mes' Alıntı:Tankut kardesim seni kutluyorum hiç abartıya kaçmadan gerekenleri takmışsın ön cam çok şık (bana da lazım).Pegler cok iyi bir seçim(uzun yokda cok rahat edersin) bir eksik olan sisi bara port bagaj.Her Raptorda olması gerekirken niye takılmamış bir anlam veremedim.:rendeer:
Beyler aman yanlış anlama olmasın. Benim şuanda bir rr'em yok. Ama olan arkadaşlara ve olmasını isteyenlere ne gibi değişiklikler yapabileceklerini göstermek için netten bulduğum fotoları koydum. Ben hala alsammı almasammı ikilime arasında gidip gelmekteyim. Kapalı garajım yok ve dışarda bıranda ile bıraksam bu alet noolur, beni endişelendiriyor !!!






