125 - yada regal raptor sunuda belirteyim gösteris meraklisi yada hiz delisi deilim . ama güzel olmali
ne önerirsiniz (trafik konusunu göz önünde bulundurun lütfen)
saygilirimla

İstediğin özelliklerin hepsini bir arada bulamazsın, kıvrak, şehir trafiğinde rahat yol yapayım diyorsan, kuryeci arkadaşların motoprlarından birini seçeceksin, gösterişli olsun diyorsan regal tarzı, çapır (chappır) motor alacaksın, ben regal imle elim alıştıktan sonra şehir içinde de çok kıvrak kullanabiliyorum, bence sen regal al.

KAZASIZ SÜRÜŞLER,

23 TEMMUZ DA HERKESİ DARÜLACEZEYE BEKLİYORUZ.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
demonicdreams' Alıntı:
O motoru bulduğunda bana haber ver ben de alayım :)
Şaka bir yana aslında sen kararını vermişsin zaten. Üzerindeyken mutlu olma işi tamamen sana bağlı. Yalnız verdiğin iki model birbirine zıt. Aralardan Regal Raptor'la her ne kadar kaçabilsen de YBR 125 kıvraklığını yakalaman imkansız. Fiyat aralığında 5000 ytl tavan sınırını anlayabilirim ama isteklerine cevap verecekse neden 3000 ytl'nin altında olmamalı.
Bu kısır bilgiler ışığında sana YBR 125'i öneririm.
cevaplar cok mantiklı . regal gercekten güzel vi su sogutmali
ama yamaha kalite ve esnek bi motor
kararim sole sekillendi regal alıp kullanirim eminim memnun kalicam . egerki memnun kalmazsam onu abime verip mondial mct sini satip yamaha alirim hem abim kar eder hem ben . bilgileriiz icin tesekkur ederim
"herzaman paylasmayi sevelim arkadaslar"
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
JengA' Alıntı:
ORHANAY bence de motorun güzel olmuş...Dün aklımdaydı ama güzel muhabbet arasında aklıma gelip de Mac Gyver'a soramadım şu sis lambalarını...Beni de yönlendirir misiniz

Moda yolundan beni toplayan gyazici ya , çok acemi bir motorcu ve çok yeni bir MT üyesi olmama rağmen beni hemen muhabbetlerinin ortasına alan Mac Gyver'a , kaldera ve erdem abilere özellikle teşekkürler...

Tekrar görüşmeyi iple çekiyorum , selamlar !

Bilgileri veriyorum sisi lambası için.
Beşiktaşta fulya tarafında migros var ve hemen karşısında mondial satış mağazası var kime sorsanız gösterirler.
Orada rıhtım tarafından gelen cad. içinde 20 metre içerisinde.
Mor Zealsun du sanırım dükkanın ismi küçük bir dükkan.
Oradan sis lambalarını temin edebilirsiniz.
Eğerki yardımcı olmazlarsa oradakilere seyrantepedeki diğer bayileri olan yerdeki burak beyi arattırın ve beni söyleyin hatırlayacaktır o yardımcı olacaktır size.
bir elektrikçide monte ettirebilirsiniz.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar bağişlayın yanıldım..
motor hyosung değil.. zealsun..işte resimleri..sizlerde görmüşsünüzdür zaten..
bu aparatların bazı değişikliklerle raptorda çok şık duracağını düşünüyorum...bilginize...


 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Dikkat

Arkadaşlar Regal dadyw almak üzereyim. Sorunlu bir motor satın almamak için Regal almaya karar verdim. Bu kanıya gerek sizin yazılarınıza gerek kullananlarla yaptığım diyaloglara dayanarak ulaştım. Sizlerin tekrar son bir kez fikrini almak istiyorum. Yaşayabileceğim muhtmel en büyük sorunlar ne olabilir? Siz bu motoru almasaydınız hangi motoru alırdınız(fiyat 4500ü geçmemek koşuluğuyla) ? Alıpta pişman olan arkadaş var mı? Neden Beni aydınlattığınz için hepinize tşkkr edrm.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
Arkadaşım ben bu motorla 6000'e dayandım şunu söylim kimse sorun çıkarmaz diyemez ama bu paraya bu motordan daha iyisini de alamazsın olay bu kadar basit
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Raptor_SS' Alıntı:
Arkadaşım ben bu motorla 6000'e dayandım şunu söylim kimse sorun çıkarmaz diyemez ama bu paraya bu motordan daha iyisini de alamazsın olay bu kadar basit

yok o kadar basit değil olsa söylerdim :cherry:

o fiyattan daha az bir fiyata epey az hatta bir fiyata zealsun da alabilirsiniz gerçi diyebilirsiniz o 150 lik bu 250 lik ama onda da full aksesuar var gene klaik rr cıların lafı olsun bu su soğutmalı dersiniz bende derim olsun oda yağsoğutmalı :cherry: birileri gene bana gıcık olur yağ soğutma şudur su soğutma şudur ayrımlara terimlere başlar :silent: o topiğide bu topiğice takip ediyorum henüz zealsunlardanda büyük bir sıkıntı yaşayan yok her kezde gayet memnun.rr da da öyle :bounce:
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
58
Dostum,

4.500 YTL'ye motor alıyorsun.

Bende napim diye çok düşündüm sonunda rr'de karar kıldım ve uygun bir vaktimde gidip alacağım. Bu fiyata Honda kalitesi beklemek yanlış olur :). Alcaz, bincez motor keyfini çıkartcaz ve ya daha iyisine terfi edeceğiz ya da bu motor işi çok sıkıntılı ve tehlikeli diyip bir daha motora binmiyeceğiz. Motor muhakkak sorun çıkaracak, mantıklı olmak lazım bu motorun maliyeti 250-400 $ arası bişey. Ama sabrın varsa bekle bir sene daha, üstüne bir 5.000 YTL daha koy biraz daha iyi bişeyler al.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Carlitoturco' Alıntı:
Arkadaşlar Regal dadyw almak üzereyim. Sorunlu bir motor satın almamak için Regal almaya karar verdim. Bu kanıya gerek sizin yazılarınıza gerek kullananlarla yaptığım diyaloglara dayanarak ulaştım. Sizlerin tekrar son bir kez fikrini almak istiyorum. Yaşayabileceğim muhtmel en büyük sorunlar ne olabilir? Siz bu motoru almasaydınız hangi motoru alırdınız(fiyat 4500ü geçmemek koşuluğuyla) ? Alıpta pişman olan arkadaş var mı? Neden? Beni aydınlattığınz için hepinize tşkkr edrm.

Kardeşim, benim nacizane fikrimi soracak olursan, alacağın motor hem şehir içinde hemde şehir dışında sana sorun çıkarmamalı, motorların en büyük sorunu biliyorsun hararet problemidir, ben o yüzden RR yi seçtim, yaklaşık iki ay oldu şu an 3000 Km yaptım, tek yaşadığım problem radyatörüm delindi, ama garantiden hemen değiştirdiler, başkada hiç bir problem yaşamadım, benim kadar da bu motora basan olacağını sanmıyorum, kerpe gezisinden dönerken gruptan erken ayrılıp Sevgili kardeşim Serkanla basabildiğimiz kadar bastık, sürekli 110-120 Km ile gittik izmit - istanbul 1 saat sürmedi hiçbirşey olmadı.

Şimdi sana seçiminle ilgili faydalı olabilecek bazı konuları aktarayım,

REGAL-RAPTOR

1- Su soğutmalı olmasından dolayı biraz daha profosyonel bir makine, yani motor üzerinde, hava soğutmalılardan farklı olarak,
a- Su soğutma radyatörü
b- Elektrikle çalışan soğutma fanları
c- Termostat (Motor ısınana kadar suyun radyatöre gitmesini önler ısınınca açılır suyu radyatöre gönderiri.)
d- Su pumpası var biz buna devirdaim pompası diyoruz
e- Radyatördeki suyu motora ileten su hortumları var
d- Motor için konan su var (Antifriz)

Bütün bu saydığım şeyler bir motor üzerinde sürücünün sürekli kontrol etmesi gereken şeylerdir, aynen araba gibi, ama bunların kazandırdığı şeyler,

a- Nanstop dediğimiz hiç durmadan istediğin kadar yol yapma
b- Şehir içi trafiğinde hararet görmeden istediğin kadar motor kullanma
c- Düzenli bir soğutma olacağından motor ömrünün uzaması
d- Yüksek devirde motor şişmesi olmadan saatlerce gaz basma,
gibi üstünlükleri var,

(Bütün bunlara rağmen REGALİYLE susuz OLARAK yolda kalmadan 250 KM yol yapan arkadaşımız da var,motor açıldığında sadece bir piston değişti)

Ayrıca motorun diğer aksamlarıda en kaliteli çin üretimidir.

Motorun tek eksiği bence hararet göstergesi ve benzin göstergesinin olmamasıdır, hararet lambası var ama yolda farkedilmiyor.

HAVA SOĞUTMALI MOTORLARDA İSE

En önemli sorun hararet den dolayı motor şişmesidir, sürekli uzun yolda 100Km den fazla gitmemeniz gerekiyor, motoru dinlendirmeniz gerek, gerçi zaten motor üstünde pek az insan sürekli 100Km gider, ben hiç durmadan 300Km gittim benzin bitmese dahada gidecektim, ama herkes dayanamıyor. En önemlisi şehiriçi trafiğinde dur kalklarda hava soğutmalı motorlar şişebiliyor,
birde zelasun marka motorlar hava soğutmalılar içinde en iyisi, motorun üzerinde ne ararsan var çok dolu bir motor, ama bana sorarsan REGAL-RAPTOR.

KARAR SENİN, KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.:cat:
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
Carlitoturco,
selam,
bu motoru ekim gibi aldım o gunden buyana 15 gün kar hariç her havada sabah akşam kullandım (evden 15 dakikada gelmeye başlayınca hiçbir kuvvet 1-1,5 saatlik araba işkencesini cektiremez) yağmurda çamurda bindim bazen motor çamurdan gözükmüyordu. (ama herzaman sildim parlattım ve sık sık bakıma soktum) bu gune kadar hiç bir sorun yaşamadım.
Forumda buji sorun olabilir demişler di .Ben yaşamadım ama yinede hemen değiştirdim. (Bu arada genelde clas serisinde aku sorunu yaşayanlar oldu. )
bunun alternatifi ne olur dersen. Bir masai ye bak derim.veya 3-5 fazla koy ıkıncı el japon al derim.
Ama sunuda soylim motor şehir içi için mükemmel şehirler arasında ise kişiye göre değişir benim için yeterli 100-120 rahatrahat ve uzun sure gidebiliyor.
AMA belli bir zaman sonra cc yukseltmek istiyor insan. Zira kanına motor virusu girmiş oluyor birkere...
Saygılar.
Not
Mühendis bey cevabınız için teşekkürler öğlen beşiktaşta var diye oğrendim iş yerime yakın bakıcam bulursam burada yazarım
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Rashit' Alıntı:
demek istedigim resimde gozuktugu gibi degil resimde boyutlari gayet normal gozukuyo ama diger cruiser lerle karsilastirmaya kalkarsan anlicaksin demek istedigmi kucuk abi motor gozumle gordum yani ne diyim ben de bu motordan alicaktim kararim kesindi simdi icime bi kurt dustu ya keeway bundan daha buyuk geldi bana tam istedigim gibi oluyo ama o da cok piyasa oldu ve cok sorun cikartiyomus cok kararsiz kaldim valla

baba bu soruya en ıyı cevabı ben verebılırım 4 ay once yazın basında keeway sl 150 aldım 3 ay sonra regal raptorlla degıstırdım ve bı kac arkadas daha degıstırdı daha fazla bısey yazmaya gerek yok gayet acık ve net alırsan pısman olmazsın arada daglar kadar fark var

gucci' Alıntı:
arkadaslar ben bu sıralarda motosiklet alicam.. benim tarzim budur diyemiorum ama sizlere sorayim dedim..
kaliteli bi motor almak istiyorum istanbul trafiginde seri olarak aralardan . kacabilecegem . sorun cikar parca lazim olursa hemen bulabilecegim bir motor istiyorum .bunun yanisira gösterisli olmasini ve üzerindeyken kendimi mutlu hissetmek istiyorum. para olarak en az 3 en fazla 5000 ytl ayarlicim
anlattigim üzere istedigim motor yamaha ybr 125 - yada regal raptor sunuda belirteyim gösteris meraklisi yada hiz delisi deilim . ama güzel olmali
ne önerirsiniz (trafik konusunu göz önünde bulundurun lütfen)
saygilirimla
eger motoru ıhtıyac ıcın alacaksan ybr 125 al ama keyıf yapmak gezmek tozmak ıstıyorsan regal raptor al
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
31
slm arkadaşlar bende junlin var ama niye herkes kendi motorunu över hepsi aynı yerden geliyor bana sanki kawasaki degilya junlinle karadenizi dolaştım tık yok olur olmaz yere eleştirmeyin lütfen sarsıntı yok görüntü regalden daha kibar bence maruder junlin sence BMC olsada ....!
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
batista123' Alıntı:
Carlitoturco,
selam,
bu motoru ekim gibi aldım o gunden buyana 15 gün kar hariç her havada sabah akşam kullandım (evden 15 dakikada gelmeye başlayınca hiçbir kuvvet 1-1,5 saatlik araba işkencesini cektiremez) yağmurda çamurda bindim bazen motor çamurdan gözükmüyordu. (ama herzaman sildim parlattım ve sık sık bakıma soktum) bu gune kadar hiç bir sorun yaşamadım.
Forumda buji sorun olabilir demişler di .Ben yaşamadım ama yinede hemen değiştirdim. (Bu arada genelde clas serisinde aku sorunu yaşayanlar oldu. )
bunun alternatifi ne olur dersen. Bir masai ye bak derim.veya 3-5 fazla koy ıkıncı el japon al derim.
Ama sunuda soylim motor şehir içi için mükemmel şehirler arasında ise kişiye göre değişir benim için yeterli 100-120 rahatrahat ve uzun sure gidebiliyor.
AMA belli bir zaman sonra cc yukseltmek istiyor insan. Zira kanına motor virusu girmiş oluyor birkere...
Saygılar.
Not
Mühendis bey cevabınız için teşekkürler öğlen beşiktaşta var diye oğrendim iş yerime yakın bakıcam bulursam burada yazarım


İşte benim de duymak istediğim cevaplardan biri buydu. Zira alırsam ben de işe gidiş geliş dahil sürekli kullanmayı düşünüyorum, yani sadece yaz motorcusu olmak istemiyorum. Verdiğiniz bilgiler beni de sevindirdi. Zaten niyetli olduğumuz için bu tip yorumlar daha da pekiştiriyor bu niyetimizi. Teşekkürler. İyi sürüşler.:cat:
Regal için Ehliyet ve maddiyatı beklemeye devam!!!:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
123
Sorun Bujilerde Mi ?

Herkese merhaba
Geçen hafta rodaj konusunda sizlerden yardım istemiştim
sağolsun arkadaşlar yorumlarıyla yardımcı olmuşlardı.

Şimdi ise sorum şu sabahları motoru çalıştırırken genelde tek marşla
çalıştırıyorum, jikle çekili 1 dakika kadar bekliyorum ama daha sonra
vitese atarken debriyaj sonuna kadar çekili olduğu halde motor öne doğru silkeliyor ve bazen stop ediyor. Acaba bu debriyajın tam ayırmamasından
mıdır? ve bu konuda ne yapabilirim?

2. olarakta motoru yeni çalıştırıp giderken hareket halinde iken hoplayıp zıplıyor ve hatta bazen hareket halinde iken stop ediyor. Acaba sorun bujilerde olabilirmi? motorum daha 200 km civarında
Eğer bujiler sorunlu ise BOSCH marka buji bizim motorlara uyarmı???

Şimdiden cevaplarınız için çooook teşekkür ederim... :) :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst