Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
yani gerçekten güzel motor yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun

bu arada güven 61 motorunu honda yaptı yani listeden silebilirsiniz:
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
58
Arkadaşlar,

Benzin içine damlatacağınız biraz etil alkol manyak sonuçlar veriyor. İnanılmaz bir motor sesi çıkıyor. Uuufffffffffff manyak ses, ama çok dikkatli olunmalı yoksa pistonlar dağılabilir. Arabada da işe yarıyor.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tankut_79' Alıntı:
Egzoza diikat !!!



Arka koltuğu neden ufak yaparlar anlamıyorum, yoksa çok güzel.

Tankut_79' Alıntı:
Arkadaşlar,

Benzin içine damlatacağınız biraz etil alkol manyak sonuçlar veriyor. İnanılmaz bir motor sesi çıkıyor. Uuufffffffffff manyak ses, ama çok dikkatli olunmalı yoksa pistonlar dağılabilir. Arabada da işe yarıyor.

Aman dikkat fazla koyarsanız piston gömlek krank blok birbirine karışır sonra motorun markasını bile anlıyamazsın.:queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
demonicdreams' Alıntı:
-sanırım akünün oralardan- ilginç bir ses geliyor (pili zayıflayan kumandalı arabalardan gelen sesin biraz daha tedirgin edeninden). Bu "akü yalan oldu" mu demek, yoksa yapılması gereken başka bir şey mi var? Bakmadan anlamak mümkün değildir belki ama elimden geldiğince anlatmaya çalıştım işte.
Şarj için ödediğim parayı geri alıp yeni akü taktırmadan önce bir danışayım istedim. İsteyen cevap verir, isteyen acır, isteyen güler (her nedense). Ben şansımı deneyeyim :)

gülmek ne demek, olurmu öyle şey..
benim naçizane tavsiyem..
akünün kapağını açıver.
akünün oralarda bir yerde, zaten bariz belli hemen görürsün. beyaz renkli plastik bir silindirik parça var..o plastik parçayı aç..içinde yedeği ile birlikte sigorta var..maşalara takılmış şekilde duran sigortayı yerinden çıkarıver.
ama çıkarırken bir kontrol ediver,yerinde gevşek mi yoksa sıkı bir şekilde sabitlenmişmi...
bunu en güzel yapan PETİTFALCON dur... motorun sigortasını komple çıkarıp,
yerine araçlarda kullanılan bacaklı tek sigorta taktırmış ve bu gevşeme olayını
halletmiştir...

eğer gevşekse sigortayı çıkarıp bu maşa sigorta ayaklarını hafifçe bastırıp
sigortayı yerine sıkı şekilde girecek gibi ayarlamaya çalış..
eğer sorun bununla çözülmezse:
bir elektrikçide motorun şarzını ölçtürebilirsin..
eğer şarz ediyorsa sorun aküdedir
ayrıca aküyüde kontrol ettirebilirsin..
yok şarz etmiyorsa yada yetersizse sorun şarzdadır..

NOT:motorunda tesisata ilave sistemler takılmadığını var sayarak bilgilendirme amaçlıdır..

Tankut_79' Alıntı:
Arkadaşlar,

Benzin içine damlatacağınız biraz etil alkol manyak sonuçlar veriyor. İnanılmaz bir motor sesi çıkıyor. Uuufffffffffff manyak ses, ama çok dikkatli olunmalı yoksa pistonlar dağılabilir. Arabada da işe yarıyor.
zarar verdiği doğru. nasıl dikkatli olacağız onu pek anlayamadım..açıklarsanız
öğrenmiş oluruz...
birde şu var burdaki tüm kullanıcıların motoru garanti kapsamında...
bu şekil bir uygulamayı siz motor aldığınızda tatbik edermisiniz....?
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
De-Javu' Alıntı:
ve asfalt ile ilk buluşma :salut:

Arçım ile ikitelli köpsünün altından star yönüne dönmek üzere T şeklindeki yola çıkmak için müsait bir aralık beklerken, sola döneceğim yolun bozukluğuna dikkat etmemiştim. Hani yol sıcaktan erimişte tırlar üzerinden geçince yamulmuş ve çukurlaşmış olur ya, dönüşümü tamamlamak üzereyken ön lastik bu kasis gibi yükselmiş ve çukurlaşmış yere denk gelince dengem bozuldu ve düzeltmek isterken kaldırıma 45 derecelik açı ile çarptım ve düştük. T gidonun virajlarda daha bir dikkat ve çaba gerektirdiği daha önce yazılmıştı aynen katılıyorum bunu bilerek aldım ve henüz alışma sürecindeyken böyle birsey yaşamış oldum. Full koruma sayesinde (eldiven, dizlikler, bellik, korumalı mont ve kask) ne bende nede artçımda sıyrık bile olmadı şükürler olsun. RR da ise sağ ayna nasıl oldu bilmiyorum bir tam tur atmış ve sol arka çanta da çizilmiş.

Umarım bu son asfalt maceram olur. Herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim...

Gecmis olsun arkadasim gecen gun bende yopas a ugradım on bos vites gostergesi kırılmıstı onu degistirmek icin dukkanın onune dogru girerken yer de mermer on taraf saga dogru yattı ve son anda tuttum hatta sag ayaklık yere surttude bana yardımcı oldu opuyorduk yeri valla:)
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selam...
kusura bakmayın belki alakasız olabilir ama.dün arkadaşlar konustuğumuz bir konu oldu;dişli deyişimi ile alakalı (performans dişlisi) fakat tam olarak bir sonuca varamadık.
Aranızda bu konuyla alakalı teknik bilgisi olan var ise açıklaya bilirmi........

herşey gönlünüzce olsun.....
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
demonicdreams' Alıntı:
Anahtarı çevirince sinyal, far, korna vs. hepsi çalışıyor ama marşa bastığımda -sanırım akünün oralardan- ilginç bir ses geliyor (pili zayıflayan kumandalı arabalardan gelen sesin biraz daha tedirgin edeninden). Bu "akü yalan oldu" mu demek, yoksa yapılması gereken başka bir şey mi var? Bakmadan anlamak mümkün değildir belki ama elimden geldiğince anlatmaya çalıştım işte.
Şarj için ödediğim parayı geri alıp yeni akü taktırmadan önce bir danışayım istedim. İsteyen cevap verir, isteyen acır, isteyen güler (her nedense). Ben şansımı deneyeyim :)


Bu tip bir sorunu ben yaşadım. marş otomatiğinden (akünün sağında duran küçük yuvarlak 2 kablo bağlı parça) çekirge ötüşünü andıran bi ses geliyordu. Marş motorunda ise hiç hareket yoktu ama vurdurunca çalışma sorunu olmuyordu. Sonuçta sorun aküde çıktı. 2 numaralı gözünde kısa devre varmış, yenisini ile değişince tek marşta çalışır oldu. Marş otomatiğinin üzerindeki 2 ucu bir tornavida veya benzeri dayanıklı bir metalle kısa devre yaptırdığında çalışmıyorsa ve bu arada vites boşta ışığı sönüyorsa tahminimce seninde akün arızalıdır. Ama bu iki ucu kısa devre yaptığında marş motoru dönüyorsa sorun bu parçada demektir... Tabii bu denemeleri yaparken vitesin hep boşta olsun kazara sıçrama yapmasın motor...
 
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
56
herkeze slm de_javu geçmiş olsun arkadaşım ben birzamanlar bir kaza yapmıştım ortaköyde 80km hızla giderken bir şahin araba el fireni çekerek önümü kesti o süratle giderken aklıma motoru bırakmamak gelmişti aslında olay saliselik oluyor ama oldu işte bende arka firene kazıklama yaparak gidonu sola çekerek motoru yatırdım ve üzerine yattım iki elimle koruyucunun sağtarafından tutundum sadece sol ayağım yerindeyducudum motorun üzerindeydi ve bir sıyrık bile olmadı arbada kaçtı tabiki o an başka bir motorlu yardım etti motorumu yerden kaldırdık şunu bilmek lazım imkan olduğu kadar kafadan girmemek lazım. bu anımı sizinle paylaşmak istedim umarım sizleri sıkmamışımdır herkeze hayırlı sehirler rüzgarınız ve neşeniz bol olsun.
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
Etil alkol olayını kimse denemesin eğer motora bişey olursa garanti kapsamına girmez.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
29
abi ben bu motoru almayi gercekten cok istiyodum ama yakindan gorunce sanki keeway in goruntusu daha guzel geldi ayrica benim boyum 1,70 bana olurmu olmaz mi ustunde nasil dururum derken bi gittim yanina tahmin ettigimden cok daha fgazla kucuk ne biliyim ole ihtisamli bi cruiser gibi durmuyo ole umuyodum ama degilmis :(
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
29
abi ihtişam istiyosanız araba alın jeep goldwing alın ne biliyim.
honda rebel kullananlar sevdi biz onun kopyasını ıhtısamsızlık yuzunden sevmeyecek mıyız yani?
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Tankut_79' Alıntı:
Egzoza diikat !!!


Arkadasım;
Bu modeller ve resimler aylar once burada tartısılmısdı diye hatırlıyorum eksoz tipi,hava sogutmali olsu vs. vs. yanlis hatırlamıyorsam RR ın yurt dısı sitelerinden alınan resimlerdi cesitliligi boldu 50cc, 100cc, gibi fakat bildigim kadarıyla Türkiye de sadece 250cc olanı mevcut
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
29
demek istedigim resimde gozuktugu gibi degil resimde boyutlari gayet normal gozukuyo ama diger cruiser lerle karsilastirmaya kalkarsan anlicaksin demek istedigmi kucuk abi motor gozumle gordum yani ne diyim ben de bu motordan alicaktim kararim kesindi simdi icime bi kurt dustu ya keeway bundan daha buyuk geldi bana tam istedigim gibi oluyo ama o da cok piyasa oldu ve cok sorun cikartiyomus cok kararsiz kaldim valla
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
Rashit' Alıntı:
demek istedigim resimde gozuktugu gibi degil resimde boyutlari gayet normal gozukuyo ama diger cruiser lerle karsilastirmaya kalkarsan anlicaksin demek istedigmi kucuk abi motor gozumle gordum yani ne diyim ben de bu motordan alicaktim kararim kesindi simdi icime bi kurt dustu ya keeway bundan daha buyuk geldi bana tam istedigim gibi oluyo ama o da cok piyasa oldu ve cok sorun cikartiyomus cok kararsiz kaldim valla

Dostum sen o zaman 150cc hava soğutmalı Keeway al derim. Icin rahat olsun:)
Cunku o da guzel motor. Hatta 150cc lerde en iyisi diyebilirim.

Ama RR 250cc ve su soğutmalı :(
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Yav anlayamadığım birşey var, Rashit 1.70 boyuyla Regali küçük mü buluyor yani. Eğer öleyse yapmasın etmesin. Ben 1.98 boyla bindim o motora. Tamam bana küçük durduğu doğru ama 1.70 - 1.80 lik birine büyük bile duruyo bence.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Acaba forumda en fazla km yapmış regal kimde ve kaç kmde ?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akü problemimle ilgili fikir veren herkese teşekkür ederim. Söylenenleri denemenin dışında bir de servisi arayayım dedim. O silindirik parçadan söz ettim, akü değişimini sordum derken getir bakalım da anlaşabildik. Eğer akü değişecek olursa bu garantiden olabilecekmiş. Ama yerine takılacak akü de aynısı olacağı için randıman verir mi bilmiyorum. Belki de aynı arızayı iki kez yaptırmış olurup Sarıkayalar'ın canını sıkabilirim... zaten bu aralar canım sıkılıyor :)
Tek istediğim bir seferde sorunumun çözülmesi. Bir kaç gidip gelmek istemiyorum.

------------------------------------

1.70 boyla 4X4 niyetine binersen bu motora küçük gelebilir ama 250'lik bir cruiser'sa istenilen bu motor küçük falan değil. Ben de o boylardayım. Bana da motosikletim her geçen gün biraz daha küçülüyormuş gibi geliyor ama bir fotoğraf olarak düşünürsek bu motosikletin ebatları iyidir. Yanlış hatırlamıyorsam forumda diğer motorlarla ölçüleri kıyaslanmıştı ve bizimki küçücük farklarla da olsa daha büyüktü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst