Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
»-ZaNLI-»' Alıntı:
bu motosikletle en çok kaç gördünüz
Ya sana simdi otur formu oku içinde yazıyo desem yazması cok uzun en azından hızlı cevap verelım.
140 km. zorlarsan
yok zorlamıyacagım diyorsan rahat 120-125
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
erdem.gunduz' Alıntı:
Arkadaşlar

Bu topicde Ragal Raptor Kulanıcıları "nick - isim soyad - telefon - plaka" dan oluşan bilgilerini [email protected] adresine gönderebilirlermi. mümkünse motor ve krndilerinin fotoğraflarıda olursa daha iyi olur

hadi diğer arkadaşlar sizlerin e-mailini de bekliyorum


1-dishchy - Özgür Yıldız / Gaziemir - İzmir
2-muhendis1959 - Müslüm Akpek / ......... - İstanbul
3-AloneWolf07 - Ahmet AVCI / Merkez - Antalya
4-fevkalbesher - Aytuğ Arıkan / Bostancı - İstanbul
5- Bozkurt - Ali Bozkurt / ........ - Balıkesir

6-demonicdreams - Nihat Uzun / Kağıthane / İstanbul
7-yasinsubay - Yasin MISIR / Ümraniye - İSTANBUL




Arkadaşlar Hadiiii, katılımın bu kadarmı olması gerekiyor. nerdesiniz regalcilerrrrrrr

GreatWhiteShark' ın 1. sayfada yazdığı 107 kişilik liste nerdesiniz???
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Regaller, yanıyor mu, beyni mi gidiyor, noluyor arkadaşlar, Topuz'un dediği gibi biri bunu adam gibi açıklasın. Bunlar olağan şeyler mi ve kullanıcı hatası mı yine?
Ben bi iki aya Regal alacam yav? Moralimizi sıfırlamayın, bu ne? Manipülasyon mu yapılıyor noluyor?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
camadan' Alıntı:
clint kardeş bu hurafelere inanma olur öyle şeyler

Ya zaten inanmıyorum da arada böyle birileri çıkıp ciddi sorunlar ortaya koyup bi de tam olarak sebebini anlatmayınca, insan vereceği parayı düşünüyo. Açıkçası ben maddi açıdan çok müsait değilim ve alabileceğim en iyi motosikletin bu olduğunu düşünüyorum. Fakat serde acemilik de var, böyle sorunlar biz daha motorun taksidini öderken çıkarsa üzücü olur diye de düşünmeden edemiyorum. Genelde herkes memnun bunu zaten biliyoruz... Ben zaten bugün alsam gene de Raptor alacağım, kaç aydır buradayım diğer Çinlilere nazaran artık Regalin her açıdan daha kaliteli olduğunu biliyorum.
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
Arkadaşlar merhaba bugun motorumu servise götürüp orasını burasını sıktırdım ayaklıktaki marşı kesme olayını iptal ettirdim aldığım zamanda alarmtaktırmıştım uzaktan kumanda ile çalışıyordu, şimdi gelelim probleme motoru parkediyorum vitesi alıyorum boşa anahtarı çıkarıyorum ama boş vites lambası yanıyor ve marşa basınca motor çalışıyor, sizce bunun derdi ne olabilir?:silent:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
erdem.gunduz' Alıntı:

1-dishchy - Özgür Yıldız / Gaziemir - İzmir
2-muhendis1959 - Müslüm Akpek / ......... - İstanbul
3-AloneWolf07 - Ahmet AVCI / Merkez - Antalya
4-fevkalbesher - Aytuğ Arıkan / Bostancı - İstanbul
5- Bozkurt - Ali Bozkurt / ........ - Balıkesir

6-demonicdreams - Nihat Uzun / Kağıthane / İstanbul
7-yasinsubay - Yasin MISIR / Ümraniye - İSTANBUL




Arkadaşlar Hadiiii, katılımın bu kadarmı olması gerekiyor. nerdesiniz regalcilerrrrrrr

GreatWhiteShark' ın 1. sayfada yazdığı 107 kişilik liste nerdesiniz???

eee hocam yolladık resimleri mailleri hani görüntü canlı yayın:p
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
6
ben burdayım ORDU' dan ayhan mağden ötekıler nerdesınız:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
156
cbrhalil' Alıntı:
Arkadaşlar merhaba bugun motorumu servise götürüp orasını burasını sıktırdım ayaklıktaki marşı kesme olayını iptal ettirdim aldığım zamanda alarmtaktırmıştım uzaktan kumanda ile çalışıyordu, şimdi gelelim probleme motoru parkediyorum vitesi alıyorum boşa anahtarı çıkarıyorum ama boş vites lambası yanıyor ve marşa basınca motor çalışıyor, sizce bunun derdi ne olabilir?:silent:
kontağın elektriği kesmiyo olabilir bi servise götür istersen
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam bu gün aykon motorda sizin 150 sayfa topikleri okuduktan sonra rr leri inceledim gerçekten çok hoş. Hatta dikkatsiz bayanın vurduğu çamurluğu taktırmak için bırakan arkadaşın motorunu bile gördüm. RR olayı tamamda şimdi cuma günü uzun şasi olan class sınıfı gelecekmiş. Topiclerde fazlaca rr class kulanan göremedim. Bana kıyas anlamında E-9 ve B-9 için fikir verebilirseniz yarın kapora vermek isterim. Selamlar
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hunluata' Alıntı:
selam bu gün aykon motorda sizin 150 sayfa topikleri okuduktan sonra rr leri inceledim gerçekten çok hoş. Hatta dikkatsiz bayanın vurduğu çamurluğu taktırmak için bırakan arkadaşın motorunu bile gördüm. RR olayı tamamda şimdi cuma günü uzun şasi olan class sınıfı gelecekmiş. Topiclerde fazlaca rr class kulanan göremedim. Bana kıyas anlamında E-9 ve B-9 için fikir verebilirseniz yarın kapora vermek isterim. Selamlar

Aslında çok fazla bir fark yok ikisinin arasında,

1- Class ın en önemli özelliği motor gücü daha fazla,
2- Class motorun ön tekerleği biraz daha uzakta, yani ön çatal daha uzun, bunun bence dezavantajı yavaş hızlarda dengeyi zor sağlıyorsun (Benim Fikrim)
3- Gidon üzerindeki göstergeler benzin deposunun üzerine alınmış,
4- Su soğutma radyatörü dik bir şekilde yerleştirilmiş,
5- Gidon farklı,

Her iki motorda çok güzel ama şehir içinde çok kullanacaksan class ı alma.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbrhalil' Alıntı:
Arkadaşlar merhaba bugun motorumu servise götürüp orasını burasını sıktırdım ayaklıktaki marşı kesme olayını iptal ettirdim aldığım zamanda alarmtaktırmıştım uzaktan kumanda ile çalışıyordu, şimdi gelelim probleme motoru parkediyorum vitesi alıyorum boşa anahtarı çıkarıyorum ama boş vites lambası yanıyor ve marşa basınca motor çalışıyor, sizce bunun derdi ne olabilir?:silent:

Eğer kontağı kapatıp anahtarı çıkarttığından eminsen, kontak anahtarın mefta olmuş hemen git değiştirsinler,yoksa akün boşalır,bazı elektrik sistemlerine zarar verir, ateşleme sistemi gibi.

watercolours' Alıntı:
düzeltme: yeni parti motorlarda class ve eski serinin beygir güçleri aynı.

Düzelttiğin iyi oldu yanlış bilgi vermiyelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
infrared' Alıntı:
2- Tam benzin koyarken farkettim ama aradım oralarda bulamadım. Km sıfırlama göstergesinin düğmesi/kolu (ne derseniz deyin) düşmüş. Bunu nasıl temin edeceğiz? Serviste yoktu.
Sevgil infrared
km sıfırlama düğmesini senin için inceledim.
plastikten olup dışa bakan kısmında bir delik var.
oradan ince bir vida ile tutturulmuş
sanırım seninki gevşeyerek düşmüş olmalı.:pale:
servisler cevap veremiyorsa motoru satın aldığın şirket
senin için sipariş verebilir.
( şirketler SARIKAYALAR' a ulaşabilir. Senin adına sipariş verebilir. Belki irtibat telefonlarınıda verebilir)
Benim çamurluk için böyle sipariş verildi.
veya sanayi de tanıdık vasıtasıyla bir oto elektrikçiye git muadili düğmeler bulmak mümkün.
ama örnek lazım:pr:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
3
Sevgili motosiklet ve özellikle Regal Raptor dostları , hepinize merhaba...

Ben yeniyim - söze başlayışımdan da anlayacağınız üzere -Regal Raptor ile haftasonunda bir galeride görüp tanıştım ve şu anda rüyalarımı süslüyor resmen (e ilk motorum olacak !) :)

Size sorum şu , galeriden motor alındığında plaka,ruhsat işlemleri için ne gibi evrak vermek lazım ve bugün gitsem parayı ödesem kaç günde motorumu alırım ortalama?

Şimdiden çok teşekkür ediyor ve sitenin kalitesi için tüm emeği geçenleri , siteyi kaliteli yapan tüm motor dostlarını tekrar selamlıyorum :)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
evrak olarak tc kimlik no, vergi no, nüfus cüzdanı ve bol miktarda para (nakit veya kredi kartı). bugün gitsen ötv'si anca yarına yatar ve fatura da yarına düzenlenir. motorun montajı tamasa yarına alırsın. tamam değilse montajı beklersin.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
8
Selam dostlar motorum bugün bujiyi kesti sebebi neden olabilir sizce bi fikri olan varmı teşekkürler.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahri26' Alıntı:
Selam dostlar motorum bugün bujiyi kesti sebebi neden olabilir sizce bi fikri olan varmı teşekkürler.

Buji kesmek ne demek anlıyamadım, yani buji bozuldu ise, bujinin kalitesizliğidir, eğer 2 si birden bozulduysa ateşleme sisteminde bir arıza var demektir, biri bozulduysa kafanı takma bujiyi değiştir,yola devam.

JengA' Alıntı:
Sevgili motosiklet ve özellikle Regal Raptor dostları , hepinize merhaba...

Ben yeniyim - söze başlayışımdan da anlayacağınız üzere -Regal Raptor ile haftasonunda bir galeride görüp tanıştım ve şu anda rüyalarımı süslüyor resmen (e ilk motorum olacak !) :)

Size sorum şu , galeriden motor alındığında plaka,ruhsat işlemleri için ne gibi evrak vermek lazım ve bugün gitsem parayı ödesem kaç günde motorumu alırım ortalama?

Şimdiden çok teşekkür ediyor ve sitenin kalitesi için tüm emeği geçenleri , siteyi kaliteli yapan tüm motor dostlarını tekrar selamlıyorum :)

Muamele masrafı 200YTL ve kimlik no şahsi vergi no kimlik fotokopisi okadar bugün ver ertesi günü al.

Kendin de yapabilirsin, bayinin verdiği evrakları al yukardakileri ekle,adresine en yakın emniyet müdürlüğüne git seni yönlendiriyorlar çok basit sabah ver akşam alırsın, toplam 85YTL harcarsın.

Ben kendim çıkarttım.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
8
muhendis1959' Alıntı:
Buji kesmek ne demek anlıyamadım, yani buji bozuldu ise, bujinin kalitesizliğidir, eğer 2 si birden bozulduysa ateşleme sisteminde bir arıza var demektir, biri bozulduysa kafanı takma bujiyi değiştir,yola devam.



Muamele masrafı 200YTL ve kimlik no şahsi vergi no kimlik fotokopisi okadar bugün ver ertesi günü al.

Kendin de yapabilirsin, bayinin verdiği evrakları al yukardakileri ekle,adresine en yakın emniyet müdürlüğüne git seni yönlendiriyorlar çok basit sabah ver akşam alırsın, toplam 85YTL harcarsın.

Ben kendim çıkarttım.
Dostum buji bozuldu diyelim ozaman sadece bi tanesi bozuldu bende bitane çin bujisi taktım önerebileceğiniz buji markası varmıdır teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst